Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
3 клаc
(за підручником Г. Ломаковської, Т. Єресько, Г. Проценко – 7 год на тиждень)
І семестр
№з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Сторінка |
Коригування |
|||||
|
|
||||||||
Я - людина |
|||||||||
1 |
01.09 |
Я росту. |
4-5 |
|
|
|
|||
2 |
01.09 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складання розповіді «Спогади про літо». Я росту. Виготовлення витинанки |
|
|
|
|
|||
3 |
02.09 |
Математика в інтегрованому курсі: Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Я росту |
|
|
|
|
|||
4 |
03.09 |
Виявляю зміни. |
6-7 |
|
|
|
|||
5 |
06.09 |
Визначаю риси характеру. |
8-9 |
|
|
|
|||
6 |
07.09 |
Хто такий оптиміст? |
10-11 |
|
|
|
|||
7 |
07.09 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складання «рецепту» гарного настрою. Хто такий оптиміст? |
|
|
|
|
|||
8 |
08.09 |
Характеризую людей. |
14-15 |
|
|
|
|||
9 |
08.09 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Казка Ш. Перро «Попелюшка». Характеризую людей. Виготовлення саморобки-вдяганки |
|
|
|
|
|||
10 |
09.09 |
Математика в інтегрованому курсі: Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. Характеризую людей. |
|
|
|
|
|||
11 |
10.09 |
Визначаю свої потреби і бажання. |
16-17 |
|
|
|
|||
12 |
13.09 |
Іду до мети |
18-19 |
|
|
|
|||
13 |
14.09 |
Вивчаю права дитини |
20-21 |
|
|
|
|||
14 |
14.09 |
Українська мова в інтегрованому курсі:Уривок з казки О. Толстого «Пригоди Буратіно». Вивчаю права дитини |
|
|
|
|
|||
15 |
15.09 |
Застосовую знання про себе. |
24-25 |
|
|
|
|||
16 |
15.09 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Обговорення у групах «Як із часом змінились потреби людей». Виготовлення витинанки «Вазон». Визначаю свої потреби і бажання |
|
|
|
|
|||
17 |
16.09 |
Математика в інтегрованому курсі: Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. Застосовую знання про себе. |
|
|
|
|
|||
Я серед людей |
|||||||||
18 |
17.09 |
Які існують стосунки між людьми? |
26-27 |
|
|
|
|||
19 |
20.09 |
Що таке ефективне спілкування? |
28-29 |
|
|
|
|||
20 |
21.09 |
Будую дружні стосунки |
30-31 |
|
|
|
|||
21 |
21.09 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Добір народних прислів’їв про дружбу та пояснення їх змісту. Будую дружні стосунки |
|
|
|
|
|||
22 |
22.09 |
Безпечна поведінка в мережі Інтернет |
34-35 |
|
|
|
|||
23 |
22.09 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складання пам’ятки «Безпека в Інтернеті». Виготовлення композиції у техніці квілінгу «Кораблик-мандрівник». Безпечна поведінка в мережі Інтернет |
|
|
|
|
|||
24 |
23.09 |
Математика в інтегрованому курсі: Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. Безпечна поведінка в мережі Інтернет. |
|
|
|
|
|||
25 |
24.09 |
Вплив реклами на рішення і поведінку людей |
36-37 |
|
|
|
|||
26 |
27.09 |
Визначаю шкільні правила |
38-39 |
|
|
|
|||
27 |
28.09 |
Вчуся планувати |
42-43 |
|
|
|
|||
28 |
28.09 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Планування свого дня. Вчуся планувати |
|
|
|
|
|||
29 |
29.09 |
Планую в команді |
44-45 |
|
|
|
|||
30 |
29.09 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Колективна робота «Осінній букет». Скласти вітання учителю до свята. Планую в команді |
|
|
|
|
|||
31 |
30.09 |
Математика в інтегрованому курсі: Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. Планую в команді |
|
|
|
|
|||
32 |
01.10 |
Визначаю мій особистій простір |
46-47 |
|
|
|
|||
33 |
04.10 |
Люди з особливими потребами |
50-51 |
|
|
|
|||
34 |
05.10 |
Толерантність |
52-53 |
|
|
|
|||
35 |
05.10 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Ознайомлення з презентацією «Відомі параолімпійці». Толерантність |
|
|
|
|
|||
36 |
06.10 |
Усі люди цінні |
54-55 |
|
|
|
|||
37 |
06.10 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Добираємо влучні прикметники. Виготовити аплікацію за зразком «Мій сонячний дім – це моя Україна» Усі люди цінні |
|
|
|
|
|||
38 |
07.10 |
Математика в інтегрованому курсі: Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. Усі люди цінні. |
|
|
|
|
|||
39 |
08.10 |
Вчуся справедливості |
56-57 |
|
|
|
|||
40 |
11.10 |
Булінг. Як йому протидіяти? |
60-61 |
|
|
|
|||
41 |
12.10 |
Досліджую родинні традиції і свята |
62-63 |
|
|
|
|||
42 |
12.10 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо розповідь «Мої родинні традиції». Досліджую родинні традиції і свята |
|
|
|
|
|||
43 |
13.10 |
Розповідаю про традиції збереження здоров’я в родині |
64-65 |
|
|
|
|||
44 |
13.10 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо казку «Пригоди мамонтенятка». Виготовлення аплікації «Мамонтенятко Монті». Розповідаю про традиції збереження здоров’я в родині |
|
|
|
|
|||
45 |
15.10 |
Ознайомлююся з традиціями інших культур |
66-67 |
|
|
|
|||
47 |
19.10 |
Застосовую знання про себе. Діагностувальна робота «Я серед людей» |
70-71 |
|
|
|
|||
Як людина пізнає природу |
|||||||||
46 |
18.10 |
Вивчаю методи пізнання природи |
72-73 |
|
|
|
|||
48 |
19.10 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Опис малюнка «Лісові мешканці» Вивчаю методи пізнання природи |
|
|
|
|
|||
49 |
20.10 |
Застосовую методи пізнання |
74-75 |
|
|
|
|||
50 |
20.10 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Цікаві факти про горобину. Виготовлення об’ємної пластилінової композиції «Гілка горобини». Застосовую методи пізнання |
|
|
|
|
|||
51 |
21.10 |
Математика в інтегрованому курсі: Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. Застосовую методи пізнання |
|
|
|
|
|||
52 |
22.10 |
Визначаю методи пізнання природи |
76-77 |
|
|
|
|||
53 |
01.11 |
Класифікую прилади |
80-81 |
|
|
|
|||
54 |
02.11 |
Досліджую властивості речовин |
82-83 |
|
|
|
|||
55 |
02.11 |
Українська мова в інтегрованому курсі: В гостях у Єнциклопедій. Досліджую властивості речовин |
|
|
|
|
|||
56 |
03.11 |
Встановлюю зв’язки між об’єктами природи |
84-85 |
|
|
|
|||
57 |
03.11 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Робота з деформованими реченнями. Виготовлення кленових листочків. Встановлюю зв’язки між об’єктами природи |
|
|
|
|
|||
59 |
05.11 |
Математика в інтегрованому курсі: Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. Встановлюю зв’язки між об’єктами природи |
|
|
|
|
|||
58 |
04.11 |
Застосовую знання про природу. Діагностувальна робота «Як людина пізнає природу» |
88-89 |
|
|
|
|||
60 |
08.11 |
Застосовую знання про природу. |
|
|
|
|
|||
Вода |
|||||||||
61 |
09.11 |
Вивчаю властивості речовин на прикладі води |
90-91 |
|
|
|
|||
62 |
09.11 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Пошукова робота: твори письменників про воду. Вивчаю властивості речовин на прикладі води |
|
|
|
|
|||
63 |
10.11 |
Вивчаю властивості води в довкіллі |
92-93 |
|
|
|
|||
64 |
10.11 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо казку про айстри. Виготовллення осіннього букету «Пухнасті айстри». Вивчаю властивості води в довкіллі |
|
|
|
|
|||
65 |
11.11 |
Математика в інтегрованому курсі: Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. Вивчаю властивості води в довкіллі |
|
|
|
|
|||
66 |
12.11 |
Де на Землі міститься вода |
94-95 |
|
|
|
|||
67 |
15.11 |
Звідки у воді сіль? |
98-99 |
|
|
|
|||
68 |
16.11 |
Вода в житті людини. Охорона водойм. Проєкт «Вода-чарівниця» |
100-101 |
|
|
|
|||
69 |
16.11 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Підготовка матеріалів для проєкту «Вода-чарівниця» |
|
|
|
|
|||
70 |
17.11 |
Проєкт «Вода-чарівниця» |
|
|
|
|
|||
71 |
17.11 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Виготовити книжечку-хмаринку. Скласти розповідь про подорож краплинки. Проєкт «Вода-чарівниця» |
|
|
|
|
|||
72 |
18.11 |
Математика в інтегрованому курсі: Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. Вода в житті людини. |
|
|
|
|
|||
73 |
19.11 |
Вода: друг чи ворог? |
102-103 |
|
|
|
|||
74 |
22.11 |
Застосовую знання про воду. |
106-107 |
|
|
|
|||
75 |
23.11 |
Застосовую знання про воду. Діагностувальна робота «Вода» |
|
|
|
|
|||
76 |
23.11 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складання розповіді за малюнком «Вода в житті людини». Застосовую знання про воду |
|
|
|
|
|||
Повітря |
|||||||||
77 |
24.11 |
Які властивості має повітря? |
108-109 |
|
|
|
|||
78 |
24.11 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Опрацьовуємо довідкову літературу. Які властивості має повітря? |
|
|
|
|
|||
79 |
25.11 |
Математика в інтегрованому курсі: Корекційно-рефлексійний урок. Самоаналіз перевірної роботи. Які властивості має повітря? |
|
|
|
|
|||
80 |
26.11 |
Вивчаю складники повітря? |
110-111 |
|
|
|
|||
81 |
29.11 |
Чому повітря рухається? |
112-113 |
|
|
|
|||
82 |
30.11 |
Чи впливає вітер на природу? |
114-115 |
|
|
|
|||
83 |
30.11 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Міркуємо: як вітер впливає на життя комах, птахів, рослин. |
|
|
|
|
|||
84 |
01.12 |
Вивчаю напрямки руху вітру |
116-117 |
|
|
|
|||
85 |
01.12 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Порення речень. Виготовлення сніговичка з ниток. Чи впливає вітер на природу? |
|
|
|
|
|||
86 |
02.12 |
Математика в інтегрованому курсі: Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. Вивчаю напрямки руху вітру |
|
|
|
|
|||
87 |
03.12 |
Застосовую знання про повітря |
120-121 |
|
|
|
|||
Корисні копалини. Ґрунт |
|||||||||
88 |
06.12 |
Вивчаю корисні копалини |
122-123 |
|
|
|
|||
89 |
07.12 |
Чи потрібні корисні копалини людині? |
124-125 |
|
|
|
|||
90 |
07.12 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо опис корисних копалин за зразком. Вивчаю корисні копалини |
|
|
|
|
|||
91 |
08.12 |
Досліджую корисні копалини України |
126-127 |
|
|
|
|||
92 |
08.12 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо пригоди різдвяного Ангелика. Виготовлення різдвяної композиції |
|
|
|
|
|||
93 |
09.12 |
Математика в інтегрованому курсі: Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. Досліджую корисні копалини України |
|
|
|
|
|||
94 |
10.12 |
Як утворюється ґрунт? |
130-131 |
|
|
|
|||
95 |
13.12 |
Склад ґрунту та його родючість |
132-133 |
|
|
|
|||
96 |
14.12 |
Що збагачує ґрунт? |
134-135 |
|
|
|
|||
97 |
14.12 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Добираємо прислів’я про землю. Склад ґрунту та його родючість |
|
|
|
|
|||
98 |
15.12 |
Міні-проєкт «Корисні копалини у житті людей?» |
138-139 |
|
|
|
|||
99 |
15.12 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Складаємо розповідь про пінгвін ятка Піна. Виготовлення новорічної аплікації. |
|
|
|
|
|||
101 |
17.12 |
Математика в інтегрованому курсі: Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. Склад ґрунту та його родючість |
|
|
|
|
|||
100 |
16.12 |
Застосовую знання про корисні копалини та ґрунт Діагностувальна робота «Повітря. Грунти» |
|
|
|
|
|||
Енергія в нашому житті |
|||||||||
102 |
20.12 |
Що таке енергія? |
140-141 |
|
|
|
|||
103 |
21.12 |
Досліджую вплив енергії Сонця |
142-143 |
|
|
|
|||
104 |
21.12 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Читання та обговорення казки «Друзі – не розлий вода» Вивчаю невичерпні джерела енергії |
144-145 |
|
|
|
|||
105 |
22.12 |
Які прилади споживають енергію? |
148-149 |
|
|
|
|||
106 |
22.12 |
Українська мова в інтегрованому курсі: Вивчаємо народні традиції. Виготовлення лялькового вертепу. Як «спіймати» вітер? |
150-151 |
|
|
|
|||
107 |
23.12 |
Математика в інтегрованому курсі: Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. Досліджую енергію води |
152-153 |
|
|
|
|||
108 |
24.12 |
Застосовую знання про енергію. Підсумковий урок за семестр |
156-157 |
|
|
|
|||