Урок розвиток зв'язного мовлення 1-2 клас "Вчимося писати опис "Мій домашній улюбленець"

Про матеріал
Щоб навчити дитину складати текст - опис, потрібно запропонувати цікаву для нього тему. В 1 класі я попросила описати свого домашнього улюбленця. Вийшов доволі цікавий урок. Дітям сподобалось. Цей матеріал можна використати і в 2 класі.
Перегляд файлу

Раскраска Кошка 25 | Раскраски для детей печать онлайн

Мого котика  звати _________.

Він ____________ кольору, а

хвіст _________________.

Я годую його ______________

_______________________.

Котик любить _____________

________________________.

 

 

 

 

Раскраска собачка

Мого песика звати __________.

Він ____________ кольору, а

хвіст _________________.

Я годую його ______________

_______________________.

Песик любить _____________

________________________.

Картинки по запросу попугай раскраска

Мого папугу звати __________.

Він ____________ кольору, а

хвіст _________________.

Я годую його ______________

_______________________.

Папуга любить _____________

________________________.

 

 

 

 

 

 

 

Раскраска Толстый хомяк - распечатать бесплатно

Мою  морську  свинку  звати ____________.

Вона ____________ кольору,

плямочки _________________.

Я годую її ______________

_______________________.

Свинка  любить _____________

________________________.

 

 

Раскраски хомяк, Раскраска Хомяк Хомяк.

Мого  хом’ячка  звати _____________.

Він ____________ кольору, а

хвіст _________________.

Я годую його ______________

_______________________.

Хом’як  любить _____________

________________________.

Раскраска. Рыбка | Раскраски, Животные, Контурные рисунки

Мою рибку  звати __________.

Вона ____________ кольору, а

хвіст _________________.

Я годую її ______________

_______________________.

Рибка  любить _____________

________________________.

 

Робота з карткою до теми «Мій домашній улюбленець. Навчання складати текст – опис».

Мета: вчити дітей доповнювати текст-опис за зразком  з  відомої теми, вчити підбирати слова синоніми, ставити слова в потрібному родовому співвідношенні; поповнювати словниковий запас дітей, розвивати мовлення, виховувати любов до тварин, охайність під час роботи, впевненість у своїх можливостях, бажання ділитися своїми знаннями з іншими, поважати  тих, хто розповідає про свою тваринку.

Підготовка вчителя до уроку:

  1. Визначення домашнього улюбленця кожної дитини. Робота на уроці:
  2. Роздача карточок для роботи.
  3. Розфарбування картинки. (це допоможе дитині описати тваринку, а вчителю перевірити опис) – 5 хвилин.
  4. Читання вчителем зразка опису свого улюбленця.

Мого песика звуть Боцман. Він білого кольору, а хвіст та вуха руді. Я годую його кашею з кістками. Песик любить гавкати на сороку, яка прилітає їсти  з його миски.

  1. Робота за карткою:  читання ,  визначення слів, якими потрібно доповнити опис. (відповідають діти, які краще читають)
  2. Робота з дітьми, яким потрібна допомога: вчитель показує слова, дитина слідкує пальчиком, повторює, доповнює свій опис.
  3. Запис – заповнення картки.
  4. Зачитування свого опису  дітьми за бажанням.
  5. Виставка робіт.

Робота складна для вчителя тим, що у дітей різні тварини, потрібно враховувати кількість дітей з однаковими твариночками, підготувати фото домашніх улюбленців (можна звернутися за допомогою батьків – надіслати на телефон фото домашнього улюбленца).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 жовтня 2021
Переглядів
1932
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку