Урок розвитку мовлення №2 Тема: Дари осіннього лісу
Номер слайду 2
Ліс восени. Давно вже скошені лани,Стоять степи похило,А в лісі, в лісі восени. Так любо ще, так мило. На липах листя золоте. Тріпоче понад вами,Неначе знову ліс цвіте. Осінніми квітками.
Номер слайду 3
1. Розглянь малюнки. Що на них зображено? Де розмовляють голосно, а де – тихо? Чому?
Номер слайду 4
2. Пригадай і перелічи ситуації, коли голосна розмова є недоречною і може заважати іншим.
Номер слайду 5
Робота в зошиті розвитку мовлення« Мандруємо зі словом» с. 5- 6.
Номер слайду 6
1. Прочитай текст. Про що в ньому йдеться? Зверни увагу, як автор розповідає про прогулянку дітей до осіннього лісу.
Номер слайду 7
По горіхи Шерехате і ворсисте, та розлоге, та густе зап’яло ліщину листя, мов убрання золоте. А під листям тихо-тихо на тоненьких гілочках причаїлися горіхи у зелених кожушках. Ой, горіхи! Не сховатись, хоронись не хоронись, як наскочим ми, малята, в мовчазний осінній ліс! Затремтить ліщина сміхом, різнобарвно зацвіте… не сховаються горіхи попід листя золоте! - Ой, поглянь, які хороші! Та усе по два, по три. Лесь – у шапку. Майя – в кошик. От привілля дітворі!Юра тягне повну торбу, Галя в пелену збира… Сонце тихо суне вгору. Вже й обідати пора!(За Наталею Забілою)
Номер слайду 8
4. Прочитай слова, переставляючи літери, і запиши їх. Подумай, як можна назвати все перелічене. Шипнаши, пеньоки, наліщи, линака, ренте, люкимас, авлинажур, лідг.
Номер слайду 9
Завдання 4 Шипшина, опеньки, ліщина,калина, терен, маслюки, журавлина, глід.
Номер слайду 10
5. Розглянь малюнок. Склади розповідь про мандрівку дітей до осіннього лісу.
Номер слайду 11
Опорні слова. Пішли до лісу, дари осені, дружна сімейка опеньків, жовтоголові маслюки, горішки ліщини, втомлені але задоволені, поверталися додому.
Номер слайду 12
Склади розповідь про осінні пригоди дітей у лісі. Користуйся опорними словами. Запиши її в зошит.