№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати учіння |
І. |
Ранкова зустріч. Привітання. Групове заняття. Вправа «Ніхто не знає» |
З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших Об'єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри |
II. |
Практична робота «Країни Європи» |
З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Читає виразно вголос слова Описує Україну, її найважливіші географічні об'єкти, показує розташування України на карті Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку Визначає послідовність кроків для виконання навчального, ігрового чи дослідного завдання |
ІІІ. |
Слухання листа хлоп- чика Андрійка до свого друга |
Сприймає монологічне висловлення (розповідь про події з життя або про спостереження за чимось / кимось) з метою наведення прикладів з власного досвіду Розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного Ставить запитання, які допомагають більше дізнатися про важливу для України подію чи особу |
ІV. |
Пригадування відомостей про Україну. Настільна гра «Міста України» |
Описує Україну, її найважливіші географічні об'єкти, показує розташування України на карті Об'єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри Діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією Представляє загальні відомості про Україну |
V. |
Складання власної розповіді про Україну. Лист друзям з Європи |
Складає (з допомогою вчителя) розповідь, записує її Обирає для написання висловлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) Представляє загальні відомості про Україну |
VI. |
Підведення підсумків заняття. Вправа «Крісло автора» |
Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку Підтримує та приймає інших З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Представляє загальні відомості про Україну |
1. Привітання
Доброго ранку
І доброго дня.
Бажаєте ви,
І бажаю вам я.
Хай плещуть долоні,
Хай тупають ніжки,
Хитають голівки,
І сяють усмішки!
Доброго ранку
І доброго дня.
Бажаєте ви,
І бажаю вам я.
2. Групове заняття. Вправа «Ніхто не знає»
ІІ. Практична робота «Країни Європи»
Запитаю дітей, чи знають вони назви європейських країн. Пропоную їх відшукати у таблиці та позначити кольором (Додаток 1).
Матеріали для дітей. Додаток 1.
Ф |
І |
Н |
Л |
Я |
Н |
Д |
І |
Я |
В |
Р |
А |
і |
Ю |
Ш |
В |
Е |
Ц |
І |
Я |
А |
В |
М |
Б |
П |
Р |
А |
К |
Р |
Е |
Н |
С |
Е |
О |
Я |
І |
Л |
А |
Т |
І |
Ц |
Т |
Ч |
В |
І |
Р |
А |
Д |
С |
Ю |
І |
Р |
Ч |
А |
С |
О |
М |
Е |
В |
У |
Я |
Л |
И |
Т |
В |
А |
Р |
К |
А |
Н |
М |
Е |
Н |
О |
І |
М |
У |
З |
О |
Р |
И |
Ц |
А |
Н |
Ї |
А |
Р |
К |
У |
М |
Р |
П |
О |
Л |
Ь |
Щ |
А |
Д |
А |
Х |
Матеріали для дітей. Додаток 2.
ІІІ. Слухання листа хлопчика Андрійка до свого друга
Привіт,Максиме.
Я розповім тобі сьогодні про одну цікаву подію. Під час канікул я з батьками відвідав Швецію. Там проживає моя тітка з її чоловіком Петером. Вони дуже багато знають про свою державу. Я дізналася, що столицею Швеції є місто Стокгольм. Це скандинавська країна, розташована біля Балтійського моря. Нас частували смачними луссекаттами.
Ми гарно провели час разом. Але чотири дні проминули дуже швидко, і ми вирушили додому.
Твій друг Андрій.
Луссекатт-шведські шафранові різдв’яні булочки
IV. Пригадування відомостей про Україну. Настільна гра «Міста України»
Правила гри:
Готую: мішечок з числами від 1 до 24, фішок стільки, скільки гравців, фотографії або листівки обласних центрів України, бонусні фішки. У свій хід гравець тягне номерок, ставить фішку на відповідну ділянку і називає, у яке місто потрапив. Серед фотокарток і листівок знаходить ті, на яких зображене місто, у якому він перебуває.
V. Складання власної розповіді про Україну. Лист друзям з Європи
Матеріали для дітей. Додаток 4.
VI. Підведення підсумків заняття. Вправа «Крісло автора»
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.
ДОДАТОК 1.
Ф |
І |
Н |
Л |
Я |
Н |
Д |
І |
Я |
В |
Р |
А |
і |
Ю |
Ш |
В |
Е |
Ц |
І |
Я |
А |
В |
М |
Б |
П |
Р |
А |
К |
Р |
Е |
Н |
С |
Е |
О |
Я |
І |
Л |
А |
Т |
І |
Ц |
Т |
Ч |
В |
І |
Р |
А |
Д |
С |
Ю |
І |
Р |
Ч |
А |
С |
О |
М |
Е |
В |
У |
Я |
Л |
И |
Т |
В |
А |
Р |
К |
А |
Н |
М |
Е |
Н |
О |
І |
М |
У |
З |
О |
Р |
И |
Ц |
А |
Н |
Ї |
А |
Р |
К |
У |
М |
Р |
П |
О |
Л |
Ь |
Щ |
А |
Д |
А |
Х |
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.
ДОДАТОК 2.
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.
ДОДАТОК 3.
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ДІТЕЙ.
ДОДАТОК 4.
1