Календарний план Навколишній світ ІІ семестр 2 клас за програмою "Росток"

Про матеріал

Календарний план з Навколишнього світу на ІІ семестр 2 клас за програмою "Росток". Розрахований на 3 години на тиждень з урахуванням навчальних екскурсій та проектів.

Перегляд файлу

НАВКОЛИШНІЙ СВІТ 

( 3 год. на тиждень )

ІІ семестр

№ п/п

Тема уроку

Дата

СВІТ - В МЕНІ, І  В СВІТІ - Я

Краса людини

47

Яке найкраще диво на землі?  Як ти з’явився на світ? Я і вся наша сім’я. Складання словесних портретів членів сім’ї. Людина – частина живої природи.  Анкетування «Познайомтесь, це – я!».

 

48

Краса людського тіла. Тіло людини – чудове творіння природи. Античні скульптури. Організм людини. Краса і культура рухів. Режим праці і відпочинку. Як зміцнювати своє здоров’я.

 

49

Виховання відповідального, дбайливого ставлення до свого здоров’я. Навчальна гра «Це – так, а це – ні». Практичні роботи: *вивчення комплексу вправ ранкової гімнастики; *розвиток умінь правильно ходити.

 

50

Екскурсія до художнього музею для ознайомлення з творами мистецтва, які зображують людину.

 

51

Будьмо здорові. Демонстрація навчальних проектів:

  • Перші олімпіади людства – свята спорту;
  • Найбільше багатство людини - здоров’я.

 

52

Який вигляд ми маємо? Зовнішній вигляд. Одяг та його призначення. Одяг для праці і відпочинку. Мода, елегантність і смак.

 

53

Практичні роботи:

  • моделювання варіантів зручного одягу для школи (відпочинку, спорту тощо) з паперових розгорток;
  • конструювання одягу для ляльок: визначення розміру.

 

54

Екскурсія до салонів мод для ознайомлення з роботою художників - модельєрів.

 

55

Як ми себе поводимо? Правила поведінки та етикет за столом. Чистота – запорука  здоров’я.

 

56

Практична робота. Сервірування святкового столу за допомогою лялькового посуду. Міні-проект. Народна мудрість (прислів’я та приказки) про правила етикету та поведінки.

 

57

Ми гарні і ми погані. Людські якості: доброта і злість, щедрість і жадібність, працелюбство і лінь. Правила співпраці, гри, поведінки в громадських місцях.

 

58

Чи існує абсолютне добро і зло? Культура спілкування з ровесниками й старшими. Традиційні погляди на поведінку дівчаток і хлопчиків.

 

59

Міні-проекти:

  • Ми схожі – ми різні;
  • Якщо мій товариш захворів… 

 

60

Завжди є місце подвигу. Подвиг. Стародавні та сучасні герої. Відомі та знамениті люди твого краю. Міні-проект: «Подвиг героя, що мене надихає?»

 

61

Ким бути? Надійне слово – труд. Професії та ремесла українців сучасних і стародавніх. Професії твоїх батьків та рідних.

 

62

Екскурсія на підприємство для ознайомлення з працею людей різних професій.  Тематичне оцінювання.

 

Вчимося спілкуватися

63

Добридень! Ознайомлення з основними правилами і формами спілкування. Чи вміємо ми спілкуватись?

 

64

Квіти вітання, квіти прощання. Правила вітання, правила прощання.

 

65

Будьте ласкаві! Звертання. Правила звертання.

 

66

Від посмішки стає всім веселіш! Знайомство. Правила знайомства.

Практична робота. Знайомство з учнями паралельних класів.

 

67

Умій сказати – умій змовчати. Монолог і діалог.

 

68

Слово не горобець – вилетить не піймаєш. Бесіда, дискусія, суперечка.

 

69

Приємне слово наче сад цвіте. Добрі слова – добрі відносини. Щире слово – комплімент. Лестощі.

 

70

Слово – срібло, мовчання – золото. Способи спілкування без слів. Спілкування в усній формі і письмовій формі.

 

71

Що таке культура спілкування? Виховання культури усного мовлення. Чемне – нечемне спілкування. Ввічлива поведінка.

Тематичне оцінювання.

 

СВІТ, СТВОРЕНИЙ ЛЮДЬМИ

Весна іде, красу несе

72

Весна іде, красу несе. Ознайомлення учнів з прикметами весни. Весняні місяці. Ознаки весни в неживій природі. Спостереження за неживою та живою природою навесні: за прикметами весни: поява бруньок на деревах, поява перших квітів, зміни кольору неба тощо.  

 

73

Гуси-лебеді летять. Істотні ознаки весни в живій природі. Погода весни. Повернення перелітних птахів з вирію. Піклування звірів про потомство. Розмноження.

 

74

Казкові образи весни. Зображення весни у віршах, оповіданнях, М.Стельмах «Гуси – лебеді летять» та О.Олеся «Все навколо зеленіє». Практична робота. Виготовлення шпаківні.

 

75

І проліски, і травка, і зелена кульбабка. Весна в рідному краї. Народні прикмети весни. Вивчення веснянок, віршів та пісень про весну. Практична робота. Створення іграшок та подарунків до весняних свят. Навчальний проект. Не зривай первоцвітів – вісників весни!

 

У світі казки

76

Казки рідного краю. Казка К.Ушинського «Умій почекати». Розвиток уяви та усного мовлення під час слухання, ілюстрування, складання казок.

 

77

Казки рідного краю. Казка «Дванадцять місяців». Назви місяців року.

 

78

Птахи на крилах весну принесли. Казка «Які птахи нам весну принесли?» за Н.Приходько. Практична робота. Іграшкові птахи (виготовлення птахів із природного матеріалу).

 

79

Казки народів світу. Литовська народна казка «Чому кіт умивається після їжі». Ненецька казка «Зозуля».  Практична робота. Аплікація  «Улюблена страва моїх батьків».              

 

Дім, у якому живемо

80

Міста – квіти з каменю. Архітектура – мистецтво містобудування.

Екскурсія вулицями міста для ознайомлення з архітектурними особливостями.

 

81

Найкраще місто на землі. Рідне місто й село: парки , будинки, вулиці. Екологічні проблеми нашого міста.

 

82

Міста й села зустрічають весну.  Екскурсія по рідному місту.

 

83

Немає кращого місця на Землі, ніж рідний дім. Житло різних народів планети Земля. У яких будинках мешкають люди. Міста світу.

 

84

Казкові міста й будинки. Практична робота. Виготовлення казкових будинків.

 

85

Лісові будиночки. А де живуть тварини? Помешкання тварин. Робота над прислів’ями.    Тематичне оцінювання.  

 

Необхідні речі дорослим і малечі

86

Без них, як без рук. Наш дім. Тепло, краса й затишок нашої оселі. Речі в нашій оселі.

 

87

Кожній речі – своє місце. Що таке інтер’єр? Меблі, шпалери, штори, кімнатні рослини. Практичні роботи: - робота з будівельним конструктором над моделюванням будинків, - створення макетів інтер’єру; ліплення посуду з пластиліну.

 

88

Буду, буду посуд я і любити, й поважати… Посуд. Виготовлення посуду. Екскурсія на виробництво із виготовлення предметів побуту.

 

89

Чи живе у нашім домі чарівник  музичний? Музичні інструменти.

 

90

Котра година? Годинники. Історія винаходу годинника. Казка про загублений час. Міні-проекти: *Рослини – годинники.

*Сонячний годинник.

 

91

Книжковий світ. Книги – наші друзі. Як створюються книги. Першодрукар Іван Федоров. Бережливе ставлення до книг. Практичні роботи: - виготовлення книжок-маляток,

  • Виконання аплікацій, малюнків різних видів машин.

 

92

Практична робота. Виготовлення виробів з різних матеріалів за власним задумом «Подаруємо старим речам нове життя».

 

Світ машин

93

Такі різні машини. Ознайомлення з різними видами машин.  Які функції вони виконують? Побутова техніка. Комп’ютери. Екскурсія до наукових закладів з метою ознайомлення зі світом професій, з роботою різних машин на виробництві.

 

94

Їдуть тисячі машин. Машини в народному господарстві. Транспорт. Водний, повітряний, автомобільний транспорт.

 

95

Практичні роботи:

  • конструювання макетів машин;
  • конструювання та виконання аплікацій, малюнків різних видів машин, транспорту.

 

96

Правила дорожнього руху. Спостереження за роботою різноманітних машин, дотримання правил дорожнього руху пішоходами та водіями. Екскурсія за дотриманням пішоходами правил дорожнього руху. Практична робота. Виготовлення дорожніх знаків.

 

97

Пливи, пливи кораблику. Практична робота. Виготовлення аплікації кораблика.

 

98

Літаючі машини. Авіація. Космонавтика. Читання оповідання і складання до нього заголовка.    Тематичне оцінювання.

 

99

Підсумковий урок за рік.

 

 

docx
Додано
3 січня
Переглядів
521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку