Урок математики 1 клас "Обчислення в межах10.Розв'язування задач"

Про матеріал
Відкритий урок математики в 1 класі за Новою програмою . Форма проведення уроку сприяє розвитку комунікативних навичок.
Перегляд файлу

 

Математика №53.      Дата 18.12.2018.    Клас 1-А

Тема уроку:  Обчислення в межах в межах 10. Розв’язування задач.

Мета уроку: закріплювати уміння учнів розв'язувати приклади на додавання та віднімання, вчитися працювати над задачами, порівнювати числа, вдосконалювати обчислювальні навички, продовжувати вчити розрізняти геометричні фігури, розвивати пам’ять, логічне мислення, зв’язне мовлення, збагачувати власний пізнавальний досвід, розвивати увагу,  творчу уяву; виховувати любов до природи,  інтерес до вивчення математики.  

Обладнання:  підручник з математики Г.Лишенко, зошит, мультимедійна презентація, роздатковий та  ілюстративний матеріал для робіт в групах, сигнальні картки, конструктор Лего.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку

Продзвенів уже дзвінок.

Починається урок.

Щоб урок пройшов немарно.

Всі працюємо старанно.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні у нас незвичайний урок математики. Ми повторимо все те, що вчили на попередніх уроках: будемо складати і розв’язувати приклади та задачі , порівнювати числа, доповнювати до необхідного числа, працювати з геометричним матеріалом.
  • А допомагати мені будуть «вчителі», які викладають у лісовій школі (лісові звірята теж вчаться). (Слайд 2)

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу                                                                                                                                                         

  1. Усний рахунок (Слайд 3)                                                                                                            

Послухайте загадку і відгадайте, хто запропонує перше завдання.

     Я – вухастий ваш дружок,

В мене сірий кожушок,

Куций хвостик, довгі вуха.

Я усіх – усіх боюся. (Зайчик)

 

 

 

  • Гра «Так, ні?» Використання конструктора Лего.
  • Доданок, доданок, сума – це назви чисел при додаванні. (Так)
  • 7 – 4 = 4 (Ні)
  • 5 + 5 = 10 (Так)
  • Фігура, яка має три сторони, три кути, три вершини – це чотирикутник. (Ні) 

 

  • Усна лічба

Покажіть за допомогою цеглинок Лего:

-Попереднє  число до 3;

-Наступне за числом 5;

-Попереднє число до числа 4;

-Наступне за числом 2.

Завдання на картках з використанням конструктора Лего.

Математична гра «Прикрашаємо ялинку»

  1. Повторення складу чисел (Слайди 4 – 10)

                                               По полю, по лісу гасає,

                                           Овечок хапає та всіх лякає. (Вовчик)  

  • Вам необхідно доповнити предмети до необхідного числа

6 = 4 + 2                        2 = 1 + 1                           3 = 2 + 1  

   7 = 4 + 3                         8 = 5 + 3                           9 = 6 + 3

 

  1.   Групова робота .Склад числа «Святкова ялинка».

  4.Весела фізкультхвилинка .(Слайд 11)


  5.Розвязання задач за малюнками.(Слайд 13-16)


 

    6. Порівняння чисел (Слайди 17– 20 )

Прийшла вона із довгим віником

На бесіду із нашим півником.

Схопила півня на обід,

Та й замела мітлою слід. (Лисичка)

 

 

  • А Лисичка пропонує порівняти числа і поставити знаки  >,  <, =.                            

4 … 5        5 … 5      5 … 3

ІV. Робота над новим матеріалом

- Як називаються числа при додаванні?

1. Складання і розв'язування прикладів за малюнками. (Слайди 21 – 27)

Червонясту шубку має,

По гілках вона стрибає.

Хоч мала сама на зріст

Та великий має хвіст.

Як намиста оченята….

Хто це? Спробуй відгадати. (Білочка)

  • А Білочка пропонує скласти і розв’язати приклади за малюнками.

3 + 6                           4 + 4                           4 + 2

4 + 3                           2 + 2                            8 + 2

2.Фізкультхвилинка для очей.(Слайд 28)

3. Робота в підручнику с.52.

Завдання 1

Усний рахунок

Завдання 2

- Розгляньте малюнки. Скільки звірів?Хто де?

Завдання 3

Робота в зошиті .Каліграфічна хвилинка.

Розвязування прикладів .Один учень біля дошки, інші  в зошитах.

V. Продовження роботи над темою (Слайди 29-32)

1.  Робота з геометричним матеріалом

 

 

Дивний звірок, круглий, мов клубок.

Голки стирчать, «Спробуй узять!». (Їжачок)

Цікавинка     

  •  Багатьох людей цікавить такий факт: навіщо їжаку яблука? ( Відповіді дітей)
  •  За дослідами вчених, в природі їжак харчується комахами, мишами, може їсти ягоди . Взимку він спить. Тому запасів він не робить. Навіщо йому яблука?
  •  Він чистить ними свої голочки. Також кислий сік лісових яблук допомагає йому прогнати шкідників ,які оселюються в нього між голками.

 

  • Назви геометричні фігури.                     
  • Гра «Яких фігур не вистачає?»
  • Закріпи набуті знання , гра «Подарунки для звірят»

  VІІ. Підсумок уроку

 

Ви на славу потрудились,

Чого ж сьогодні ви навчились?

 

  • Чи сподобався вам урок?
  • Що робили на уроці? А що сподобалося?
  • Які завдання було важко виконувати?
  • «Вчителям» з Лісової школи дуже сподобалась ваша робота на уроці. Ви всі були дуже активними, розумними. Бажаю Вам успіхів (Слайд 28)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
3316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку