Інтегрований урок з ЯДС , української мови , математики, технологій.
3 клас
Вчитель : Кривонос І.В.
Мета: ознайомити з цікавими фактами із життя бджіл та дощових черв'яків;
пригадати головні ознаки комах;
формувати вміння висловлювати власну думку;
збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;
удосконалювати вміння працювати з простим медіатекстом;
активізувати пізнавальну діяльність дітей;
розвивати самостійне мислення, уміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;
виховувати бережне ставлення до братів наших менших, естетичний смак.
Очікувані результати:
дитина вітається та звертається до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
об’єднується з іншими дітьми у групи, пари для спільної діяльності;
висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень;
підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями;
зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези;
ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою;
наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами;
проявляє ініціативу, продуктивно співпрацює з членами групи, точно висловлює думки під час спільної навчально-пізнавальної діяльності;
знає головні ознаки комах;
уміє надавати першу необхідну допомогу, якщо вжалила бджола.
порівнює інформацію природничого змісту з відомих їй / йому та запропонованих джерел - застосовує предметні графіки, тексти для пояснення явищ і об’єктів природи - розпізнає червів, бджіл]; розв'язує прикладі , задачі з іменованими числами, пояснює правопис іменників з апострофом,ділить слова для переносу, моделює звукові моделі, поясніє різницю між звуковим складом, працює за алгоритмом при створенні поробок на основі геометричних фігур.
Форма проведення: інтегрований урок (2)
Методико – дидактичне забезпечення: фломастери, аркуші паперу (формату А 3), чек-листи для роботи в групах, роздруківки із завданнями, леҐо-цеглинки, кольоровий папір, картон, ножиці, клей, пластилін.
Матеріально – технічне забезпечення: телевізор, ноутбук.
І. Емоційне налаштування. Повторення вивченого
1. Вірш
2. Мотивація навчальної діяльності.
-Що очікуєте від уроку?
- Які завдання хотіли б сьогодні виконати? (фліпчарт)
- На уроці ми будемо з вами спілкуватися, вчитися розуміти один одного. Для цього ми повинні працювати як одна команда - злагоджено і чітко. І тому сьогодні допоможуть нам 5 правил.
1.Правило піднятої руки;
2.Співпраця у групах;
3. Вміння слухати інших;
4. Працювати творчо;
5. Працювати активно .
- А також будете протягом уроку себе оцінювати. Якщо ви все зрозуміли і правильно виконали завдання – 1 олівець на парту.
-Що розкрити тему уроку , потрібно розшифрувати букви - назви хмарок .
Хмари (дошка , букви зашифровані – черв'як, бджола)
Спільне – жива природа, безхребетні, холоднокровні.
Небезпечна: перша допомога В першу чергу постарайтесь вилучити отруту із ранки, потім охолодіть ужалене місце, прикладіть примочку з розчином солі або соди
ІІ. Визначення теми і мети уроку.
-Сьогодні на уроці ви поглибите знання з теми : «Жива природа: тварини» , пригадаєте і потренуєтесь у додаванні і відніманні іменованих чисел і розв'язуванні задач , пригадаєте правила правопису апострофа, , виконаєте творчу роботу.
ІІІ. Основний зміст.
ЧЕРВ'ЯК – 20см+8см= 28см (ч), 10мм-3мм=7мм (е), 2см+10мм=21см (р),
10дм-70см=3дм (в), 15см+15см+30мм=33см (я), 5см*3 =15 см (к)
БДЖОЛА - 100см-98см=2см (б), 2см*3=6см (д), 29см-20см=9см (ж), 79см-60см= 19см (о), 8дм*2=16дм (л), 99м- 98м=1 м (а)
1 група – букви р,о,с
2 група – букви ина
Група – експертів – тестування ноутбук – буква л
1 завдання « Мовознавці»
Лего- цеглинкою покажіть, з яким кольором у вас асоціюється українська мова?
У мене – жовтий – колір пшениці, пшеничне поле таке ж гарне, як наша мова.
-конверт №1
- дослідити слово-назву тварини
Розділіть слово для переносу.
-Експерти перейдіть в іншу групу, перевірте виконання.
-Складіть речення про тварини. 1 слово- 1 цеглинка. У кого речення довше?
Візьміть букву (чарівна скринька)
2 завдання «Метематики»
Лего- цеглинкою покажіть, з яким кольором у вас асоціюється математика?
У мене з помаранчевим, як сонце, бо математика навколо нас. Її використовують повсякчас.
- Показати на карті і глобусі, де немає цих тварин.
Північний і південний полюси (зображення)
Самоперевірка . Взаємооцінювання в групі чек-лист (рахуємо олівці)
Візьміть букву (чарівна скринька)
Слайд 9
3 завдання «Натуралісти»
Лего- цеглинкою покажіть, з яким кольором у вас асоціюється природа?
У мене – зелений. Колір – життя і відродження.
Надати природний матеріал (дощовий черв’як, бджола)
Експерти – тестування, ноутбук – здобути букву
Назва тварини |
Характерні ознаки |
Розмір (довжина тіла, мм) |
Середовище існування (наземне, підземне) |
До якої групи відноситься? |
бджола |
|
|
|
|
Дощовий черв’як |
|
|
|
|
Презентаці робіт.
Взаємооцінювання в групі чек-лист (рахуємо олівці)
Обмін лідерами, скласти слово – відповідь на проблемне питання.
Що пов’язує бджілку і дощового черв’яка? Рослини
Презентація постерів
4.Творча робота
- Створимо картину- коллаж,пейзаж
- Що таке пейзаж?
Колективна поробка за алгоритмом. Діти наклеюють на а3.
-Які 3 головних елемента будуть на панно? (комахи, рослини, дощові черв’яки)
Біля дошки стоять, домальовують пейзаж.
ІV. Підсумок
2. Самооцінювання роботи
3.Домашнє завдання
«Що було, якби не було…..»
V. Рефлексія
- Які емоції викликав урок?
- Чи збулися ваші очікування?
- Що було цікаво?
Оплески.