Урок німецької мови.
Німецька, як друга іноземна з 5 класу.
7 клас.
Тема: Schulleben. In der Deutschstunde.
Цілі: опрацювати лексику за темою, закріплювати граматичний матеріал, навчати вести бесіду, складати усне висловлювання за темою, розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення, поглиблювати філологічні знання учнів.
Обладнання: роздавальний матеріал, малюнки з зображеннями дітей, екран та проектор, граматичні вправи.
Хід уроку
І . Організаційний момент.
Привітання. Повідомлення теми та мети уроку.
Guten Morgen! Ist die Klasse zur Stunde bereit? Sind die Schueler lustig und fein?
Arbeiten werden wir jede Sekunde! Also, an die Arbeit!
Повідомлення теми та мети уроку.
Das Thema unserer Stunde lautet: “ Schulleben. In der Deutschstunde.”
Die Schule ist unser zweites Haus. Alle lernen gut fuer die Schule, nicht wahr?
Da werden wir Lexik und Grammatik lernen, Aufgaben machen, sprechen.
Фонетична вправа.
Hoert zu , sprecht nach und ratet !
Dort drueben steht ein grosses Haus.
Da gehen viele Kinder ein und aus
Mit Buch und Taschen dick und schwer
Und jedes Kind kommt stolz daher.
Sie alle sehen froelich drein
Was fuer ein Haus kann das sein?
Вправу можна показувати на екрані, користуючись проектором. У кінці уроку задати як домашне завдання ( вірш для вивчення)
II. Основна частина уроку.
Aufgabe I
Повторити за граматичною таблицею будову питальних речень.
Sprechen
Скажить, хто якою мовою говорить.
Welche Sprache sprechen diese Leute?
Aufgabe II
Ergaenzt diese Geschichte durch das Verb lesen.
Wir sind zu Hause. 2. Wir … 3. Was … Herr Koval? 4. Er … einen Roman. 5. Und Frau Koval? - Sie … ein Buch 6. … Saschа und Anja auch ? 7. Ja, Sascha … Deutsch. 8. Er fragt Anja : “ Was … du ? “ 9. Sie sagt : “ Ich … Geschichte” 10. Herr Koval fragt : “Anja, Sascha … ihr ein Kriminalroman?” - “Nein, wir … Deutsch und Geschichte.”
Фізкультхвилинка. Гра «Bitte «
Якщо є слово “bitte”, то рухи виконуємо, якщо без слова – не виконуемо.
Steh auf, bitte!
Setz dich, bitte!
Male! Schreibe! Lies! Tanz! Geh! Trink! (Тренуємо наказовий спосіб )
Aufgabe 3
Sagt, was machen die Schueler in der Deutschstunde.
Aufgabe 4
Ваш друг вирішив вивчати на курсах якусь рідкісну іноземну мову. Спробуйте здогадатись, яку. Які запитання ви йому будете задавати? Що відповість вам ваш друг?
( Arabisch, Chinesisch, Tuerkisch, Esperanto, Serbisch, Finnisch)
Aufgabe 5
Порівняйте здібності Ути та Уве. Робота у групах. Одна група стверджує, друга заперечує.
ІІІ. Заключна частина уроку.
Домашне завдання.
Розповісти своїм німецьким друзям про урок німецької мови. Хто як займається и що хто робить?
Erzaehlt ueber die Deutschstunde. Wer ist fleissig, wer ist faul? Was macht er richtig oder falsch?
Вчити вірш.
Was habt iht heute in der Stunde gemacht? War das interessant? Ist die Hausaufgabe klar?
Die Stunde ist zu Ende. Eure Noten sind…
Auf Wiedersehen!