Урок "Складання виразів на додавання"

Про матеріал
Розробка уроку математики на закріплення вмінь складати вирази на додавання з використанням інтерактивних вправ.
Перегляд файлу

Тема : Складання виразів на додавання.

Мета:  продовжити знайомство учнів з компонентами дії додавання; виробляти навички читання різними способами рівностей, що містять дію додавання; закріплювати знання про склад числа; виробляти навички письма вивчених цифр і знаків; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; виховувати позитивне ставлення до предмета.                                         

Обладнання: предметні  малюнки,м’ячик,набори роздаткового матеріалу, таблиця, плакат «Лісова галявина».

 

           Хід  уроку:

  1. Організація класу.

Доброго ранку, сонечко привітне!

Доброго ранку , небо блакитне!

Доброго ранку, лагідний вітер!

Доброго ранку, пташки в вишині!

     Доброго ранку , тобі і мені!

 Працюємо під девізом: «Математику ми любимо, з математикою дружимо»                                                                                                  

    ІІ.   Перевірка рівня засвоєння змісту навчального матеріалу.

  1. Усний рахунок.

Гра « Математичний футбол»

  • Назвіть сусідів числа :  7, 5, 2, 9, 6.
  • Наступне  до  1;  3;  5;  7,  попереднє до 6;  2;  9;  10.
  • Відновіть числовий ряд:  1 . 3 . . 6 7 . 9 10.
  1. Каліграфічна хвилинка.

9  8  7  6  5  4  3  2  1  0.

  1. Математичний  диктант.
  •  Запишіть числа 3;  8;  10.
  • Обчисліть  1 + 1;  2 + 2;  5 + 1.
  • Запишіть наступне число до  4;  6;  8.

3, 8 , 10, 2, 4, 6, 5, 7, 9.

 

  1.  Робота  за таблицею.
  • Як  називаються числа  при додаванні?
  • Давайте прочитаємо вирази на  додавання різними способами. 

 

  1.  Самостійна робота.

8 + 2 =       3 + 4 =       4 + 2 =     2 + 1 =

5 + 4 =       2 + 3 =       1 + 3 =     7 + 3 =

 

1варіант-підкресліть 1-й доданок і  суму;

2варіант-підкресліть 2-й доданок і суму.

 

  1. Фізкультхвилинка. Вправи для очей.   

 

ІІІ.  Закріплення знань і способів дій.

  1. Обчислення виразів.Робота з предметними малюнками. Скільки олівців в пеналі?  Скільки біля пеналу?                                 Скільки  їх  разом? (6)                                                                    Який вираз  можемо скласти? (3+3=6)           

               Скільки тістечок  на 1-й тарілці? (5) Скільки на 2-й? (2)

               Скільки їх разом на 2-х тарілках? (7)

     Який вираз можна скласти? (5+2=7) 

 

          2.Гра «Знайди пару»

     Який вираз до якого малюнку підходить?

     З’єднайте малюнок  з відповідним виразом.

            3.Фізкультхвилинка.

Дружно разом всі піднялись.

Вліво, вправо подивились.

Потім хутко повернулись.

Всім навколо посміхнулись.

Поплескали у долоні.

І побігали як поні.

Хай лунає всюди сміх.

Ми, дітки, кращі всіх.

 

4. Робота біля дошки.   

  • А зараз ми завітаємо до незвичайного математичного осіннього лісу.  Нас зустрічають ведмедик і зайчик. І запрошують виконати завдання на галявинці.

               Обчисліть вирази та порівняйте числа.

 

     3 + 1 =      3 + 2 =       5 + 5 =       1 + 1 =   

     7 + 3 =     8 + 2 =      2 + 0 =         4+3=  

  1.  <   4       3  <    6       5  >    4        8  >   5   

      9  >   6       7  <   8         2  <   7         6  =  6

 

  5.Робота в малих групах.

Кожна група отримує набір роздаткового матеріалу. Завдання: скласти якомога більше виразів на додавання, використовуючи роздатковий матеріал.

 

IV. Підсумок  уроку. Рефлексія.

      Вправа «Мікрофон»

  • Сьогодні я...  
  • Мені сподобалося...
  • Цікаво було...
  • Я навчився...
  • Тепер я знаю,що...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                      

            

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку