І. Станція «Розминка».
1
6 |
1
9
|
1
7 |
2
5 |
5
6 |
3
5 |
5
9 |
І |
Б |
Н |
О |
Ч |
А |
Ф |
ІІ. Станція «Практична».
Математичний диктант
|
2 |
скороченням |
нескоротним |
|
18 |
Д
|
О |
Р |
Е |
Р |
К |
І. Станція «Розминка»
ІІ. Станція «Практична»
ІІІ. Станція «Дріб - товстун»
ІV. Станція «Точних обчислень»
ТЕМА. Скорочення дробів. 6 клас
МЕТА: виробляти навики і вміння розв’язувати вправи і задачі на скорочення звичайних дробів, розвивати навики усної лічби, логічне мислення, сприяти активізації розумової та пізнавальної діяльності.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Діти, сьогодні в нас незвичайний урок, бо ми маємо продемонструвати те, що знаємо і вміємо. Цілком природньо, якщо ви відчуваєте хвилювання. Нехай побороти його допоможе пам’ятка:
Я
розумна істота,
особистість творча.
Я
Вчуся, бо все хочу знати!
Заплющіть очі і про себе промовте:
«Я все знаю, я все можу, я все зможу!»
Усім бажаю успішної роботи на уроці!
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Вступне слово вчителя:
Сьогодні на уроці ми здійснимо експедицію країною Математики. Як ви знаєте країна Математики дуже велика, тому ми сьогодні відвідаємо лише одну її область – Звичайні дроби. Ми побуваємо на чотирьох станціях, де перевіримо знання з теми «Скорочення дробів». Мета нашого уроку закріпити вміння застосовувати основну властивість дробу при розв’язуванні завдань. Отже,
В країну Математики ми вирушаємо
По стежині з прикладів й задач.
У добрий путь, у добрий час!
Область Дробів чекає вас.
ІІІ. Розв'язування вправ.
І. Станція «Розминка». Вам потрібно усно виконати скорочення дробу , в таблиці знайти літеру, що відповідає результату дії і прочитати прізвище італійського математика, який першим використав риску дробу для запису звичайного дробу.
1
6 |
1
9
|
1
7 |
2
5 |
5
6 |
3
5 |
5
9 |
І |
Б |
Н |
О |
Ч |
А |
Ф |
ІІ. Станція «Практична». Тут на вас чекає математичний диктант. Виконавши завдання і розшифрувавши відповіді, ви дізнаєтесь прізвище англійського вченого, який ввів знак рівності «=» ще у ХVІ ст.
Математичний диктант
1. Ділення чисельника і знаменника дробу на їх спільний дільник, відмінний від одиниці, називають...
2. Дріб, чисельник і знаменник якого є взаємно простими числами, називають...
3. На які числа можна скоротити дріб ?
4. На яке найбільше число можна скоротити дріб 64/82 ?
5. Якщо скоротити дробовий вираз , дістанемо дріб...
6. Знайдіть суму дробів і скоротіть здобутий дріб.
|
2 |
скороченням |
нескоротним |
|
18 |
Д
|
О |
Р |
Е |
Р |
К |
ІІІ. Станція «Дріб-товстун». Ось перед вами три дроби:
Подивіться які вони товсті і незграбні. Можливо, їм потрібно займатися фізкультурою або дотримуватись дієти? Нічого не допомагає! Чи зможете ви допомогти дробам ? / Учні скорочують дроби/
ІV. Станція «Точних обчислень».
Попрацюємо з підручником та виконаємо № 165
ІV. Підведення підсумків уроку. Заключне слово вчителя:
Ось і закінчився урок. Молодці, ви добре попрацювали. Сьогодні ми з вами вели розмову про дроби. Великий російський письменник Л.М.Толстой вважав, що людина схожа з дробом, знаменник кого є те, що вона думає про себе сама, а чисельник те, що про неї думають інші. Бажаю щоб чисельник вашого дробу був як найбільшим.
V. Домашнє завдання.
Параграв 8 , повторити, що називають найменшим спільним кратним.
№ 166