Урок. "Сlothes" Одяг, який ми носимо

Про матеріал

Цілі уроку:

Практична:

1) навчити учнів розповідати про одяг (7-9 речень);

2) навчити учнів розрізняти графічне зображення та співвідносити його із значенням слова у ході роботи з текстом;

3) продовжувати формувати в учнів навички монологічного та діалогічного мовлення, навички читання за темою уроку.

Освітня:

1. ознайомити і ввести в мову учнів нову лексику з теми «Одяг», розширювати кругозір школярів про види, роль і значення одягу в життя людини;

2. збагачувати досвід роботи учнів з джерелами знань: підручником, словником.

Розвиваюча:

1. розвивати мовленнєві здібності, фонетичний слух;

2. удосконалювати навички логічного викладу думок, інтелектуальних та пізнавальних здібностей учнів, слухової і зорової пам'яті.

Виховна:

1. виховувати інтерес, повагу до культури народу, мова якої вивчається, розуміння важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користування нею як засобом спілкування;

2. прищеплювати дбайливе ставлення до етикету носіння різного одягу.

Перегляд файлу

Topic: My favourite clothes

Автор  розробки: Татьянченко (Балак)  Марина Сергіївна

Навчальний заклад, посада: КЗ «Верхньотерсянська ЗОШ І-ІІІ ступенів» Воздвижівської сільської ради Запорізької області, вчитель англійської мови

Form: 5

Назва навчальної програми, автори програми:  Іноземні мови 2-12 класи. Програми для загальноосвітніх  навчальних закладів    /    В. Г.  Редько, Н. П.  Басай, Л. В.   Биркун, В. Г. Булгакова. – К., 2005.

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань і вмінь

     Комунікативні компетенції учнів на уроці

  • мовленнєва;
  • мовна (лінгвістична);
  • соціокультурна;
  • соціолінгвістична;
  • навчальна.

 

Цілі уроку:

Практична:   

1) навчити учнів розповідати про одяг (7-9 речень);

          2) навчити учнів розрізняти графічне зображення та співвідносити його із значенням слова у ході роботи з текстом;                             

         3) продовжувати формувати в учнів навички монологічного та діалогічного мовлення, навички  читання за темою уроку.

Освітня:      

1. ознайомити і ввести в мову учнів нову лексику з теми  «Одяг», розширювати кругозір школярів про види, роль і значення одягу в життя людини;

2. збагачувати досвід роботи учнів з джерелами знань: підручником, словником.

Розвиваюча:     

1.  розвивати мовленнєві здібності, фонетичний слух;

          2.  удосконалювати  навички  логічного викладу думок, інтелектуальних та пізнавальних здібностей учнів, слухової і  зорової пам’яті.

Виховна:            

1. виховувати інтерес, повагу до культури народу, мова якої вивчається, розуміння важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користування нею як засобом спілкування;

2. прищеплювати дбайливе ставлення до етикету носіння   різного одягу.

 

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

• застосовувати вивчені ЛО з теми «My favourite clothes» у 

  монологічному та діалогічному мовленні;

вірно вживати граматичні конструкції  часових форм дієслів, сталих лексичних сполучень при комунікації;

 вступати у різні види  комунікації під час колективної і групової форм роботи.

Обладнання уроку

   комп’ютери з підключеним Інтернетом;

    мультимедійна дошка, дошка;

 підручник А. Несвіт Англійська мова;

 словник з англійської мови;

    тексти для читання з поданої теми;

  робочі зошити.

 

Дидактичні та методичні матеріали

    фрагмент відео «Clothes»;

  • презентація автора  «My favourite clothes»;

роздатковий матеріал  з картинками одягу;

     кросворд.

 

 

Перелік он-лайн сервісів, які використані на уроці

Он-лайн кросворди http://cross.highcat.org/ru_RU/

 

Комп’ютерні програми

Програма PowerPoint;

Схематичний план уроку

I. Початок уроку.

1. Привітання. Організація класу.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

3. Мовленнєва зарядка. Розучування вірша.

II. Основна частина уроку.

4. Подача нових лексичних одиниць.

5. Удосконалення  навичок письма, аудіювання  та навичок  діалогічного мовлення. (Засвоєння нових лексичних одиниць).

6. Пауза для релаксації.

7. Навчання читання.

III. Заключна частина уроку.

8.  Оголошення домашнього завдання.

9. Підсумки уроку.

 

Хід уроку

Етап. Прийом.

Зміст роботи

I. Початок уроку.

Етап 1.

Привітання. Організація класу.

Прийом: Бесіда з учнями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 2. Повідомлення теми та мети уроку.

 

 

 

 

 

 

 

Етап 3. Мовленнєва зарядка. Розучування вірша.

 

 

Прийом 1: (Слухання вірша про одяг у виконанні вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2: Повторення кожного рядка за вчителем.

 

 

Прийом 3: Завершення учнями кожного рядка вірша.

 

Прийом 4: Читання учнями вірша на пам'ять.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Основна частина уроку.

 

Етап 4. Подача нових лексичних одиниць.

Прийом 1: Ознайомлення з новими словами, які означають одяг.

(Учитель читає нові слова)

 

 

Прийом 2: Вдосконалення граматичних навичок.

 

 

Прийом 3: Співвіднесення слів із порами року.

 

 

 

Прийом 4: Combine words

 

 

 

 

Етап 5. Удосконалення  навичок письма, аудіювання  та навичок  діалогічного мовлення. (Засвоєння нових лексичних одиниць).

 

 

Прийом 1: Описати одяг людей, що зображені в  ex. 2 p. 28.

Прийом 2:  Вдосконалення монологічного мовлення .(Учні дають відповіді на поставлені запитання (ex. 5 p. 31)).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 3: Фрагмент відео про одяг.

 

 

 

 

Етап 6. Пауза для релаксації.

 

 

Прийом: Учні виконують фізичну зарядку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 7. Навчання читання.

Прийом 1: Читання тексту про себе і знаходження в ньому слів з теми одяг. (виконання  ex. 3 p. 29 )

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2: ІКТ. Виконання кросворду.

 

 

 

III. Заключна частина уроку.

 

Етап 8. Оголошення домашнього завдання.

Прийом: Запис домашнього завдання в щоденник.

 

 

Етап 9.  Підсумки уроку

 

Greeting.

T:  Good morning children. I am very 

     glad to see you. Everybody is present 

     today?

P: Everybody is present.

T: Let’s start our lesson. Today we have 

    a new theme of  the lesson. Are  you

    ready to begin ?

P: Yes, we are ready.

 

T: You know the  ukrainian proverb – Meet on clothes and escorted to the mind. This mean that people very often see what you wear and at last your brain interested them. But it’s not right.  We know that clothes divided  into: holly, military,  working, sports wears, everyday clothes and  national. You must wear it on a particular occasion. Every nation has its own national clothes with symbolic colors. In Scotland it's kilt. In Ukraine its vyshivanka and wide trousers.

 

 

 The topic of our lesson today is My favourite clothes. The aim: to know as many as we can, about clothes and about different weather‘s clothes.  Today we will be learning new lexical words and a  poem about clothes. And now you  can write a day, a date, the month and  a class work to your copy-books.                       (Слайд 3).

 

 

 

Speech practice.

T:  Children, look at the blackboard, I wrote to you a poem about clothes. Write this task to your workbook.

                                      (Слайд 4).

My T-shirt is blue and my hat is pink.

Tell me, what do you think?

My trousers are yellow, my socks are green.

Tell me, what do you think?

My jacket is purple, my shoes are white.

Tell me, what do you think?

My gloves are brown,

My scarf is black.

Tell me, what do you think?

 

T:  Then repeat it. Say me, please, what colors did you hear in it?

 

T/ P:  My T-shirt is blue and my hat is 

          pink. … Etc.

 

T/ P:  Tell me, what do you think?

 

T: Please, Katia, tell us a new poem.

K: My T-shirt is blue and my hat is

      pink.

Tell me, what do you think?

My trousers are yellow, my socks are green.

Tell me, what do you think?

My jacket is purple, my shoes are white.

Tell me, what do you think?

My gloves are brown,

My scarf is black.

Tell me, what do you think?

 

T: Okey, you are  working very good today. We have already listened the poem and know some words that mean the clothes. Look on the blackboard.

 

There is a Lexical Starfall

                                            (слайд 5).

 

 

Grammar. Open your workbook and make sentences with this new words in Present Simple or Past Simple.

 

There you can see seasons and clothes for each season. Please, match them.

                                             (Слайд 6 ).

 

 

Combine words :  a picture and a word.

                                          (Слайд 7, 8 ).

 

 

 

Writing. Make dialogs, using new words.

 Reading.  Read your dialogs.

 

 

 

T: If we want to remember new words,

    we must to do ex. 2 p. 28., to describe 

    a clothes, which people wear.

P: say about clothes, which people wear.

 

T: 1. What are you wearing when you 

     are going to the party?

P:  I am wearing a dress/suit….

T: 2. What are you wearing when you

     go to school?

P:   I wear a sweater/uniform….

T: 3. What are you wearing when you

      are going to the gym?

P: I am wearing a T-shirt, a tracksuit, a

    trainers….

Т: Pupils look at the blackboard

 

 

Listening.

In this presentation  you can hear a song about our clothes. Repeat after speaker.

                                           (Слайд 9).

 

Т: Кids stand up and let’s do an exercise 

     for our body.

Up, down, up, down. (руки вверх, вниз)

Which is the way to London Town? (йдемо на місті)

Where? Where? (руку до очей,повернутися вліво, вправо)

Up in the air, (дивимося вверх)

Close your eyes  (закриваємо очі)

And you are there! (разводимо руки в сторони)

 

Т: Pupils, you are doing everything very

     well. Sit down, please. Open your

     books on the page 29, ex 3. You see 

     a text there, which have a title «The

     clothes I like wearing». In this text

     you must find words, which means

     clothes and say me.

P: uniform, a jacket, a skirt, shorts … 

    etc.

 

 

T: Take computers and do the crossword.

                                        (Додаток 1)

 

 

T: Your home task for the next lesson

 are: 1. Write new words to the vocabulary and remember it.

2. Write a composition Clothes, which I  wear.

You are all worked well today. That's why you get  good marks (8, 9, 10). Thank you for your work. See you next time.

 

 Список використаних джерел:

1.  Ніколаєва С. Ю.  Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах  / С. Ю. Ніколаєва.  К. : Ленвіт, 2002    328 с.

2.  Ніколаєва С. Ю.  Практикум з методики викладання іноземної мови у середніх навчальних закладах : Посібник. Вид 2-ге, доп.  / С. Ю. Ніколаєва.  К. : Ленвіт, 2004    360 с.

3. [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://www.youtube.com/watch?v=e0qmziSiJww .

4.  [Электронный ресурс]. – Режим доступа :  http://cross.highcat.org/ru_RU/

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балак Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
425
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку