11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Урок "Щоб не заблукати в лісі"

Про матеріал

Ознайомити учнів із правилами поведінки в ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, вчити учнів називати людей, до яких можна звернутися по допомогу; розвивати навички правильної поведінки; виховувати впевненість та силу волі.

Перегляд файлу

ЩОБ НЕ ЗАБЛУКАТИ...

Мета: ознайомити учнів із правилами поведінки в ситуації, якщо заблукав, загубився, відстав від класу, вчити учнів називати людей, до яких можна звернутися по допомогу; розвивати навички правильної поведінки; виховувати впевненість та силу волі.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Фронтальне опитування

— Який одяг і взуття слід обирати для прогулянок?

— Розкажіть, як ви одягаєтеся на прогулянку на природу влітку, взимку.

— У які ігри на природі ви любите грати?

  Ви вже знаєте, як безпечно поводитись у різних життєвих ситуаціях, до кого можна звернутися по допомогу. А от якщо поблизу нікого немає — людина залишається наодинці? Як діяти? Які небезпеки можуть загрожувати на природі?

2. Робота із загадкою

- Я і в місті, і в селі.

Навколо мене стоять будинки

Великі й малі. (Вулиця)

   Чи можете ви заблукати на своїй вулиці?

   Але у нашому місті багато вулиць. І кожна з них приховує небезпеку.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся у випадках, якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Бесіда – розповідь «Правила безпечної поведінки»

   Діти, скажіть, хто-небудь з вас колись губився? (Відповіді ді­тей.)

   Що ви при цьому відчували?

   Як ви виходили з цієї ситуації?

   Ви загубилися! Ви виявилися одні далеко від будинку! Що необхідно робити в першу чергу? (Відповіді дітей.)

2. Перегляд відео про правила поведінки у випадку, коли загубився.

https://www.youtube.com/watch?v=ilmlgHbvUFo

Запам'ятайте, до кого можна звернутися по допомогу!

       На вулиці. Попроси допомоги у міліціонера або у водія громад­ського транспорту.

       У магазині. Підійди до касира чи продавця і скажи, що ти за­губився.

       У метро. Звернися до чергового по станції або до чергового біля ескалатора.

   Як можна попросити про допомогу?

   Що слід розповісти про себе?

Висновок. Якщо ви заблукали, слід попросити допомоги в тих, хто у цьому місці працює. Але ви й самі можете «знайтися». Необ­хідно добре знати свій домашній номер телефону, телефони рідних, робочі телефони батьків. Якщо немає до кого звернутися, можна зателефонувати безкоштовно в міліцію — 102 — і розповісти, де ви і що трапилося.

3. Робота за підручником (с. 115-117)

— Розгляньте фотографію на с. 115. Чому не можна вирушати на природу самому, без дорослих — батьків, учителів?

— Розгляньте малюнок на с. 116. Як слід поводитися, щоб не заблукати?

— Що слід робити, якщо ви загубили-таки дорогу, відстали від дорослих?

4. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=XKxGsRzzF0U

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Я починаю, ти закінчуєш»

1) Якщо я заблукав у місті, то я…

2) Якщо я заблукав у лісі, то я…

3) Якщо я загубився, то я…

4) Якщо я відстав від класу під час походу, то я…

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

1. Гра «Інтерв'ю»

— Що робитимеш, коли заблукаєш у лісі, горах чи степу?

— Чого не робитимеш?

— Які поради запам’ятав?

— Що було новим і незвичним?

 

docx
Додано
28 квітня
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку