Урок «Рух - заради здоров’я»

Про матеріал
Конспект уроку допоможе вчителю початкових класів провести урок-свято з фізичної культури під час якого діти будуть продовжувати навчання техніки удару по м'ячу внутрішньою стороною стопи і зупинки м’яча підошвою. Розвивати витривалість, спритність, вміння орієнтуватися в грі в процесі виконання вправ.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку фізичної культури

з елементами футболу для учнів  3  класу

Тема:  Ігри-естафети з м’ячем: «Рух - заради здоров’я»

Завдання: Повторити теоретико-методичні знання учнів з теми «Футбол». Продовжити навчання техніки удару по м'ячу внутрішньою стороною стопи і зупинки м’яча підошвою. Розвивати витривалість, спритність, вміння орієнтуватися в грі в процесі виконання вправ. Сприяти зміцненню рухового апарата, оволодінню життєво необхідними руховими діями і навичками, підвищувати рівень фізичної підготовленості. Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою, увагу, свідоме ставлення до власного здоров'я, почуття дружби, колективізму, взаємовиручки.

Інвентар: Футбольні м’ячі, кеглі, секундомір, обручі, олівці.

Спортивний зал оснащений необхідною для музичного супроводу апаратурою. На стінах лозунги з написами  прислів’їв  та гасел про здоров’я.

Хід уроку

Зміст

Дозу

вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина  15 хв.

1.  Під звуки спортивного маршу діти заходять у спортивний зал.

 

2. Шикування, рапорт, привітання.

 

3. Завдання: «Діти, на електронну адресу нашої школи надійшов  відеолист  від вашого однолітка. Давайте подивимося це звернення.

      Ну що, допоможемо Сергійкові? Краще один раз побачити, ніж сто раз почути! 

      Я хочу запропонувати вам ігри-естафети з м’ячем, тому що знаю що ви дуже любите грати у футбол. А от що ви знаєте про футбол ми перевіримо під час проведення естафет та  конкурсів.

       Але спочатку перевіримо своє самопочуття й повторимо правила поведінки та техніки безпеки під час проведення уроку.

4. Вимірювання ЧСС

 

5. Теоретико-методичні завдання:

- про що повинен пам’ятати учень заходячи у спортивний зал?

- які правила повинні виконувати учні на уроці?

 

6. Для того щоб правильно орієнтуватися у спортивному залі, давайте повторимо стройові вправи:

- повороти ліворуч, праворуч, кругом;

- перешикування з однієї шеренги у дві й навпаки; - ходьба на місці;

 

7. Різновиди ходьби і бігу:

- ходьба на носках;

- на п’ятках;

- за зовнішній і внутрішній стороні стопи;

- на пів присід (ходьба футболіста);

- у повному присіді;

- ходьба з високо піднятими колінами;

- біг підпюбцем;

- гладкий біг.

 

8. ЗРВ з м’ячем. 

  1. В.п. – ноги нарізно, м’яч попереду в опущених руках. На 1-2 підняти м’яч вверх, прогнутися, відвести ліву (праву) ногу назад на носок. 3 – 4 в.п.
  2. В.п. – основна стійка, м’яч в опущених руках позаду. На 1 -2 пружні відведення м’яча назад. 3 – 4 в.п.
  3. В.п.  – ноги нарізно, м’яч попереду в прямих руках. На 1 – 4 колові оберти тулубом вліво, утримуючи м’яч прямими руками. На 5 – 8 оберти тулубом вправо, утримуючи м’яч прямими руками.
  4. В.п. – основна стійка, м’яч біля грудей. На 1 – підкинути м’яч вгору, зробити один-два оплески. На 2 - зловити м’яч.
  5. В.п. – ноги нарізно, м’яч в правій руці  внизу. На 1 – 2 підняти вперед зігнуту праву ногу, провести м’яч під ногою, перекласти м’яч в ліву руку, на 3 – 4 те саме під ліву ногу.
  6. В.п. – ноги нарізно на ширині плечей, м’яч попереду в прямих руках. На 1 – 2 пружні відведення м’яча вправо, на 3 – 4 те саме -  вліво. 
  7. В.п. ноги нарізно, м’яч піднятий над головою. На 1 –  нахилитися вниз, покласти м’яч між ногами, на 2 - присісти, руки перед собою. На 3 – встати – нахилитися, взяти м'яч, на 4 – в.п.
  8. В.п.  -  м’яч  між ногами.  Стрибки з лівої на праву ногу.
  9. В.п  - м’яч біля ноги ліворуч (праворуч). На 1 – 2 стрибнути праворуч  (ліворуч) через м’яч.
  10. В.п. – м’яч біля правої (лівої) ноги. Крокування навколо м’яча, відновлюючи дихання.
  11. В.п. - м’яч попереду в прямих руках. Біг  на місці «ножиці» (викидаючи прямі ноги вперед).
  12. Крокування навколо м’яча, відновлюючи дихання.
  13. В.п.  – м’яч в руках за спиною. Біг на місці із закиданням гомілки.
  14. В.п. – м’яч біля правої (лівої) ноги. Крокування навколо м’яча, відновлюючи дихання.

30"

 

 

30"

 

1,5'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1'

 

1,5'

 

 

 

 

30"

 

 

 

 

 

 

2,5'

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5' - 7'

1. В колоні по 1

 

 

 

2. Рапорт і привітання після розрахунку.

 

3. Діти переглядають відеозвернення: Привіт, друзі!!!

Мене звати Сергій. Я навчаюсь у 3 класі.

До Всесвітнього Дня здоров'я, який проходить у квітні, наша вчителька фізичної культури попросила  підготувати спортивні конкурси, ігри, естафети.

Допоможіть мені, будь ласка.

Завчасно вам вдячний.

Всі конкурси знімаються на відео.

 

 

 

 

 

4. ЧСС у спокійному стані 80 – 90 уд/сек

 

5. Слідкувати за правильними відповідями:

- заходити в зал з дозволу вчителя;

- мати спортивну форму;

 - вправи виконувати за командою вчителя;

- тримати дистанцію при виконанні вправ поточним методом;

- не штовхатися.

6. Виконання вправ по команді.

 

 

7. Вправи виконуються під музичний супровід. Слідкувати за  дистанцією, за диханням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Правильне виконання вправ.

 Повторювати кожну вправу 4 – 6 разів

Основна частина 20 хвилин

1. Шикування, повторення правил проведення естафет.

2. Ігри-естафети:

  • Діти, ви вже знаєте, що конкурси бувають не тільки з фізичним навантаженням, а й з розумовим, тому давайте покажемо Сергійкові які конкурси, ігри, естафети. ми проводимо у нашій школі. Сьогодні на уроці не буде ні переможців, ні переможених, але оцінку отримає кожний.  
  •  Вікторина «Знавці футболу»
  1. В якій країні виникла гра з м’ячем, правила якої найбільше відповідають сучасним правилам гри у футбол? (в Англії)
  2. В якому місці України зародився сучасний футбол? (на Львівщині)
  3. Назвати  українські футбольні команди («Динамо» - Київ, «Шахтар», «Металіст», «Ворскла»…)
  4. Назвати місцеві футбольні команди («Буровик», «Колос», «Промінь»)
  5. До якого чемпіонату готується Україна (Євро 2012)
  6. В яких місцях України пройдуть футбольні матчі? (Харків, Львів, Дніпропетровськ, Київ)
  7. Які всесвітні футбольні клуби або команди ви знаєте? («Барселона», «Челсі», «Манчестер», «Арсенел»)

      ● «Принеси м’яч»

(На відстані 7 м від команд розміщені обручі з м’ячами. За сигналом вчителя, направляючі  біжать змійкою до обручів, забирають м’яч, повертаючись, передають м’яч наступному учасникові. Той з м’ячем добігає до обруча, де залишає м’яч. Повертається назад і передає естафету дотиком руки наступному гравцеві.

  • «Козаки-вершники»

Команди стоять за капітаном в колону по одному. У капітанів волейбольний м’яч, який вони затискають між колінами, а в руках гімнастична палиця, яку тримають обома руками (руки витягнуті вперед). За командою, рухаючись стрибками, оббігають орієнтир (кеглю) на відстані 7 – 8 м, беруть м’яч в руки і біжать до своїх команд. Передають м’яч і гімнастичну палицю другому гравцю. Стрибки виконують всі гравці.

Правила: Якщо м’яч випав, потрібно повернутись на те місце, де він випав, затиснути його колінами і продовжити естафету.

  • «Стрілець»

 Проти кожної команди на відстані 6 м установлюються квадратом 4 кеглі. Кожен гравець повинен м’ячем збити кеглі. Потім побігти за м’ячем і передати його наступному.  

  • «Біг на зустріч»

     По 4 гравця стоять в колоні навпроти одна до одної на відстані 5 м. Перший гравець однієї з команди передає м’яч внутрішньою стороною стопи першому гравцю групи, яка стоїть навпроти і біжить в кінець цієї колони. Гравець, який отримав м’яч, передає другому гравцю протилежної колони  і біжить в кінець тієї ж колони. Як тільки колони помінялися місцями, гра закінчується. 

  • «Розумнички»

За одну хвилину кожна команда повинна розгадати кросворд-цікавнку

ЗНАЙДИ СЛОВО

Й

Д

Й

А

Ч

Л

Е

Є

П

Х

Г

Щ

Х

У

Ф

Е

Р

Д

Т

А

Л

Р

Е

О

Л

І

М

П

І

Я

С

В

Е

Ф

К

Й

Н

П

Н

Х

Х

Т

О

Ц

У

Е

Н

И

І

Т

Щ

А

У

Р

І

Т

Й

Х

Ч

О

Г

Я

Е

Х

О

Я

Б

Е

З

Н

Н

О

Е

Г

І

Т

Щ

О

К

О

Р

З

И

Н

А

С

А

Н

Л

З

С

И

Щ

В

З

К

Х

Р

Н

Б

А

С

К

Е

Т

Б

О

Л

Ж

Ш

С

У

Д

Д

Я

А

Л

Ф

А

Я

Ч

  •  «Мисливці»

     Команди стоять за капітаном в колону по одному, руки підняті вгору. У капітана м’яч. За командою капітан над головою починає передавати м’яч наступному учаснику. Останній учасник, отримавши м’яч, біжить з лівої сторони команди і стає перед капітаном.

 

  • «Тунель»

Команди стоять за капітаном в колону по одному, поставивши ноги нарізно. Футбольний м’яч передати між ногами. Останній учасник, отримавши м’яч, біжить з лівої сторони команди і стає перед капітаном. 

 

  • Гра «Веселий м’яч»

Команди, пошикувавшись у коло через одного, передають м’яч внутрішньою стороною стопи  по колу своїй команді. (Гру можна повторити 2 -3 рази) 

 

1. Правила:

- не виштовхувати попереднього гравця;

- не виходити за межі лінії старту;

- чекати на передачу естафети;

- оббігти орієнтир фінішу.

- грати чесно і поважати суперника.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Олімпія, Греція, баскетбол,           хокей, корзина, воротар,    чемпіон,  Афіни, футбол,          суддя

 

 

Заключна частина 5 хвилин

1. Шикування

 

2. Вправи на відновлення дихання. Вимірювання ЧСС

 

3. Підсумок уроку, нагадування про домашнє завдання

 

4. Гра на увагу: «Будь уважним», «Хвилинка»

 

5. Перехід до класу

 

1. У шеренгу по 1

 

2. Виконання вправ поточним методом

 

3. Дати оцінку роботі на уроці, нагадати про виконання ранкової зарядки.

4. Слідкувати за правилами гри

 

5. В колону по 2 на дистанції 0,5 м.

 

doc
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку