Урок має на меті закріпити вивчений матеріал по даній темі. Продовжити формувати уміння розв'язувати задачі і виховувати цікавість до вивчення фізики шляхом розв'язування задач по темі: «Електричний струм у різних середовищах»
Розв‘язування задач по темі: «Електричний струм у різних середовищах».
Мета: Закріпити вивчений матеріал по даній темі. Продовжити формувати уміння розв‘язувати задачі і виховувати цікавість до вивчення фізики шляхом розв‘язування задач по темі: «Електричний струм у різних середовищах»
Тип уроку: Закріплення вивченого матеріалу.
Обладнання: Збірник різнорівневих завдань державної атестації.
Хід уроку:
1 Варіант
Дано: t = 5 год. I = 5A m = 97 г |
m = KІt K = |
K = = == 1,07* |
К - ? |
||
Дано : t =2 год U =2В R = 5 Ом К = 1,12 * |
m = KІt I = |
m = 1.12 * * * 2* 3600 с. = 1,12 * * 0,472 * = 1,12*4*72* = 322,56 * кг = 0,0032256 кг = 3,2 г |
m - ? |
||
3. З якою швидкістю досягають анода електронної лампи електрони, що випускаються катодом, якщо напруга між катодом і анодом дорівнює 200В . Початковою швидкістю електрона можна знехтувати!
Дано: U = 200B q e=1.6*Кл.
|
=eU V= |
V = = = = = = 0,8* = 8*м/с |
V - ? |
||
4. Які носії електричного заряду створюють електричний струм в електролітах?
5. Що таке плазма? Які її властивості?
2 Варіант
1. За який час при електролізі води виділяється 30г кисню, якщо сила струму дорівнює 2А.
Дано : m = 30г I = 2A K = 0.083 * |
m =KІt t = |
t = = = = =1.8*c = 50год
|
t - ? |
||
2. На катоді електричної ванни з розчином мідного купоросу за 20 хв. виділилося 1,64 г міді. Амперметр , який включено в коло послідовно з ванною, показує струм 38 А. Чи правильно проградуйовано амперметр.
Дано: I =3.8А t = 20 хв. m = 1.64 г. К= 0,33 |
I = |
I = *20*60с = = ==4,14А ні. |
=? |
||
3. Відстань між катодом і анодом вакуумного діода дорівнює 1 см. Скільки часу рухається електрон від катода до анода при анодній напрузі 440В. Початковою швидкістю електрона можна знехтувати, електричне поле вважати однорідним.
Дано: S=1см U =440B |
= eU V =
=
|
= =; t = = = ; t = = = =1,6*с=1,6Нс |
t-? |
||