Урок " Шкільні предмети "

Про матеріал

Урок складений за вимогами програми для учнів 3 класу загальноосвітньої школи. У розробці урок є цікаві завдання, вивчаються і повторюються слова. За допомогою цих завдань учні засвоюють мовний, лексичний матеріал.

Перегляд файлу

  УРОК  В  3 КЛАСІ
ТЕМА. Школа. Шкільне приладдя. Лист другу або однокласнику.
МЕТА:
навчальна: презентувати новий граматичний матеріал і закріпити лексичний матеріал за темою «шкільне предмети», практикувати мовні засоби за темою «Шкільні предмети», формувати навички вживання нових лексичних одиниць, удосконалювати компетенції читання, аудіювання, усного монологічного мовлення;
освітня: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі;
розвивальна: уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, розвивати різні типи пам’яті – слухову, зорову, увагу, уяву, учити працювати в парі, логічно висловлювати думку;
виховна: виховувати вміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.
ОБЛАДНАННЯ: презентація, малюнки з підручниками шкільних предметів, лист з розрізними словами, словничок – помічничок, назви шкільних предметів.

                                                   ХІД   УРОКУ
І. ВСТУПНА  ЧАСТИНА
1.1 Введення в іншомовну атмосферу.
Вітання. Вчитель ставить питання учням.
Hello! How are you?
What day is it today?
What date is it today?
What month is it now?
What season is it now?
1.2 Повторення шкільного приладдя.
(Презентація «шкільне приладдя» - учні за малюнками пишуть в зошитах слова. Потім міняються зошитами і перевіряють один одному. ( запитати учнів хто написав всі слова правильно, під час перевірки на екрані всі слова висвітлені).
1.3 Гра «Куб»
Учні по черзі називають шкільні предмети і кріплять листочок на кубик.
1.4 Гра «Асоціативний кущ»
 

 

 

 

Учні клеють те, що вони роблять на уроках.
ІІ.  ОСМИСЛЕННЯ
Ми продовжуємо вивчати тему «Школа» і сьогодні ми будемо вчитися  писати лист другу, вивчимо слово “favourite” і складатимемо з ним речення, а ще ми будемо будувати міні діалоги, а також ще багато цікавих вправ.
2.1 Виконання вправи. (прочитати речення і вибрати один з двох предметів).
(усно презентація).
2.2 Фізкульхвилинка
2.3 Робота з підручником.
с. 56 впр.2 – учні читають лист і перекладають по черзі з кожної групи за командою вчителя.
с. 57 впр. 3 – на телевізорі учні по черзі з кожної команди читають речення і відповідають True or False.
Один український хлопчик написав лист хлопчику з Англії. Але сталася прикрість слова переплутались місцями і тепер український учень не може відправити його. Давайте ми йому допоможемо і відправимо лист до Англії.
2.4 Робота в групах.
1.Складання листа.
Hello Tom!
I am fine. My favourite days are Monday and Friday. We have got Sport on these days. Sport is my favourite lesson. We run, jump and play games on the playground. What lesson do you like?
Bye, Taras.
Команди складають по пів листа. Їм стане в пригоді словничок – помічничок. Готові речення клеють на дошку. Потім написаний лист один учень читає, а інший перекладає.
2.5 Робота в парах.
Вчитель пояснює, що слово «favourite» перекладається «улюблений». Потім ставить питання декільком учням.
T.: What is your favourite lesson?
P.: My favourite lesson is
Потім учні в парах ставлять питання один одному і відповідають на них.
ІІІ. ПІДБИТТЯ   ПІДСУМКІВ
1. Інтерактивна гра «Мікрофон»
Спочатку вчитель каже, що йому сподобалось, як працювали учні на уроці. Потім передає мікрофон і ставить питання:
1. Що вам сподобалось на уроці?
2. Що нового ви дізналися?
2. Домашнє завдання
В тоненький зошит виконати вправу 4 на с. 57 ( за зразком).

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
2 жовтня 2018
Переглядів
2206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку