Тема: Хвилина. Співвідношення між годиною і хвилиною.
Очікувані результати:
Змістова лінія «Вимірювання величин»
Учень / учениця:
-
здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів [2 МАО 3-4.7-1];
-
знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2]; записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах ( хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];
-
визначає час з точністю до п’яти хвилин [ 2 МАО 3-4.7-6];
-
позначає час на зображенні/ макеті циферблату годинника зі стрілками [2 МАО 3-4.7-7]; розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО 3-1.2-1]; розуміє, які одиниці вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку [2 МАО 3-1.2-4];
-
порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури [2 МАО 3-1.2-5]; перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [2 МАО 3-1.2-6];
-
виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2-7]
Змістова лінія «Числа. Дії з числами»
Учень / учениця:
-
перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз [2 МАО 2-2.1-2] з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в різних установах, номер телефону тощо) [2 МАО 2-4.3-1]; обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2];
-
знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];
-
з’ясовує, чи існує інший шлях розв’язування проблемної ситуації (з допомогою дорослого або самостійно), робить відповідний висновок [2 МАО 2-3.2-1]
Учні з ООП:
-
знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2]; записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со), годинах (год), хвилинах ( хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];
-
позначає час на зображенні/ макеті циферблату годинника зі стрілками [2 МАО 3-4.7-7];
-
знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];
Зміст уроку
І. Організація класу до уроку
ІІ. Рефлексія
Пролунав уже дзвінок, нас покликав на урок.
Дружно правила згадаєм,
й працювати починаєм.
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів
-
Усний рахунок
Гра « Розігрій свій мозок »
-
Полічи від 45 до 60
-
Полічи десятками до 80
-
Полічи п’ятірками до 60
-
Назви числа в порядку спаданн від 12
-
Мотивація навчальної діяльності
А) Загадка
- Про що іде мова?
Ніг не маю, а ходжу,
рота не маю, а скажу,
коли обідати, коли спати,
коли роботу починати.
-
Які одиниц вимірювання часу знаєте?
Б) Дискусія
- 1 хвилина - це багато чи мало?
- Навіть одна хвилина може відігравати важливу роль в житті людини.
В) Повідомлення теми і завдань уроку
- Так про що ми будемо говорити на уроці?
Сьогодні ми:
- Зберемо колекцію годинників
-Будемо визначати час за годинником
-Закріпимо додавання і віднімання двоцифрових чисел
ІV. Вивчення нового матеріалу
-
Ознайомлення з годинником
-
Розгляньте годинники і порівняйте їх
-
Куди переміститься хвилинна стрілка , якщо
мине ще 5 хв, а потім ще 10 хв.
-
Робота з довідничком
-
Прочитайте інформацію довідничка
Якщо хвилинна стрілка переміститься від одного числа до
наступного, то минуло 5 хвилин.
-
За скільки хвилин хвилинна стрілка робить повний оберт на циферблаті?
-
Скільки це годин?
-
Каліграфічна хвилинка
-
Запишіть в зошити число 60.
-
Запам’ятаємо 1 год = 60 хв
-
Робота з підручником
Завдання № 4
- Що триває довше 5 хв чи 1 год?
Завдання № 6
-
Яка стрілка переміщується повільніше, хвилинна чи годинна?
-
Робота в парах
-
Розмістіть стрілки на годинниках.
-
Фізкультхвилинка
V. Закріплення і систематизація знань і вмінь
1. Робота з LEGO (за № 5)
-
Хвилинна стрілка переходить від одного числа до наступного за:
-
Годинна стрілка переходить від одного числа до наступного за:
-
Якщо хвилинна стрілка переміститься з числа 12 на число 4, то
минуло…
-
Якщо минуло 10 хвилин, то хвилинна стрілка перемістилась
з числа 2 на число…
2. Робота над задачею.
- Чи багато слів можна прочитати за 1 хвилину?
-
Самостійна робота (розв’язання виразів за 5 хвилин)
-
Інтерактивна гра
ІІІ. Підсумок уроку.
1. Зворотній зв’язок.
Я дізнався/дізналась:
|
Я вчився/вчилась:
|
Хвилина має 60 секунд. В одній годині – 60 хвилин.
|
Визначати час за годинником.
Записувати результати визначення часу у годинах та хвилинах.
|
-
Самооцінювання
-
Оберіть цеглинку відповідно до того, як зрозуміли матеріал на уроці.