Розробка уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". 2 клас Урок розроблено згідно з концепціє НУШ. Включає в себе інтеграцію з декількох предметів, а також дослідження з метою ознайомлення з будовою бджолиної рамки.
Я досліджую світ
Тема місяця: Спільнота
Тема дня. Що таке спільнота? НЕВІДОМИЙ ПАХУЧО-МЕДОВИЙ СВІТ
Мета. Формувати уміння з увагою сприймати усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагувати на усну інформацію в діалозі ; уживати ввічливі слова; уважно вислуховувати думку співрозмовника, висловлювати свій погляд, шануючи гідність інших; об’єднуватись з іншими дітьми у групу для навчання та гри; організовувати робоче місце для навчання з урахуванням умов у школі; надати допомогу тим, хто її потребує і висловлювати вдячність за підтримку ;підтримувати та приймає інших; Досліджувати і представляти (на прикладі однолітків і родини) неповторність кожної людини, беручи до уваги зовнішність, поведінку, характер, уподобання тощо; створювати в групі прості медіапродукти з допомогою вчителя / вчительки, враховує мету й аудиторію; підтримувати та приймати інших ; придумувати образи (фантазує) та виражає задумане знайомими засобами художньої виразності; презентувати результати власної творчості ;встановлювати, що попри неповторність кожного, всі люди рівні ; аналізувати свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому / їй неповторності.
Зміст |
Матеріал до уроку |
І.Самовизначення до діяльності (1-2 хв.) |
|
І. Ранкова зустріч 1.Вітання в колі друзів Доброго ранку. Коли до вас приходять гості, то в сім′ї свято. Сьогодні у нашій класній родині теж свято, бо до нас завітали гості. Привітаймо їх і побажаймо доброго ранку. Ми так давно чекали зими, білого снігу, морозцю. Наші мрії збулися. Надворі холодно, ви, мабуть, замерзли. Зігріймо одне одного ласкавим словом. 2.Щоденні новини, чергова учениця з ними нас ознайомить Колмик Анастасія 3. У кожній родині є традиція: і в свято і в будень співати. Пісня допоможе завжди. Заспіваймо і ми пісню, що вивчили нещодавно. Пісенне малювання Підсумок настрій з цеглинками. |
Пісня «Малювала голуба» Сл. Н. Мовчан- Карпусь, муз. М. Колодочки |
ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації (6 - 10хв.) |
|
Яка тема місяця. Спільнота. Хто допоможе нам дізнатися про різні спільноти. На початку , що ми знали, що хотіли довідатись. Про що вже дізналися? Погляньте. До нас завітала головна героїня Казки. А як її звати і як вона з’явилася на світ, ми дізнаємось прочитавши перший уривок казки.
2. Слухання тексту НЕВІДОМИЙ ПАХУЧО-МЕДОВИЙ СВІТ (за твором Василя Тибеля “Медова казка”) - Який пахучо-медовий світ побачила Рудка крізь отвір своєї воскової хатинки? Знайди у тексті уривок і прочитай його. - Як головна героїня казки отримала своє ім’я? Розкажи. |
Зошит Автори: О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко, О. Романюк С.6 |
Фізкультхвилинка 3 хв |
|
ІІІ. Пошук рішення проблеми.(5 - 10 хв.) |
|
Порівняй інформацію про розвиток бджоли, яку подано у відео та в тексті. Що спільного? Чим відрізняється? Де вказані справжні події, а де казкові?
|
|
ІV. Первинне закріплення(6 - 10 хв.) |
|
1.Дослідження.Уявимо себе дослідниками. Об’єднаємось в групи. Через лупу розглянути будову рамки з сотами. Визначити розмір, форму, розміщення соти, відчути запах. 2. Виготовлення соти, розміщення її у вулику. Уявимо себе такою ж дружною бджолиною спільнотою і створимо соти і розмістимо їх у вуликах. |
Будова Форма Розмір, розташування запах. |
VІ.Рефлексія (3—5 хв.) |
|
Продовжіть речення Мені найбільше на уроці сподобалося … Я знаю … Я дослідив … Ми на уроці працювали як справжня спільнота |
|