Урок "Шкільні предмети та дні тижня"

Про матеріал
Цікава розробка уроку, котра допоможе результативно провести урок, дасть змогу закріпити нові лексичні одиниці.
Перегляд файлу

Урок 1

Клас:                3

Тема:             Шкільне життя ” ( “Welcome Back to School”)

Підтема:        “Дні тижня. Навчальні предмети ( Days of the Week. School  Subject )   

 

Цілі уроку:        формувати навички вживання нових лексичних одиниць у мовленні, діти мають вміти читати, розуміти, правильно вимовляти та використовувати нові ЛО по темі «Дні тижня. Навчальні предмети» в усному та писемному мовленні;

                              розвивати фонематичний слух, мовну здогадку, увагу, пам'ять, вміння спілкуватися іноземною мовою;

                               виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, до навчальних предметів, до навчання вцілому; вчити учнів бути уважними, організованими та активними;

                               розширювати кругозір учнів.

 

Обладнання:      підручник для 3 класу ( Карпю’к О.Д.), тематичні малюнки  School  Subjects”

картки з індивідуальними завданнями, картки зі знаками фонетичної  транскрипції, компꞌютер, проектор.

 

Тип уроку:          урок формування лексичних навичок

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

 

1. Привітання

T: Good morning, children!

 

 P-s:  Good morning, teacher!

 

 

T: I’m glad to see you today. Sit down, please. How are you, my dear friends?

P-s: We are fine. Thank you!

T: How are you, Ann, …? ( T- P1, P2, P3)

P-s: I’m fine/ bad

T: Are you sad?

P-s: No, we are not!

T: Are you merry?

P-s: Yes, we are!

T: Are you clever?

P-s: Yes, we are!

T: Who is on duty today?

P: I am.

T: Who is absent today?

P: All are present.

-1-

 

2. Повідомлення теми й мети уроку

T: Dear children, the topic of our lesson is “Days of the Week. School  Subjects. Today we’ll read, write, speak and sing a song in English / Любі діти, темою нашого уроку є « Дні тижня. Шкільні предмети».  Сьогодні ми навчимося правильно вживати у мовленні нові слова, читати їх та писати і розучимо нову пісеньку.

 

2.Уведення в іншомовне середовище

     1) Мовленнєва зарядка :

T:

     T:  Do you remember our little friend without a house?

    Ps: Yes!Itꞌs a mouse!

T: Yes, right you are!Letꞌs revise the poem!( Давайте повторимо вірш!)

 

  « Little Mouse, little Mouse!Where is your house?»

«Little Cat, little Cat, I have no flat! I am a poor mouse, I have no house!»

«Little Mouse, little Mouse! Come to my house!»

«Little Cat, little Cat, I cannot do that! I am a clever mouse, Iꞌll not come to your house!

You want to eat me up!»

 

 

 


 

II. Основна частина уроку.

  1. Активізація ЛО теми
  1. Робота з наочністю: вивчення ЛО «Дні тижня» за допомогою карток «Days of the Week»(учні виходять до  дошки, де прикріплені дні тижня та приєднують переклад)

 

  1. Робота з наочністю: вивчення ЛО «Шкільні предмети» за допомогою тематичних малюнків  та карток School  Subjects

 

 

       3 ) колективна робота: учні читають слова «ланцюжком», підвищуючи темп,  вчитель виправляє помилки

 

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

 

Sunday

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

Maths

English

Art

Reading

Sport

Music

Ukrainian

IT

Nature

 

 

[ sΛndi ]

[ mΛndi ]

[ ‘tju:zdi ]

[ ‘wenzdi ]

[ ‘ θз:zdi ]

[ ‘fraidi ]

[ ‘sætədi ]

[ mæθ  ]

[ ‘ingli∫]

[ a:t ]

[ ‘ridiŋ ]

[ spo:t ]

[ ‘mjuzik ]

[ ,ju:’kreiniən ]

 

 

неділя

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

субота

математика

англійська мова

малювання

читання

фізичне виховання

музика

українська мова

інформатика

природознавство

 

4)колективна робота: читання нових слів за методом «поп-корн» (один учень читає, всі разом повторюють, а інший – переклад);

5 )робота в парах: учні читають слова «наввипередки» ( хто швидше);

 

    2. Розвиток орфографічних навичок  учнів

            

 1) Робота в парах ( HO1): З’єднай слова з перекладом

 

Card 1( HO1)

 

 

Match the words with their transcription and Ukrainian equivalents

 

Sunday                 [ ‘wenzdi ]            п’ятниця

                                              Monday                  [ ‘θз:zdi ]              неділя

Tuesday                  [ ‘mΛndi ]               понеділок

 

Wednesday                [ ‘fraidi ]               четвер

                                             Thursday                   [ ‘sΛndi ]               п’ятниця

                                                Friday                   [ ‘sætədi ]              середа

                                              Saturday                  [ ‘tju:zdi ]             вівторок

 

 

Card 2( HO1)

 

 

Match the words with their transcription and Ukrainian equivalents

 

Maths           малювання

                                                     English           читання

                                                       Art              математика

                                                    Reading         музичне мистецтво

                                                      Sport          англійська мова

                                                     Music       фізичне виховання

                                                     Ukrainian          українська мова

                                                    IT                           інформатика

 

 

 

 

 

  1. Індивідуальна робота ( HO2): зєднай та запиши подані слова у зошит та прочитай їх

 

     Make up the words. Write these words into your exercise-books according to the order of the days of  

    the week and read them

 

 

 

 

3. Фізкультхвилинка  (проводить учень)

 

T: Are you tired, pupils? Lets do some physical exercises. Stand up!

               

                One, two, three!

                   Look at me!

              Hands up!

                Hands down!

                Hands on hips!

                And sit down!

 

 

4. Розвиток навичок читання ( робота з підручником): 

 

1) Повторення правил читання зі звуками [ a: ], [  æ ], [ ju ], [ з: ]  – Впр. 2, с.49

 

            2)  Подання тексту для читання Bills Timetable, Впр. 2, с. 49:

  • Етап підготовки до читання: Look at the table on page 49 and answer my questions
  • What days does Bill go to school?
  • What lessons has Bill got at school?
  • Етап читання – «ланцюжном»
  • Етап перевірки розуміння змісту тексту:
  1. T: answer my questions:
  • How many days do children go to school?
  • What are these days?
  • How many lessons has Bill got on…?

 

 

5. Активізація вивченого матеріалу

 

Game « A Yellow Ball» Учні ловлять мꞌяч та говорять слово англійською мовою.

 

Vl. Заключна частина уроку.

 

1)Пояснення  домашнього завдання: 

  • Вивчити нові слова (за власним словничком);
  • Впр. 2 с.49 – написати свій розклад уроків;
  • Впр. 2 с. 49 - прочитати

 

2) Підведення підсумків уроку

    T: Today, we’ve practiced to use the names of the days of the week and school subjects.  Now letꞌs  create your own ideal timetable! Сьогодні ми з вами по практикували вживання назв днів тижня та шкільних предметів.А зараз давайте складемо ваш власний ідеальний розклад!

 

3) Оцінювання і коментар

T: You are good pupils. Sergiy, your mark is…because…

                         

4)Прощання

T: Good bye, children!

P-s: Good bye, teacher!

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку