Урок" Що ти можеш розказати про Україну дітям з Європи?"

Про матеріал
На уроці я використовувала роботу з учнями в групках,індивідуальні завдання.Діти вчилися по карті складати розповідь про Україну,працювали з географічною картою.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу Ukj,ec 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Приклади навчальної діяльності

Очікувані результати учіння

І.

Ранкова зустріч. Привітання. Групове заняття. Вправа «Ніхто не знає»

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших Об'єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри

II.

Практична робота «Країни Європи»

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Читає виразно вголос слова Описує Україну, її найважливіші географічні об'єкти, показує розташування України на карті Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку

Визначає послідовність кроків для виконання навчального, ігрового чи дослідного завдання

ІІІ.

Слухання листа хлоп-

чика Андрійка до свого друга

Сприймає монологічне висловлення (розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось) з метою наведення прикладів з власного досвіду

Розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного Ставить запитання, які допомагають більше дізнатися про важливу для України подію чи особу

ІV.

Пригадування відомостей про Україну. Настільна гра «Міста України»

Описує Україну, її найважливіші географічні об'єкти, показує розташування України на карті Об'єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри

Діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією

Представляє загальні відомості про Україну

V.

Складання власної розповіді про Україну. Лист друзям з Європи

Складає (з допомогою вчителя) розповідь, записує її Обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) Представляє загальні відомості про Україну

VI.

Підведення підсумків заняття. Вправа «Крісло автора»

Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку Підтримує та приймає інших З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Представляє загальні відомості про Україну

Картинки по запросу краiни европи 

 

 

 

 

 

 

 


І. Ранкова зустріч

1. Привітання

  • Пропоную дітям привітатися до допомогою вірша

Доброго ранку

Картинки по запросу буратиноІ доброго дня.

Бажаєте ви,

І бажаю вам я.

Хай  плещуть долоні,

Хай тупають ніжки,

Хитають голівки,

І сяють усмішки!

Доброго ранку

І доброго дня.

Бажаєте ви,

І бажаю вам я.

 

2. Групове заняття. Вправа «Ніхто не знає»

  • Передаючи м’яч по колу, учні продовжують фразу «Ніхто з вас не знає,що я вмію…»(співати,вишивати…)Учень, що отримав м’яч, повинен передати його далі. Гра продовжується до того моменту, доки м’яч не повернеться до вчителя.

ІІ. Практична робота «Країни Європи»

Запитаю дітей, чи знають вони назви європейських країн. Пропоную їх відшукати у таблиці та позначити кольором (Додаток 1).

Матеріали для дітей. Додаток 1.

Ф

І

Н

Л

Я

Н

Д

І

Я

В

Р

А

і

Ю

Ш

В

Е

Ц

І

Я

А

В

М

Б

П

Р

А

К

Р

Е

Н

С

Е

О

Я

І

Л

А

Т

І

Ц

Т

Ч

В

І

Р

А

Д

С

Ю

І

Р

Ч

А

С

О

М

Е

В

У

Я

Л

И

Т

В

А

Р

К

А

Н

М

Е

Н

О

І

М

У

З

О

Р

И

Ц

А

Н

Ї

А

Р

К

У

М

Р

П

О

Л

Ь

Щ

А

Д

А

Х

Картинки по запросу польшаКартинки по запросу литваКартинки по запросу буратиноКартинки по запросу швеция

  • Роздаю дітям контурну мапу Європи та прошу відшукати на ній Україну, розмалювати її та підписати.

Похожее изображениеМатеріали для дітей. Додаток 2.

Картинки по запросу буратино 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Слухання листа хлопчика Андрійка до свого друга

  • Читаю  дітям лист хлопчика Андрійка до свого друга.

Привіт,Максиме.

Картинки по запросу краiни ÐµÐ²Ñ€Ð¾Ð¿Ð¸Я розповім тобі сьогодні про одну цікаву подію. Під час канікул я з батьками відвідав Швецію. Там проживає моя тітка з її чоловіком Петером. Вони дуже багато знають про свою державу. Я дізналася, що столицею Швеції є місто Стокгольм. Це скандинавська країна, розташована біля Балтійського моря. Нас частували  смачними луссекаттами.

Ми гарно провели час разом. Але чотири дні проминули дуже швидко, і ми вирушили додому.


Я хочу запросити своїх швецьких родичів в Україну і розказати їм про наш край. Тепер думаю, що ж їм розказати про нашу Україну. Що ти порадиш мені? Буду чекати твоєї відповіді.

Твій друг Андрій.

C:\Users\User\Desktop\images.jpeg

Луссекатт-шведські шафранові різдв’яні булочки

IV. Пригадування відомостей про Україну. Настільна гра «Міста України»

  • Показую дітям інтерактивну карту України та проводжу бесіду за її змістом.
  • Пропоную пограти в групах у настільну гру «Міста України».

Правила гри:

Готую: мішечок з числами від 1 до 24, фішок стільки, скільки гравців, фотографії або листівки обласних центрів України, бонусні фішки. У свій хід гравець тягне номерок, ставить фішку на відповідну ділянку і називає, у яке місто потрапив. Серед фотокарток і листівок знаходить ті, на яких зображене місто, у якому він перебуває.

Матеріали для дітей. Додаток  3.


Картинки по запросу символи украъниКартинки по запросу символи украъниV. Складання власної розповіді про Україну. Лист друзям з Європи

  • Картинки по запросу символи ÑƒÐºÑ€Ð°ÑŠÐ½Ð¸Підсумовую з дітьми відомості про Україну - європейську державу та пропоную  їм скласти власну розповідь про свою Батьківщину для друзів з Європи та записати її на заздалегідь підготованому аркуші (Додаток 4).

Матеріали для дітей. Додаток  4.


Картинки по запросу папирус 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Прошу дітей за бажанням презентувати власні розповіді.

 

VI. Підведення  підсумків заняття. Вправа «Крісло автора»

  • Підводимо  підсумки заняття та пропоную дітям (за бажанням) висловити свої враження у «кріслі автора».

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.

ДОДАТОК 1.

Ф

І

Н

Л

Я

Н

Д

І

Я

В

Р

А

і

Ю

Ш

В

Е

Ц

І

Я

А

В

М

Б

П

Р

А

К

Р

Е

Н

С

Е

О

Я

І

Л

А

Т

І

Ц

Т

Ч

В

І

Р

А

Д

С

Ю

І

Р

Ч

А

С

О

М

Е

В

У

Я

Л

И

Т

В

А

Р

К

А

Н

М

Е

Н

О

І

М

У

З

О

Р

И

Ц

А

Н

Ї

А

Р

К

У

М

Р

П

О

Л

Ь

Щ

А

Д

А

Х

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.

ДОДАТОК 2.

 

Похожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.

ДОДАТОК 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.

ДОДАТОК 4.

Картинки по запросу папирус

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
28 січня 2020
Переглядів
1376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку