8 клас Модуль Баскетбол
Тема: Розвиток фізичних якостей засобами спеціальних підготовчих вправ баскетболіста.
Мета уроку:
Завдання уроку:
Тип уроку:комбінований.
Обладнання:баскетбольні м’ячі, стійки, секундомір, свисток.
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
I |
Підготовча частина |
15хв. |
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. |
Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку, виявити хворих, нагадати про техніку безпеки під час занять. Виміряти ЧСС.
Теоретико-методичні знання: «Щоб стати хорошим баскетболістом, насамперед треба безмежно любити баскетбол» (Заслужений тренер О. Я. Гомельський). «Книга рекордів Гіннесса повідомляє, що зріст Сулеймана Алі Нешнуша, найвищого баскетболіста в історії світового баскетболу, який грав за національну збірну Лівії у 1962 році, становив 2,45 м.».
Повторення стройових вправ: а) повороти на місці (праворуч, ліворуч, кругом); б) перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два, на місці. Команда «Клас - взяти м’ячі».
Різновиди бігу з баскетбольним м’ячем:
Уповільнення темпу перехід на ходьбу. Команда «Клас - кроком руш!».
Різновиди ходьби з баскетбольним м’ячем: - на носках – м’яч над головою; - на п’ятах – м’яч за головою; - на зовнішній стороні стопи – м’яч біля грудей; - на внутрішній стороні стопи – м’яч біля грудей; - перекат з п’ятки на носок – м’яч біля грудей; - напівприсяді – м’яч перед собою; - в повному присяді – м’яч за головою; - в повному присяді – стрибками (вправо, вліво) – м’яч довільно. Команда «Клас – підвестись! Кроком».
Комплекс ЗРВ з м’ячем в русі. 6.1. Кидок м’яча двома руками від грудей вгору (якомога вище). 6.2. Обертання м’яча навколо голови (праворуч, ліворуч). 6.3. Обертання м’яча навколо тулуба (праворуч, ліворуч). 6.4. Обертання м’яча почергово навколо правої, лівої гомілки. 6.5. Ведення м’яча правою рукою. 6.6. Ведення м’яча лівою рукою. 6.7. Ведення м’яча правою та лівою рукою почергово.
Шикування в одну шеренгу.
Вимірювання ЧСС
|
2 хв.
1хв.
1хв.
1 хв.
3 хв.
3хв
3 хв
30с.
30с
|
У шеренгу по одному.На заняття приходити тільки у спортивній формі і взутті. Засікаємо 30с. Помножуємо на 2.
В шеренгу по одному.
Руки притиснуті до тулуба.
Розрахунок на 1-й, 2-й. В колону по одному.
Тримати дистанцію.
Коліна піднімати якомога вище.
Гомілки закидати з максимальною частотою. Коліна намагатися не згинати.
Дивитися через ліве плече, тримати дистанцію
По сигналу свистка, слідкувати за правильністю виконання вправи.
Спину тримати рівно. Лікті розведені.
Якомога швидше піймати мяч. Спину тримати рівно.
Лікті розведені.
Тримати дистанцію.
Слідкувати за правильністю виконання.
На 1,2 розподілись!
Засікаємо 30с. Множимо на 2.
|
II |
Основна частина |
25 хв. |
|
1.
2.
|
Ловіння та передачі м’яча на місці та в русі:
Ті самі вправи в русі.
Двостороння гра «Баскетбол».
|
1 хв.
2 хв. 2хв. 2 хв.
8 хв
10 хв
|
Клас шикується в колону по два обличчям один до одного. М’яч тримати з обох боків розчепіреними пальцями на рівні грудей, руки напівзігнуті, ноги напівзігнуті в колінах одна з них виставлена вперед на півкроку, під час передачі м’яча ноги розгинаються, руки випрямляються, пальці притискують м’яч, маса тіла переносить на виставлену ногу. Слідкувати за правильністю виконання вправи. Клас поділити на 2-3 команди.
|
III |
Заключна частина |
5хв. |
|
1.
2.
3.
|
Гра на відновлення дихання «Гонка м’ячів» Шикування, підвести підсумок уроку, вказати на індивідуальні та групові помилки, виставити оцінки. Домашнє завдання: Комплекс ранкової гімнастики.
|
3хв
1хв
1хв. |
Слідкувати за правильністю виконання вправи. В шеренгу по одному.
|