Урок " Розв’язування задач на вимірювання фізичних величин."

Про матеріал

У 7 класі учні починають вивчати фізику, проводити досліди, виконувати лабораторні і обов+язково потрібно користуватись вим. приладами , знаходити ціну поділки приладу, проводити вимірювання. Тому я намагалась підібрати завдання цікаві для учнів, пов+язані з математикою.

Перегляд файлу

     Розв’язування задач на вимірювання фізичних        

                                         величин.

 

 

  Казбан Т.Л., учитель вищої категорії, старший учитель, комунальна установа  Сумська гімназія №1

 

   Мета:

навчальна:  навчити учнів користуватися вимірювальними приладами,  

визначати ціну поділки, вимірювати площі та об’єми тіл,                                             застосовувати власні вміння та знання, робити висновки;

розвиваюча: розвивати логічне мислення, творчі  здібності, розширювати 

                      пізнавальний  інтерес;

виховна:       виховувати спостережливість, винахідливість, формувати зацікав-

                      леність до вивчення природничих наук.

   Обладнання:

мензурки, палетки, монети, бруски, тіла різних об’ємів та форм, лінійки.

 

 

                                                 СТРУКТУРА УРОКУ

 1.Організаційний момент.

 2.Повідомлення теми і мети уроку.

 3.Активізація пізнавальної діяльності учнів: фронтальне опитування за раніше

 вивченим матеріалом.

 4.Розв’язування експериментальних задач.

 5.Підсумки уроку.

 6.Завдання до дому.  

                                                    ХІД УРОКУ

 

 1.Організаційний  момент (2хв).

Ми з вами на уроках ознайомились з різними вимірювальними приладами, з`ясували, як знаходиться ціна поділки вимірювального приладу та повторили основні одиниці вимірювання  часу, довжини, площі  та об’єму. Виконуючи класні та домашні лабораторні роботи ви навчилися самостійно виготовляти мензурки, лінійки та користуватися ними.   Сьогодні ми будемо розв’язувати задачі на вимірювання фізичних величин.

 

2.Повідомлення теми і мети уроку (2хв).

 Тема уроку « Розв’язування задач на вимірювання фізичних величин». Ми знайдемо ціну поділки наших вимірювальних приладів, визначимо площі за допомогою лінійки та палетки, об’єми рідини та деяких твердих тіл різної форми.   Для цього пригадайте матеріал, який  ми вивчали  на попередніх уроках, та дайте відповіді на запитання.

 

 

 

 

3.Активізація пізнавальної діяльності учнів (10хв.).

 

  Фронтальне опитування:

 

а) Як ви розумієте вираз:»Виміряти яку-небудь величину»?

б) Наведіть приклади вимірювальних приладів.

в) Які бувають шкали у вимірювальних приладів?

г) Що ми називаємо ціною поділки вимірювального приладу?

д) Як знайти ціну поділки вимірювального приладу?

     ( С=)

е) Для чого ми використовуємо палетку?

ж) За якою формулою ми будемо знаходити площу, якщо користуємось палеткою?

      (s =( n + ) s )

 

4.Розв’язування експериментальних задач (27хв.).

1) Визначити площу кришки нашого столу.(Ми можемо знайти об’єм кришки?)

2) Знайти об’єм металевого бруска.

 

-А як визначити об’єм рідини? (Мензуркою).

 

3) Визначити ціну поділки мензурки та виміряти об’єм води в ній.

   (Нагадати учням правила безпеки під час користування мензуркою та правила  вимірювання).

4) Визначити об’єм твердого тіла неправильної форми.

5) Як знайти площу нашої долоні?

(Кожний учень виконує самостійно за допомогою палетки)

 

- Як знайти об’єм твердого тіла неправильної форми, якщо воно не вміщується у мензурку?

(Завдання виконує або учень, якщо здогадається як виконати, або вчитель біля дошки).

 

 

6.Підсумки уроку (2хв.).

 Коментоване виставлення оцінок  

7.Завдання до дому(2хв.).    

 Визначити об’єм вашої кімнати та площу будь-якого осіннього листка.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
Додано
4 липня 2018
Переглядів
842
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку