Тема: Складання і реалізація програм із структурою повторення.
Мета: Формувати: уявлення про основні характеристики величин,
про логічний тип даних,
необхідність опису типів змінних і констант,
вміння визначати типи даних та істинність умов, необхідних для розв'язування поставленої задач,
розрізняти локальні і глобальні змінні,
уміння використовувати оператор присвоєння;
практичні навички складати програми та налагодження програмного коду і тестування програми;
навички самостійної роботи;
розвивати логічне мислення, уміння самоорганізації навчальної діяльності;
виховувати інформаційну культуру та сприяти розширенню кругозору учнів.
Очікувані результати: учні повинні: вміти будувати інформаційну модель для
реалізації програми;
визначати типи даних, необхідних для розв'язування поставленої задач;
набути практичних навичок складати програми та налагоджувати програмний код для тестування програми.
Тема: Складання і реалізація програм із структурою повторення.
Мета: Формувати: уявлення про основні характеристики величин,
про логічний тип даних,
необхідність опису типів змінних і констант,
вміння визначати типи даних та істинність умов, необхідних для розв’язування поставленої задач,
розрізняти локальні і глобальні змінні,
уміння використовувати оператор присвоєння;
практичні навички складати програми та налагодження програмного коду і тестування програми;
навички самостійної роботи;
розвивати логічне мислення, уміння самоорганізації навчальної діяльності;
виховувати інформаційну культуру та сприяти розширенню кругозору учнів.
Очікувані результати: учні повинні: вміти будувати інформаційну модель для
реалізації програми;
визначати типи даних, необхідних для розв’язування поставленої задач;
набути практичних навичок складати програми та налагоджувати програмний код для тестування програми.
Обладнання: ПК із встановленою системою програмування, тестові завдання з
комп’ютерною підтримкою, комп’ютерні тренажери для друку, сайт e-olymp.com
Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь і навичок.
Хід уроку
План уроку
1.Організаційний етап. Інструктаж з безпеки.
2. Розминка. ( Клавіатурний тренажер ).
BabyType
WАзбука
Українська мова
Середній рівень –
Високий рівень (Асс) – Оцінка
Англійська мова
Середній рівень –
Високий рівень (Асс) – Оцінка
3. Тренування. Актуалізація знань (Робота с класом на дошці)
Інформатика тримається на трьох китах: логіка, алгоритми, програми.
Ми вивчили алгоритмічні структури: лінійні алгоритми, алгоритми з розгалуженням, алгоритми з повторенням.
Блок-схема: початок, виконання дій, виведення введення інформації, блок умови.
Оператори Pascal: початок програми, змінні, типи змінних – дійсні, цілі, нестандартні, постійні, мітки, початок програмного блоку, виведення інформації, введення даних, умовний оператор, оператор циклу - прямий перелік, операторні дужки, кінець програми.
4. Біатлон - тестові завдання на комп’ютері
Запропоновано 22 питання
Правильних –
Оцінка –
5. Змагання «Хто перший»
6. Домашнє завдання. Скласти програму. Визначити одним зважуванням із трьох монет однієї фальшивої за умови, що вона легша від справжніх. Використати перемикач вхідні 0-терези зрівноважені, Результат де знаходиться фальшива монета.
Перевірка програми «Юний садівник»
Інформаційна модель.
n- номер ярусу L- літри води для поливу.
n=0; L =1літр
n=1; 2 листки; L =1+2=3 літри L =1+2+4+6=1+2(1+2+3+…+n);
n=2; 4 листки; L =1+2+4=7 л L=1+2*S
n=3; 6 листків L =1+2+4+6=13л
Програма
Program E1;
var n,i,s,L:integer;
begin
writeln (‘Юний садівник’);
write (‘Кількість ярусів n=‘);
readln(n);
S:=0;
FOR i:=0 TO n DO
S:=S+i;
L:=1+2*S;
Write (‘Для поливу потрібно L=’,L)
End.
Оцінка.
Урок інформатики 10кл
Просянська ЗОШ І-ІІІст
Покровський р-н
Дніпропетровська обл.
Вчитель інформатики Терещенко Леонід Кузьмич
Вища категорія, старший вчитель