Урок 3 Складаємо і розв'язуємо обернені задачі до даної
Мета: вспам'ятати, як складати обернені задачі до даної
1.Вчитель видає кожному учню картку з двома виразами. Учень обчислює ці два вирази. А потім до дошки виходить хтось говорить результат одного вираза. Потім інший учень другого виразу. А всі інші перевіряють. Якщо є помилки виправляють у себе або у нього.
6+7-5+27-15+27-19=... (28) (Картки з виразами)
11-6+7-4+56-49+19-7+44-8=... (90)
2. Ст.9 №7
32>4 на 28, у 8 40>4 на 36, у 10
2<12 на 10, у 6 18>2 на 16, у 9
3<27 на 24, у 9 16>2 на 14, у 8
24>3 на 21, у 8 16>4 на 12, у 4
3. Ст. 9 №8. Спочатку учні записують цей вираз і надписують зверху дії, а потім знизу виконують кожну дію
3 1 4 2
55-35:7+32:8=54
1) 35:7=5
2) 32:8=4
3)55-5=50
4)50+4=54
1 2 3 4
56:7:4•9:6=3
1) 56:7=8
2)8:4=2
3)2•9=18
4)18:6=3
4. Ст.9 №6
35-17=18 15:3=5
4•3=12 71-44=27
5+26=31 14:2=7
5. Діти усно складають задачу №2 ст.8, і розв'язують усно
6. Діти розв'язують письмово задачу 3, ст.8.
Задача 3
|-8 т.
||-6 т.
|||-4 т.
В.- ? т.
Розв'язання
1)6+4=10(т.)-у другому та третьому наметах.
2)10+8=18 (т.)
Відповідь: всього у трьох наметах було 18 туристів.
Домашнє завдання: розв'язати приклади 5 ст.9 (не розписувати, все відбувається в голові, записувати тільки результат, записуємо тільки 1 стовпчик)
Розв'язати задачу 1 ст.8 (письмово, обернену не треба).
№5
54+18=72 48+44=92
65-38=17 55-37=18
Задача 1
Хл.-16 д.
Дівч.-? д., на 7 м. д. ніж хлопчиків
Розв’язання
1)16-7=9(д.)
Відповідь: в похід вирушило 9 дівчаток.