Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок "Сонце і рослини. Геліотропізм". Навколишній світ. 5 клас.

Про матеріал

Матеріал розрахований на вчителів, що викладають Курс «НАВКОЛИШНІЙ СВІТ» у 5-х класах за науково-педагогічним проектом «Росток».

Урок "Сонце і рослини. Геліотропізм". Навколишній світ. 5 клас.

У 5 класі курс “Навколишній світ” має назву “Першооснови природи Землі” і базується на елементарних знаннях з фізики, астрономії, хімії, біології, екології.

Даний урок розглядається при вивченні розділу "Макросвіт".

Перегляд файлу

Тема: Сонце і рослини. Поняття про фотосинтез. Геліотропізм.

Мета:      - ознайомити учнів з поняттям фотосинтезу, його важливістю; з поняттям геліотропізм;

  • продовжувати розвивати вміння аналізувати інформацію та робити висновки;
  • виховувати бережливе ставлення до рослинного світу.

Тип уроку: урок отримання нових знань.

Методи і форми роботи: бесіда, робота з підручником, розповідь вчителя.

 

Обладнання:  підручники з навколишнього світу, рослини шкільної кімнати, малюнки 2 с.3, для дослідів: 2 цибулини;  презентація «Геліотропізм».

 

Основні терміни і поняття: фотосинтез, геліотропізм.

 

План уроку

  1.     Активізація знань учнів.

 

  • Що таке кругообіг води?
  • Що потрібно для кругообігу води?
  • Світло – необхідна умова процесу...?
  • Чим відрізняються органічні та неорганічні речовини? (до складу органічних речовин входить карбон, вони входять до живої природи; інші речовини - неорганічні, входять до неживої природи).

 

II Вивчення нового матеріалу.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.
  2. Робота з підручником – малюнок 2 с.13, пояснення схеми фотосинтезу учнями.

Фотосинтез – це процес перетворення вуглекислого газу та води під дією світла в рослинних організмах до кисню та органічних речовин (глюкоза).

  1. Досліди 1 та 2 с. 4 підручника (учні робили завчасно). Обговорення цих дослідів з висновками.
  2. Повідомлення учнів про геліотропізм.

Геліотропізм – це явище повертання та вигинання листової пластини до світла.

 

III Узагальнення.   «Дати відповідь»: - що таке фотосинтез? ;– що таке

    геліотропізм?

 

IV   Домашнє завдання: опрацювати § 1.1 с.12-14, за бажанням виконати творчу роботу: «Сонце – це загроза для життя?»

docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
385
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку