Урок "Співвідношення між годиною і хвилиною"

Про матеріал
Урок математики розроблений для 2 класу за програмою Нової Української Школи Романа Шияна (підручник Гісь, Філяк)
Перегляд файлу

Тема: Хвилина. Співвідношення між годиною і хвилиною.

 

Очікувані результати:  

 

Змістова лінія «Вимірювання величин»

Учень / учениця:

  • здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, термометр, годинник, мензурка) та різного роду нестандартних мірок / підручних засобів [2 МАО 3-4.7-1];
  • знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2]; записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со),  годинах (год), хвилинах ( хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];
  • визначає час з точністю до п’яти хвилин [ 2 МАО 3-4.7-6];
  • позначає час на зображенні/ макеті циферблату годинника зі стрілками [2 МАО 3-4.7-7]; розв’язує  проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, маси, температури, часу, місткості (об’єму) [2 МАО 3-1.2-1]; розуміє, які одиниці вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку [2 МАО 3-1.2-4];
  • порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини, маси, місткості (об’єму), часу, температури [2 МАО 3-1.2-5]; перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [2 МАО 3-1.2-6];
  • виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2-7]

 

Змістова лінія «Числа. Дії з числами»

Учень / учениця:

  • перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз [2 МАО 2-2.1-2] з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1]; оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми (шукає номер квартири (будинку), місця в кінотеатрі, у вагоні потяга, автобусі, літаку, номер кабінету в різних установах, номер телефону тощо) [2 МАО 2-4.3-1]; обчислює суму (додає), різницю (віднімає), добуток (множить), частку (ділить) зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють) [2 МАО 2-4.3-2];
  • знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];
  • з’ясовує, чи існує інший шлях розв’язування проблемної ситуації (з допомогою дорослого або самостійно), робить відповідний висновок [2 МАО 2-3.2-1]

Учні з ООП:

  • знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2]; записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); кілограмах (кг), центнерах (ц); градусах Цельсія (Со),  годинах (год), хвилинах ( хв); літрах (л) [2 МАО 3-4.7-3];
  • позначає час на зображенні/ макеті циферблату годинника зі стрілками [2 МАО 3-4.7-7];
  • знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];

 

                                               Зміст уроку

 

І. Організація класу до уроку

 

ІІ. Рефлексія

Пролунав уже дзвінок, нас покликав на урок.

Дружно правила згадаєм,

й працювати починаєм.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Усний рахунок

Гра « Розігрій свій мозок »

  • Полічи від 45 до 60
  • Полічи десятками до 80
  • Полічи п’ятірками до 60
  • Назви числа в порядку спаданн від 12

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

А) Загадка

- Про що іде мова?

Ніг не маю, а ходжу,

рота не маю, а скажу,

коли обідати, коли спати,

коли роботу починати.

  • Які одиниц вимірювання часу знаєте?

Б) Дискусія

- 1 хвилина  - це багато чи мало?

- Навіть одна хвилина може відігравати важливу роль в житті людини.

В) Повідомлення теми і завдань уроку

- Так про що ми будемо говорити на уроці?

Сьогодні ми:

- Зберемо колекцію годинників
-Будемо визначати час за годинником
-Закріпимо додавання і віднімання двоцифрових чисел

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Ознайомлення з годинником
  • Розгляньте годинники і порівняйте їх
  • Куди переміститься хвилинна стрілка , якщо

     мине ще 5 хв,  а потім ще 10 хв.

  1. Робота з довідничком 
  • Прочитайте інформацію довідничка

 Якщо хвилинна стрілка переміститься від одного числа до

  наступного, то минуло 5 хвилин.

  • За скільки хвилин хвилинна стрілка робить повний оберт на циферблаті?
  • Скільки це годин?

 

  1. Каліграфічна хвилинка
  • Запишіть в зошити число 60.
  • Запам’ятаємо 1 год = 60 хв

 

  1. Робота з підручником    

Завдання №  4

-   Що триває довше 5 хв чи 1 год?

Завдання № 6

  • Яка стрілка переміщується повільніше,  хвилинна чи годинна?

 

  1. Робота в парах
  • Розмістіть стрілки на годинниках.

 

  1. Фізкультхвилинка

 

V. Закріплення і систематизація знань і вмінь

1. Робота з LEGO (за № 5)

  • Хвилинна стрілка переходить від одного числа до наступного за:
  • Годинна стрілка переходить від одного числа до наступного за:
  • Якщо хвилинна стрілка переміститься з числа 12 на число 4, то

     минуло…

  • Якщо минуло 10 хвилин, то хвилинна стрілка перемістилась

     з числа 2 на число…

 

2. Робота над задачею.

- Чи багато слів можна прочитати за 1 хвилину?

 

  1. Самостійна робота (розв’язання виразів за 5 хвилин)

 

  1. Інтерактивна гра

 

 

ІІІ. Підсумок уроку.

1. Зворотній зв’язок. 

Я дізнався/дізналась:

Я вчився/вчилась:

Хвилина має 60 секунд. В одній годині – 60 хвилин.

 

Визначати час за годинником.

Записувати результати визначення часу у годинах та хвилинах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Самооцінювання 
  • Оберіть цеглинку відповідно до того, як зрозуміли матеріал на уроці.

 

 

 


 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 грудня 2021
Переглядів
558
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку