Урок «Save the planet EARTH»

Про матеріал
Конспект комплексно-хвильового уроку англійської мови у 3 класі. Тема «хвилі»: «Від екопросвіти до екотрурботи»
Перегляд файлу

Конспект комплексно-хвильового уроку англійської мови  у 3-Б класі

Лис І.А., вчитель аглійської мови

Спеціаліст І категорії

Тема «хвилі»: «Від екеопросвіти до екотрурботи»

Тема уроку:   «Save the planet EARTH»

Мета уроку:

- Ознайомити з лексикою теми. Повторити прислівники частотності usually, always, ознайомити з прислівниками частотності never, sometimes. Організувати тренування їх в усному та писемному мовленні.

-  Розвивати навички аудіювання та читання англомовних текстів за тематикою уроку.

-  Виховувати уважне та дбайливе ставлення до оточуючого середовища, виховувати почуття відповідальності за рідне місто, країну, планету.

- формувати навички групової роботи

 

Тип уроку: засвоєння нових знань.

 

Обладнання:   підручник «Англійська мова:підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів.- Тернопіль: «Видавництво Астон»,2013.», презентація, флешкартки з лексикою уроку, ватман, малюнки природоохоронної тематики для виготовлення постерів.

Хід уроку

Неможливо лише брати у природи, треба й віддавати

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 Greeting and Aim  . Привітання та повідомлення мети уроку.

Good morning boys and girls! Sit down please. How are you today?

Today we have an unusual lesson. We are going to talk about nature. What do we do to save our nature?

Warming up.  Уведення в іншомовну атмосферу. (Слайд 2)

Repeat after me:

[I:] – tree, sea, green, we,

[iə] – clear, near, hear,

[a:] – park, garden, France,

[ᴐ:] – door, short, sport, four

You have a little task to start our lesson.

Solve the crossword ( розвязання кросворду за темою nature додаток 1, слайди 2,3)

 

 1a

    n

i

m

a

l

s

 

2 a

n

t

 

3 t

r

e

e

 

4 s

    u

m

m

e

r

 

5 h

o

   r

s

e

 

6 w

i

n

t

   e

r

 

 

                                

II . Основна частина уроку.

  1. Check on Homework  ex.3p.81. Учні читають речення, вставляючи пропущені слова.
  2. Presenting Vocabulary.
  1. T:Look at the pictures . Repeat after me. ( EARTH, air, paper, plastic, metal, glass, to recycle, to pollute, plants) Вчитель показує малюнки і називає,  діти повторюють за ним.
  2. Закріплення вивченого матеріалу.

T:Match the picture and word.(Учні добирають до слів на дошці відповідні малюнки , додаток – 2)

  1. Grammar  presenting Вживання прислівників частотності usually, never, always, sometimes.

впр. 1 (с. 82). Учні ланцюжком читають речення вправи і перекладають їх українською мовою, звертаючи увагу на прислівники частотності               usually, never, always, sometimes.

  1. Grammar revision. (Слайд 5)

T: Make up the sentences and we will know how “green” are you. Use usually, never, always, sometimes.  

  1. I _______________ recycle paper, plastic, glass.
  2. I_______________ have a shower, not a bath.
  3. I_______________ turn off the light when I go out.
  4. I_______________ drop rubbish in the streets.
  5. I_______________ water trees and flowers.

       5. Фізкультхвилинка.T: Let’s have a rest. https://www.youtube.com/watch?v=N2R4D6qhaD8 (слайд 6)

 

  1. Подання тексту для аудіювання та опрацювання почутого ( 3 cartoonsANIMALS SAVE THE PLANET”)(слайди7,8,9 )

 https://www.youtube.com/watch?v=h8Ek3v1RBEU&list=PLBBF70602F5268BA0&index=7

https://www.youtube.com/watch?v=oNtX3m9UajQ&list=PLBBF70602F5268BA0&index=11

https://www.youtube.com/watch?v=_kocZ-j-o3I&index=5&list=PLBBF70602F5268BA0

Complete the sentences:

a) Use only the   _________ you need .  (water, butter, bread)

b) Save ____________(bike, fruit, energy)

c) Turn _____ what you don’t use.  (on, off, under)

       

 

 

 

                                    

       7.  Project work. 

T: Let’s divide into two teams. Make a poster “SAVE THE PLANET”. Учні на листах ватману виготовляють постери. Потім представляють їх.

P1: Save…….   (animals, plants….)   

P2: Don’t pollute…….(water, Earth, air…) 

III. Заключна частина уроку.

Summarizing    1. Підбиття підсумків

Homework     2. Домашнє завдання WB. Ex.1,2, p.69. Записати до словників та вивчити переклад прислівників частотності never, sometimes.

 

Будь відповідальним за природу!

 

C:\Users\Alex\Downloads\IMG_20190201_103052.jpg   C:\Users\Alex\Downloads\IMG_20190201_102630.jpg

 

 

C:\Users\Alex\Downloads\IMG_20190201_104659.jpg

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Crossword NATURE

 

 1a

    n

i

m

a

l

s

 

2 a

n

t

 

3 t

r

e

e

 

4 s

    u

m

m

e

r

 

5 h

o

   r

s

e

 

6 w

i

n

t

   e

r

 

 

 

1. Результат пошуку зображень за запитом "animals"          2. Результат пошуку зображень за запитом "ant"                3. Пов’язане зображення

 

 

 

4.                    5. 6.      Результат пошуку зображень за запитом "winter"  

 

 

 

 

Додаток 2

Результат пошуку зображень за запитом "Земля"

 

Earth

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "air"

 

Air

Результат пошуку зображень за запитом "paper"

Paper

 

Результат пошуку зображень за запитом "plastic"

plastic

Результат пошуку зображень за запитом "metal"

metal

Результат пошуку зображень за запитом "glass"

glass

Пов’язане зображення

 

plants

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "pollute"

to pollute

Пов’язане зображення

to recycle

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Золотавіна Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
28 липня 2019
Переглядів
1221
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку