План-конспект відкритого уроку з англійської мови
у 2 класі з теми «Тварини. Частини тіла»
(«Animals. Parts of the body»)
План-конспект відкритого уроку з англійської мови
у 2-Б класі з теми «Тварини. Частини тіла»
(«Animals. Parts of the body»)
Учитель Картамишева Я. В.
Тема: Animals. Parts of the body
Мета:
навчальна: формувати предметні компетентності з іноземної мови;
виховна: виховувати
Тип уроку: комбінований (урок перевірки раніше засвоєного матеріалу й засвоєння нових знань)
Методи: інтерактивні, ігрові, акмеологічні методи, метод проектів.
Прийоми: декламування поезій, розповідь-пояснення, уявна екскурсія, опис за ілюстрацією, складання речень з граматичною структурою, перегляд відео, робота з підручником та робочим зошитом.
Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, парна, групова.
Обладнання уроку: підручник, картки із завданнями, мультимедійна дошка, ноутбук, презентація.
Очікувані результати:
Учні повинні:
- уміти вирізняти й розуміти вивчені лексичні одиниці, уживати їх у діалогічному та монологічному мовленні;
- уміти називати й описувати тварин;
- учні повинні уміти складати речення з модальним дієсловом can.
План уроку:
І. Орієнтація, мотивація діяльності.
ІІ. Цілепокладання.
ІІІ. Цілереалізація.
ІV. Рефлексивно – оцінюючий
Хід уроку
І. Орієнтація, мотивація навчальної діяльності
T: Good morning, children! Today we have got an unusual lesson.
I’m glad to see you! How are you? Are you ready for the lesson? I hope you are. Let’s start with a song “Hello! How are you?”
Т: Доброго ранку, діти. Я дуже рада вас бачити. Як ви себе почуваєте? Як настрій? Ви готові до сьогоднішнього уроку? Сподіваюсь, що так. Давайте розпочнемо наш урок традиційною піснею-привітанням.
ІІ. Цілепокладання
Уведення в іншомовну атмосферу. Warming –up
T: What day is it today? What the month is it now?
Т: Який сьогодні день? Який зараз місяць?
Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
T: Look at the blackboard. There are letters on it. Put the letters in correct order to make a word. So, the theme of our lesson today is “Animals. Parts of the body”. Today we are going to learn parts of the body and how to describe animals. So we will do many interesting tasks and in the end of the lesson we’ll go to the Safari Zoo for the excursion.
T: Подивіться на дошку. Ви бачите ілюстрації та літери, чи здогадались ви, яка буде тема уроку сьогодні? Отже, сьогодні ми з вами продовжимо вчитися описувати тварин та вивчимо їх частини тіла. Для цього ми виконаємо багато цікавих завдань, а в кінці уроку відправимося в уявну екскурсію до зоопарку «Сафарі».
Визначення очікуваних результатів.
T: What do you want to learn from this lesson?
T: Чому б ви хотіли навчитися сьогодні на уроці?
Мотивація навчальної діяльності.
T: Should we learn this? Why?
А як ви думаєте, для чого нам потрібно вивчати цю тему?
ІІІ. Цілереалізація
T: Your home task for today was to learn new words and to learn a poem about animals. Let’s check it!
Lions, tigers, elephants,
Bears, monkeys and giraffes,
Hippos, rhinos, crocodiles.
All these animals are nice.
T: I see you’ve learnt this poem. Well done, pupils!
T: At first, I’d like you to revise a song about what animals can do.
And now let’s remember the names of the animals. You know there are two types of them: domestic (they live on the farm) and wild (in the forest, in the jungle). We will go fishing now. You can see a small pond. Catch a fish and make a sentence with this word.
For example: A rabbit can jump.
Діти співають пісню, відпрацьовуючи вирази I can/ I cannot («Я вмію. Я не вмію»).
Щоб активізувати лексичні одиниці з теми «Тварини», учням пропонується завдання, у якому вони мають «упіймати» рибку, на якій написана назва тваринки, вони читають, будують речення за зразком і розподіляють слова на дві групи «Свійські тварини» (Domestic animals) і «Дикі тварини» (Wild animals).
T: Well done, pupils! Let’s make mini-dialogues about different animals.
For example: Can an elephant fly?
Yes, it can/No, it cannot.
And now you are ready for the next part of the lesson: to learn the parts of the body.
Т: Молодці! Ви згадали назви диких та свійських тварин, складали питання і тепер готові до наступного етапу: вивчення частин тіла тварин.
T: I want you to tell you a story about one dirty lazy frog. Its body is always dirty. It has got a dirty head. It has got a dirty face, ears, hands and legs. But I have got a bar of soap. Let’s make it clean together!
Can you help me to wash its body/its hands/ its legs?
What are you doing? (P: I am washing its body/ its hands/its legs).
Can you describe a frog now?
Учитель розповідає дітям історію про лінивого жабеня, яке не полюбляло вмиватися. Учитель пропонує учням допомогти йому і помити йому вуха, обличчя, руки, ноги. Учні повторюють за вчителем, запам’ятовуючи назви частин тіла.
Молодці! Ви дуже добре впоралися з цим завданням і для того щоб ви краще запам’ятали нові слова, необхідно виконати завдання у робочих зошитах!
T: I think you are tired, my dear. Let’s have a rest.
(Ми вже з вами так гарно попрацювали, зробили стільки завдань! Тепер час відпочити! (учні виконують фізичні вправи та співають пісню про частини тіла)
Учні виконують наступні завдання у робочих зошитах:
Т: Молодці! Тепер ви знаєте, як пишуться назви частин тіла.
T: And now dear children, you know a lot about animals and how to discribe them and we can go to the Safari Zoo for an excursion. Meet our guide. He will tell us about animals which live in this zoo.
Т: Давайте узагальнимо вивчене на уроці. Ми відправимось на уявну екскурсію до зоопарку. Це - наш гід, він розповість нам, які тварини там живуть.
Учні представляють тварин, які живуть у зоопарку та діляться враженнями від побаченого.
T: Pupils, now you’ll have an opportunity to make an animal and describe it.
Учні отримують матеріали для аплікації, роблять з них тваринок і представляють їх перед класом.
ІV. Рефлексивно – оцінюючий
Молодці! Ви сьогодні дуже гарно попрацювали! Ми закріпили з вами вживання дієслова can, вивчили частини тіла та вчилися описувати тварин. Я сподіваюсь урок вам сподобався, ви все запам’ятали, бо здобуті знання вам обов’язково будуть корисними у майбутньому. І я сподіваюсь, що ви осмислили найголовніше, що тварини – це жива природа, без якої неможливе життя людини.
Выучить слова, читать с. 93-94.
Упр. 4 с. 94. Проект «Моё любимое дикое животное» (в.у.)
Вам сподобався урок? Якщо так, то підійміть зелену картку, якщо ні – червону.
Чи все вам було зрозуміло? Якщо так, то підійміть зелену картку, якщо ні – червону.
Які завдання вам сподобались найбільше?
Чого ви навчились на уроці?
Ви молодці! Дякую за роботу! До зустрічі!