14 квітня о 18:00Вебінар: Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно

Урок "Що таке спільнота?"

Про матеріал

Розробка уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". 2 клас Урок розроблено згідно з концепціє НУШ. Включає в себе інтеграцію з декількох предметів, а також дослідження з метою ознайомлення з будовою бджолиної рамки.

Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема місяця:  Спільнота

Тема дня.  Що таке спільнота? НЕВІДОМИЙ ПАХУЧО-МЕДОВИЙ СВІТ

Мета. Формувати уміння з увагою сприймати усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагувати на усну інформацію в діалозі ; уживати ввічливі слова;  уважно вислуховувати думку співрозмовника, висловлювати свій погляд, шануючи гідність інших; об’єднуватись з іншими дітьми у групу для навчання та гри;  організовувати робоче місце для навчання з урахуванням умов у школі; надати допомогу тим, хто її потребує і висловлювати вдячність за підтримку ;підтримувати та приймає інших; Досліджувати і представляти (на прикладі однолітків і родини) неповторність кожної людини, беручи до уваги зовнішність, поведінку, характер, уподобання тощо;  створювати в групі прості медіапродукти з допомогою вчителя / вчительки, враховує мету й аудиторію; підтримувати та приймати інших ; придумувати образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності;  презентувати результати власної творчості ;встановлювати, що попри неповторність кожного, всі люди рівні ; аналізувати свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому / їй неповторності.

Зміст

Матеріал до уроку

І.Самовизначення до діяльності (1-2 хв.)

І. Ранкова зустріч

 1.Вітання в колі друзів  

Доброго ранку. Коли до вас приходять гості, то в сім′ї свято. Сьогодні у нашій класній родині теж свято, бо до нас завітали гості. Привітаймо їх і побажаймо доброго ранку.

Ми так давно чекали зими, білого снігу, морозцю. Наші мрії збулися. Надворі холодно, ви, мабуть, замерзли. Зігріймо одне одного  ласкавим словом.

2.Щоденні новини, чергова учениця з ними нас ознайомить Колмик Анастасія

3. У кожній родині є традиція: і в свято і в будень співати. Пісня допоможе завжди. Заспіваймо і ми пісню, що вивчили нещодавно. Пісенне малювання

Підсумок настрій з цеглинками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пісня «Малювала голуба»

Сл. Н. Мовчан- Карпусь,

муз. М. Колодочки

ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації (6 -  10хв.)

  1. Бесіда.

Яка тема місяця. Спільнота. Хто допоможе нам дізнатися про різні спільноти.

На початку , що ми знали, що хотіли довідатись.

Про що вже дізналися?

Погляньте. До нас завітала головна героїня Казки.

А як її звати і як вона з’явилася на світ, ми дізнаємось прочитавши перший уривок казки.

 2. Слухання тексту НЕВІДОМИЙ ПАХУЧО-МЕДОВИЙ СВІТ (за твором Василя Тибеля “Медова казка”)
  - Розкажи, як Рудка з’явилася на світ.

- Який пахучо-медовий світ побачила Рудка крізь отвір своєї воскової хатинки? Знайди у тексті уривок і прочитай його.

 -   Як головна героїня казки отримала своє ім’я? Розкажи.

Зошит Автори: О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко, О. Романюк

С.6

Фізкультхвилинка 3 хв

ІІІ. Пошук рішення проблеми.(5  - 10 хв.)

  1. Переглянь відео:  

 Порівняй інформацію про розвиток бджоли, яку подано у відео та в тексті.

Що спільного? Чим відрізняється? Де вказані справжні події, а де казкові?

  1. У вулику завжди створювали дитячі альбоми бджілок і Рудка надіслала нам свій, але на пошті фото переплутались. Допоможи Рудці розташувати у правильній послідовності свої “дитячі” фотографії: пронумеруй їх відповідно.

www.youtube.com/watch?v=wRY_O3RZ_YM

ІV. Первинне закріплення(6  - 10 хв.)

1.Дослідження.Уявимо себе дослідниками. Об’єднаємось в групи.

 Через лупу розглянути будову рамки з сотами. Визначити розмір, форму, розміщення соти, відчути запах.

2. Виготовлення соти, розміщення її у вулику.

Уявимо себе такою ж дружною бджолиною спільнотою і створимо соти і розмістимо їх у вуликах.

 Будова

Форма

Розмір, розташування запах.

VІ.Рефлексія (3—5 хв.)

Продовжіть речення

Мені найбільше на уроці сподобалося …

Я знаю …

Я дослідив …

Ми на уроці працювали як справжня спільнота

 

 

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
6088
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку