Конспект комплексно-хвильового уроку англійської мови у 3-Б класі
Лис І.А., вчитель аглійської мови
Спеціаліст І категорії
Тема «хвилі»: «Від екеопросвіти до екотрурботи»
Тема уроку: «Save the planet EARTH»
Мета уроку:
- Ознайомити з лексикою теми. Повторити прислівники частотності usually, always, ознайомити з прислівниками частотності never, sometimes. Організувати тренування їх в усному та писемному мовленні.
- Розвивати навички аудіювання та читання англомовних текстів за тематикою уроку.
- Виховувати уважне та дбайливе ставлення до оточуючого середовища, виховувати почуття відповідальності за рідне місто, країну, планету.
- формувати навички групової роботи
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: підручник «Англійська мова:підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів.- Тернопіль: «Видавництво Астон»,2013.», презентація, флешкартки з лексикою уроку, ватман, малюнки природоохоронної тематики для виготовлення постерів.
Хід уроку
Неможливо лише брати у природи, треба й віддавати
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Greeting and Aim . Привітання та повідомлення мети уроку.
Good morning boys and girls! Sit down please. How are you today?
Today we have an unusual lesson. We are going to talk about nature. What do we do to save our nature?
Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу. (Слайд 2)
Repeat after me:
[I:] – tree, sea, green, we,
[iə] – clear, near, hear,
[a:] – park, garden, France,
[ᴐ:] – door, short, sport, four
You have a little task to start our lesson.
Solve the crossword ( розвязання кросворду за темою nature – додаток 1, слайди 2,3)
1a |
n |
i |
m |
a |
l |
s |
|||
|
2 a |
n |
t |
|
|||||
3 t |
r |
e |
e |
|
|||||
4 s |
u |
m |
m |
e |
r |
|
|||
5 h |
o |
r |
s |
e |
|
||||
6 w |
i |
n |
t |
e |
r |
||||
II . Основна частина уроку.
T:Match the picture and word.(Учні добирають до слів на дошці відповідні малюнки , додаток – 2)
впр. 1 (с. 82). Учні ланцюжком читають речення вправи і перекладають їх українською мовою, звертаючи увагу на прислівники частотності usually, never, always, sometimes.
T: Make up the sentences and we will know how “green” are you. Use usually, never, always, sometimes.
5. Фізкультхвилинка.T: Let’s have a rest. https://www.youtube.com/watch?v=N2R4D6qhaD8 (слайд 6)
https://www.youtube.com/watch?v=h8Ek3v1RBEU&list=PLBBF70602F5268BA0&index=7
https://www.youtube.com/watch?v=oNtX3m9UajQ&list=PLBBF70602F5268BA0&index=11
https://www.youtube.com/watch?v=_kocZ-j-o3I&index=5&list=PLBBF70602F5268BA0
Complete the sentences:
a) Use only the _________ you need . (water, butter, bread)
b) Save ____________(bike, fruit, energy)
c) Turn _____ what you don’t use. (on, off, under)
7. Project work.
T: Let’s divide into two teams. Make a poster “SAVE THE PLANET”. Учні на листах ватману виготовляють постери. Потім представляють їх.
P1: Save……. (animals, plants….)
P2: Don’t pollute…….(water, Earth, air…)
III. Заключна частина уроку.
Summarizing 1. Підбиття підсумків
Homework 2. Домашнє завдання WB. Ex.1,2, p.69. Записати до словників та вивчити переклад прислівників частотності never, sometimes.
Будь відповідальним за природу!
Додаток 1
Crossword NATURE
1a |
n |
i |
m |
a |
l |
s |
|||
|
2 a |
n |
t |
|
|||||
3 t |
r |
e |
e |
|
|||||
4 s |
u |
m |
m |
e |
r |
|
|||
5 h |
o |
r |
s |
e |
|
||||
6 w |
i |
n |
t |
e |
r |
||||
1. 2. 3.
4. 5. 6.
Додаток 2
Earth
Air
Paper
plastic
metal
glass
plants
to pollute
to recycle