Показовий урок з української мови: Розвиток зв'язного мовлення. Написання переказу «Покинуте кошеня» за планом.3.11.21. Мета: вчити учнів стисло переказувати текст за складеним планом, бачити головне у тексті, закріпити вміння ділити текст на логічно завершені частини, компонувати зв'язну розповідь за планом;розвивати зв’язне усне та писемне мовлення, образне мислення, збагачувати словниковий запас, вміння письмово оформлювати переказ; виховувати співчутливість, любов до тварин, бажання приходити на допомогу іншим.
2. Обговорення тексту. Змістовий аналіз.- Які почуття викликав у тебе цей текст? Так, дійсно. Почуття жалості та смутку щодо кошеняти та почуття доброти, милосердя, які проявила дівчинка.- Якби ти був/ла на її місці, якими були б твої дії?Думаю, що ви, мої любі третьокласники, теж прихистили б беззахисне кошеня.- Охарактеризуй дівчинку Наталочку? Які риси характеру їй притаманні?Вчинок дівчинки характеризує її як душевну, милосердну, добру, сповнену радості дитину.3. Гімнастика для очей.
6. Фізкультхвилинка.7. Усний переказ та запис у робочий зошит. - Перекажи текст усно, користуючись планом. - Запиши охайно переказ у зошиті на с. 15 № 8. ПАМ’ЯТАЙ, що кожна частина тексту починається з абзацу, а, отже, з великої літери та нового рядка! Мій варіант. Хтось випустив маленьке сіре кошеня на дорогу. Сидить беззахисне кошеня під кущем. Вечоріє, тому страшно йому. Йшла додому школярка Наталочка. Почула, що нявчить кошеня. Підібрала, пригорнула й забрала з собою. Замуркотіло радесеньке створіння.