Захід з інформатики на тему: "Турнір знавців"

Про матеріал
Використавши прийом «Зараження», організувати роботу на азарті та створити позитивний мікроклімат в групі. Визначити ступінь інформаційної та комунікативної компетентності учнів в області інформаційно-комп’ютерних технологій
Перегляд файлу

Результат пошуку зображень за запитом "2017" http://rberega.info/wp-content/uploads/2012/09/1286441536_Risunok1.jpghttps://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSWpAgz09FFgVnhVqm7jKdshIIQIX7U9U3LabwqFQTeN8QqhABBjAhttps://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRFIH-flMTeFvGJRN3147_qtLD5EFmNuU19uvWoz5FEtu199ncZ7Qhttps://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShqhQlS6vNkP9XFaARgIqP9deiRsD-dZ4AqHeGbU9AkOgXKn-Khttps://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSrFnC5f4o5C04khKzagAzmevtRwXJFm9_LSJLkxH9_Za7lGmKT

Змагання компютерних талантів

Турнір знавців

Мета:

  • використавши прийом «Зараження», організувати роботу на азарті та створити позитивний мікроклімат в групі;
  • визначити ступінь інформаційної та комунікативної компетентності учнів в області інформаційно-комп’ютерних технологій;
  • розвивати позитивні риси учнів, комунікативність та організаторські здібності, здатність адаптуватись до умов, що змінюються, вміння досліджувати, аналізувати, порівнювати, узагальнювати;
  • виховувати прагнення до оволодіння знаннями по своїй професії, вміння працювати в команді, почуття відповідальності за колектив.

Форма проведення: Командне змагання

Місце проведення: Каб. №406

Час проведення: 45 хв.

 

Хід змагання:

Добрий день, дорогі друзі. Сьогодні у нас незвичайне свято. Це свято розуму, кмітливості, винахідливості і не тільки. Різні люди по – своєму використовують свій вільний час. Одні займаються спортом або музикою, інші займаються колекціонуванням.

Але є розваги, які не залишають байдужими нікого: веселий сміх, загадка – це цікаве кожному.

Недарма, інтелектуальні передачі користуються великою популярністю, а випуски газет з кросвордами та іншими інтелектуальними задачами розкуплюються дуже швидко. Тема нашої гри «Турнір знавців». Ким би ви не стали після закінчення училища, вам завжди потрібні будуть знання, добра пам’ять, кмітливість, терпіння, вміння логічно мислити та аналізувати.

У грі бере участь дві команди по 12 чоловік (І команда і ІІ команда учнів гр. 327).

http://superkids-nn.ru/assets/images/animators/nasha-komanda-2.jpgСьогодні на нашу гру завітала ще одна команда – це компетентне журі. Хочу вам їх представити. Монстри навчального мистецтва – вони вже тут. Компетентні, справедливі, стримані, тактовні, які  мають творчий  склад мислення, що допомагає сформувати в учнів глибокі знання і вміння. Вітаємо вчителів математики, хімії, інформатики, біології, фізики. Вони впевнені, що до досягнення поставленої мети потрібно йти впевнено і чесно, та будуть суворо слідкувати за цим.

1.____________________________________

2.______________________________________

3.______________________________________

 

Завдання №1  Привітання (Конкурс оцінюється – 5б)

А почнемо ми звісно зі знайомства. Умови конкурсу прості. Кожна команда повинна представити себе.

Ми починаємо перший конкурс «Представлення  команд».

Завдання №2 «Читай уважно!»  (5 балів).

Підкреслити у тексті поняття і терміни, пов'язані (явно чи неявно) з інформатикою.

Текст:

Наш науково-дослідний інститут розташований не в столиці, а на периферії, в маленькому, старовинному особняку, з прекрасною архітектурою.  Сьогодні очікувався напружений день, кожен співробітник знав програму роботи. Лаборант  Паскаль, завжди все знав, навіть меню в їдальні. Він повідомив, що англійська фірма «БАЙТ» прислала в інститут новітнє устаткування.

Ось і супровідний лист: «Шановні колеги!  Новітня операційна система надасть вам максимум зручностей: дружній інтерфейс, завдяки високошвидкісному модему, використовуючи глобальну мережу Internet, ви зможете підключитися до нашої електронної бази даних.  Сподіваємося на подальшу співпрацю. Президент фірми Драйвер».

 

Завдання №3  «Чорна  скринька» (За вірну відповідь – 5 балів).

 

Це поняття має декілька значень:

  • місто в південній Англії, графство Гемпшир з населенням близько 40 тис.;
  • його основа виконана з твердого матеріалу, виконує функцію енергозалежного носія інформації   з довільним доступом;
  • при його розробці інженери використовували коротку внутрішню назву "30-30", що означало два модулі (у максимальній компоновці) по 30 мегабайт кожен, що за співзвуччям співпало з позначенням популярної мисливської зброї - гвинтівки, що використовує гвинтівковий патрон.

Завдання №4 «Заміни одну букву» - (За вірну відповідь – 1 бал)

У перерахованих словах необхідно замінити одну букву і отримати нове слово, пов'язане з інформатикою і комп'ютерами.


Команда №1

  1. Бант

2. Блік

3. Болонка

4. Бот

5. Буфет

6. Ваза

7. Вектор

Команда №2

  1. Драйзер
  2. Жакет
  3. Інтернат
  4. Кафель
  5. Кіт
  6. Лектор
  7. Пакет

1. Бант

2. Блік

3. Болонка

4. Бот

5. Буфет

6. Ваза

7. Вектор

8. Драйзер

9. Жакет

10. Інтернат

11. Кафель

12. Кіт

13. Лектор

14. Пакет

 

1. Байт

2. Блок

3. Колонка

4. Біт

5. Буфер

6. База

7. Сектор

8. Драйвер

9. Макет

10. Інтернет

11. Кабель

12. Біт

663632793 (700x629, 55Kb)13. Сектор

14. Макет

 

 

Завдання №5   «Темна конячка»  - (За вірну відповідь – 5 балів)

0_cd9a1_77766d43_XL.png … Це історія людини, яка назавжди змінила наше життя. Ще більше 30 років тому він зрозумів, що мікрокомп’ютери стрімко вірвуться в наше життя: захоплять офіси та наші будинки, розрахунки, робота з текстами, спілкування. Все це було неможливо без нього . В 13 років його проектом була програма для складання розкладу занять. В 15 років створив програму для регулювання вуличного руху, заробив при цьому 20 000 $. Він побудував справжню імперію по розробці програмного забезпечення, яка називається

 

Завдання №6   «Фольклорний серпантин» - (За вірну відповідь – 1 бал).

Перед вами версії програмістів відомих прислів'їв і приказок. Спробуйте пригадати, як звучать вони в оригіналові.

Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.

(Кашу маслом не зіпсуєш.)

Комана №1

  1.  Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.
  2.  Провідник до файлу доведе.
  3.  Не все WINDOWS, що висить
  4.  Всякий кабель своє гніздо любить.
  5. Вірусів боятися — в Інтернет не ходити.
  6.  Антивірусна програма — застава здоров'я комп'ютера.

 

Комана №2

  1. З хворої  флешки на здоровий вінчестер.
  2. Не ідентифікатор красить файл, а файл — ідентифікатор.
  3. Що з Корзини видалене, то пропало.
  4. Усяк web-дізайнер свій сайт хвалить
  5. Вінчестер — дзеркало душі користувача.
  6. Вірусів боятися — в Інтернет не ходити.

 

 

Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.

(Дарованому коню в зуби не дивляться.)

Всякий кабель своє гніздо любить.

(Всяка птиця своє гніздо любить.)

Не все WINDOWS, що висить.

(Не все золото, що блищить.)

Провідник до файлу доведе.

(Язик до Києва доведе.)

Не ідентифікатор красить файл, а файл — ідентифікатор.

(Не ім'я красить людину, а людина ім'я.)

Що з Корзини видалене, то пропало.

(Що з возу впало, то пропало.)

Все скомпонується — програма буде.

(Все перемелеться — мука буде.)

З хворої  флешки на здоровий вінчестер.

(З хворої голови на здорову.)

Антивірусна програма — застава здоров'я комп'ютера.

(Чистота — застава здоров'я.)

Усяк web-дізайнер свій сайт хвалить.

(Усяк кулик своє болото хвалить.)

Вірусів боятися — в Інтернет не ходити.

(Вовків боятися — в ліс не ходити.)

Вінчестер — дзеркало душі користувача.

(Очі — дзеркало душі.

Завдання №7 «Хмаринки слів»   (За вірну відповідь – 5 балів)

 

Завдання №8    «Заморочки з коробки» - (За кожну вірну відповідь – 1 бал)

Учасники повинні через певний час визначити та охарактеризувати, які пристрої ПК знаходяться в коробці.

 

Наша гра "Турнір знавців" досягла фінішу.

Як швидко час спливає!

І сумніву немає,

Що нам пора назвати

Змагання результати.

Журі підводить підсумок гри.

Ми дякуємо всім учасникам і глядачам за увагу. До нових зустрічей!

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 10 клас, Сценарії
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
899
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку