Урок Розвиток зв’язного мовлення. Фантазування на основі прочитаного. Інсценізація вистави.

Про матеріал
Конспект уроку з української мови для 1 класу Нової української школи. Очікуванні результати: фантазує на основі прочитаного; придумує іншу кінцівку твору; імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліку персонажів; уживає відповідно до ситуації спілкування (тема тижня) лексику; бере участь у виставі, доречно використовує голос та мову тіла.
Перегляд файлу

Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Фантазування на основі прочитаного. Інсценізація вистави.

 

Очікуванні результати: фантазує на основі прочитаного; придумує іншу кінцівку твору;   імпровізує з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліку персонажів;  уживає відповідно до ситуації спілкування (тема тижня) лексику; бере участь у виставі, доречно використовує голос та мову тіла.

 

Хід уроку

І. Емоційне налаштування

- Подаруйте один одному посмішку. Хай гарний настрій допоможе нам плідно попрацювати на уроці.

ІІ. Актуалізація опорних знань

- Яка у нас зараз пора року?

 - Чим особлива осінь?

 - Які кольори в осені?

 - За що ви любите осінь?

 - Осінь – це пора року, що має найбільшу палітру кольорів. Що ранку прокидається чарівниця осінь, бере чарівного пензлика і йде в сад, в поле, в ліс і малює листочки різними кольорами. Все навкруг одягається в золоті шати.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 - Сьогодні листочки завітали і до нас на урок. Ми з вами зробимо осіннє сонечко з листочків. Листочки ці непрості, вони зачакловані, і для того щоб їх отримати – потрібно потрудитися.

 Ми будемо як експерти досліджувати текст

                     як актори грати

                     як митці творити картину

А ще багато говорити, сміятися, радіти. І рости, адже все, чого ми навчаємося, робить нас дорослішими!!!

В нас є чимало завдань, за виконання яких, ми отримаємо листочки, а в кінці уроку складемо осінню композицію.

ІІІ. Основна частина

- Тож попрацюємо з твором «Осінній концерт» Оксани Чорновіл

- Як ви гадаєте, про що може розповісти нам цей твір?

- А зараз ми перевіримо чи справдилися ваші передбачення.

- У творі зустрічатимуться такі слова як : диригент, пихкати, задріботіти.

(Учні пробують пояснити значення слова)

Слухання «Осінній концерт» Оксани Чорновіл

-  Чи справдилися ваші передбачення?

- Який жанр твору? Чому?

- Про кого ця казка ?

- Скільки інструментів в осінньому оркестрі (4)

- Що знаємо про число   4 ? ( одноцифрове, парне)

 - Придумайте іншу кінцівку до твору.

(Сподобалась кінцівка поаплодуйте)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

- Коли відбувалася подія ?

- За що хотів віддячити Їжачок Осені ? ( блиск каштанів, золоте листя, смачні гриби)

                         Гра «Так – Ні» ( сигналізують цеглинками  LEGO)

- Що з описаного в казці можна побачити ?

Золоте листя.

Спів вітру.

Блискучі каштани.

Скрип дерев

 

- А що можна почути?

Стукіт каштанів.

Блискучі каштани.

Кленові листочки.

Шум дощових крапельок

 

- А чи бували ви у лісі?

- А які звуки осені ви відчували, коли були в лісі?

- Діти , а як потрібно поводитись у лісі?

- Яка тема нашого тижня? (Театр)

- А хто головний в театрі?

У виставі бере участь багато акторів. Але якщо кожен актор гратиме, не слухаючи інших, така вистава буде мати успіх? Чому?

- Тому на репетиціях режисер управляє ними.

- А хто ще долучається до створення вистави?

Діти називають та описують, що робить

(Декоратор, костюмер, гример, звукооператор)

- Щоб потрапити на концерт потрібен…(квиток)

- Ціна квитка 7 гривень. У вашій кишені 10 гривень. Яку решту вам дасть касир?

 

-Сьогодні ми з вами відчуємо як це бути актором та інсценізуємо виставу «Осінній концерт»

- Я буду режисером. А ви талановиті актори.

 

Згадаємо правила роботи в групах

Діти діляться на групки: каштани, листячко, вітер, дерева, крапельки.

-Костюмери заздалегідь приготували костюми.

Репетиція :

Каштани: стукають каштанами об парти

Листячко: шарудять папером

Вітер: дмухають Д-уууууууу!

Дерева: махають руками Скрип –скрип-скрип

Крапельки: Кап, кап пальчиками перебирають на парті.

-Супер.

-А грати ми будемо під мелодію італійського композитора Антоніо Вівальді «Осінь». Він теж любив цю пору року і оспівував її красу в своїх мелодіях . 

Звучить мелодія і відбувається вистава

Осінній концерт Оксана Чорновіл

Якось Їжачок вирішив зробити Осені подарунок. Він дуже хотів віддячити їй за блискучі каштани, золоте листя і смачні грибочки.

— А що коли я влаштую для неї справжній концерт?! — подумав Їжачок.

Пихкаючи, він забрався на пеньок і, мов  диригент, змахнув гілочками.

Застукотіли каштани,  уявивши, що грають на барабанах: «Стук-стук»

Зашелестіло пожовкле листячко « Ш-ш-ш-ш!»

Заспівав вітер, щосили дмухаючи у свою дудку:«Д-у-у-у-у-у!»

Заграли дерева, повільно погойдуючись під пісню вітру-дударика: «Скрип-скрип»

Аж раптом…

Зашуміли дощові крапельки: «Кап-кап-кап»

Їжачок спочатку засмутився — дощик зашкодив такому чудовому концерту! А потім здогадався: «Це ж мені Осінь так аплодує!»

 І задоволений Їжачок швидко задріботів маленькими ніжками до своєї домівки.

 

 -Чи сподобалося вам бути акторами?

- Оцініть свою роботу  (пальчиком)

- А чи бували ви на справжньому концерті?

- Які враження у вас залишилися?

-  Ви дуже плідно попрацювали та отримали листочки. Тож давайте листочки подаруємо сонечку.

- У нас вийшла чудова осіння композиція. Сьогодні це створене сонечко буде дарувати нам всім тепло та радість.                        

Рефлексія «Зірочки»

Я дізнався…

Мені сподобалося…

Я навчився…

Я тепер можу…

Вдома обов’язково розповім про …

 

 

docx
Додано
29 березня 2022
Переглядів
550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку