Практичне завдання
1. Запустіть програму Scratch.
2. Розмістіть Рудого кота в середині сцени.
3. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на малюнку:
4. Виконайте даний алгоритм. Спостерігайте за діями виконавця.
5. Натисніть клавішу пропуск. Що відбулося з виконавцем і чому?
6. Замініть у команді циклу з передумовою клавішу пропуск на клавішу стрілка вгору.
7. Додайте до даного алгоритму команди, щоб виконавець рухався у вертикальному напрямку, поки не буде натиснуто клавішу стрілка вгору.
8. Виконайте даний алгоритм. Спостерігайте за діями виконавця.
9. Натисніть клавішу стрілка вгору. Що відбулося з виконавцем і чому?
10. Збережіть створений проект.
11. Закрийте вікно програми Scratch.
12. Повідом вчителя про завершення роботи.