Урок розвитку писемного мовлення " Малюю осіннє листя"

Про матеріал
Урок розвитку писемного мовлення " Малюю осіннє листя". Зошит " Малюю словом"
Перегляд файлу

Урок № 18. Розвиток зв'язного мовлення. Малюю осіннє листя.

 

Мета: учити учнів застосовувати набуті знання, уміння та навички у процесі виконання завдань; розвивати кмітливість, аналітичне мислення, увагу;  виховувати спостережливість, взаємоповагу; інтерес до оточуючого, любов до природи.

Обладнання:  мультимедійний комплект.

Хід уроку

  1. ОК (організація класу)

Любі діти, у наш клас

Завітали гості щирі,

Привітаймо в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

Доброго дня вам!

Доброго дня нам!

Доброго дня всім

 

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Слайд 3. Емоційне налаштування.

Продзвенів  уже дзвінок,

В гості йде до нас урок.

Сядьте зручно! Усміхніться

І на мене подивіться!

  1. Актуалізація опорних знань учнів

Сьогодні вранці до нашого класу заходила гостя. А хто вона пропоную дізнатися, послухавши легенду.

  1.           МНД (мотивація навчальної діяльності)

За народним переказом, ця красуня – старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою  порою року. Посилаючи її на Землю,  Сонце сказало їй:

  - Забирай все моє багатство. Я віддаю  тобі і все своє золото. Будь щедрою і люди полюблять тебе.

Ця чарівниця,  виконує наказ батька дотепер.  Кожного року дарує нам щедрі дарунки полів і садів та  чарує нас золотом навкруги. Хто ця красуня? (Осінь)

 

  • Так, правильно! До нас вранці до класу заходила Осінь. Ця чарівниця знає, що в 2 класі вчаться дуже розумні та  старанні та допитливі діти, тому залишила нам кошик із сюрпризом. Хочете знати що в середині?

Нам потрібно розгадати слова, використавши математичну модель шифру Цезаря  (Осіннє листя)

  1. Повідомлення теми та мети уроку

Слайд 4. Дорогі діти, сьогодні знову ви будете справжніми художниками, малюватимемо Осіннє листя, але МАЛЮВАТИ будете  НЕ  ФАРБАМИ,  А- ….СЛОВАМИ.

 Уміння говорити красиво, логічно викладати свої думки приходить не відразу, цього треба наполегливо вчитися. Сьогодні ми намагатимемось наше мовлення збагатити новими виразами, словами. Будемо вчитися описувати осінні листочки, добирати ознаки, складати розповідь про них. А щоб у нас все вийшло, треба бути уважними і старанними на уроці.

 

Красуня просила роздати вам по листочку, підійть виберіть той листочок, який вам найбільше подобається. Ми обєдналися в 4 групи, за спільним уподобанням. А тепер сядьте за той стіл, на якому листочок такий як ви вибрали. А з якого дерева ваші листочки?

Ми пригадали який вигляд мають листочки з різних дерев.

Слайд 5-7. Наші друзі також  милувалися осіннім листям. Визнач, хто під яким деревом його збирав. Відгадай загадки про дерева. Та зєднайте листочок із деревом з якого він впав.

Слайд 8. Завдання 2. Послухай, як композитор зобразив осінь. Що ти уявляєш, коли слухаєш цю мелодію. П.Чайковський. Осіння пісня. Відповіді учнів.

 

Слайд 9-13. Завдання 3. Кожне дерево – особливе, так як і його листочок. Осінь хоче щоб ви подумали, та кожна команда визначила» На що схожий її листочок» Вона добра чарівниця, і підготувала вам підказки. Можете підійти ближче, порівняти на що схожі ваші листочки.

Листя клена схоже на …

Визнач, який листок на що схожий. Доповни речення відповідними словами.

Слайд 14. Фізкультхвилинка.

Слайд 15. А зараз за допомогою відеофрагменту  помандруємо до осіннього парку. Гра « Хто більше» Якого кольору листя на деревах восени. Відповідаємо по черзі, кожна команда.  Записати на дошці.

Напиши, якого кольору листя на деревах восени.

Слайд 16. Завдання 6. Уяви, що ти збираєш осіннє листя. Розкажи про це. Скористайся запитаннями Родзинки.

Слайд 17.Зачитай свою розповідь. Розпочни із заголовка.

                      

Слайд 18.Домашнє завдання   Намалюй вдома ,олівцями ілюстрацію до своєї розповіді. Придумай назву малюнкові і запиши її під ним.

  1. Підсумок уроку

Діти, а який колір ми сьогодні найчастіше згадували? ( Жовтий) Як він звучить англійською мовою?

Зараз прослухайте  вірш  і  порахуйте усе те, що має жовтий колір.

Колір цей усім знайомий!
Він у соняха в короні,
Він у сонця в промінцях,
Він в скарбах в великій скрині,
У ромашках всередині,
На доріжках із піску
І у бджолах на бузку,
Він в меду і у  зерні.
Здогадались вже? Промовте!
Що за колір то є? Жовтий!

- Скільки слів нарахували? (8)

Слайд 19. Рефлексія

Прикріпіть свої листочки на потяг вражень. Якщо вам легко було – на блакитний , Не дуже важко – на жовтий, Важкі завдання – на червоний вагончик.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листя клена.

Гулявши парком я підійшла до клена. Мене здивувало його листя. Воно було червоного кольору. Листочки цього дерева схожі на морську зірку.

Листя липи.

Дорогою до школи я підійшов до нашої липи. Мені дуже сподобалися її листочки. Вони були жовтого та золотого кольору. А схожі листочки на маленькі сердечка.

Листя верби.

Повертаючись додому я підійшла до старенької верби. Її листочки були дуже гарні, золотого кольору. Таке вбрання мені дуже сподобалось. Листочки липи були сжожі на пташине пірячко.

Листя дуба

Осіннього дня я гуляла в  парку. Підійшла до свого знайомого дуба.   І я його не впізнала.

      Листя дуба  стало  жовтим,  золотим!  Багато листочків навіть почервоніли. Вони були на маленькі дубки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

\\\\

 

 

 

 

 

Листя клена.

Гулявши парком я підійшла до____________. Мене здивувало його______________. Воно було ___________________кольору. Листочки цього дерева схожі на ____________________.

 

 

Листя липи.

Дорогою до школи я підійшов до ___________. Мені дуже сподобалися її ___________ Вони були_______ та ___________кольору. А схожі листочки на___________________.

 

 

Листя верби.

Повертаючись додому я підійшла до старенької ___________. Її листочки були ____________ кольору. Таке вбрання мені дуже____________. Листочки липи були схожі на______________.

 

 

Листя дуба

Осіннього дня я гуляла в  парку. Підійшла до старого ___________.   І я його не впізнала.

Листя дуба стало ______________!  Багато листочків навіть ___________. Вони були схожі на маленькі_________________.

 

 

 

 

 

 

 

19

 

22

12

18

18

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

11

22

23

33

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
2261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку