Урок математики "Одиниці довжини. Додавання і віднімання. Перетворення"

Про матеріал
Конспект уроку з математики за підручником О.Гісь, І.Філяк на тему "Одиниці довжини. Додавання і віднімання. Перетворення"
Перегляд файлу

Математика

2 клас

Тема. Одиниці довжини. Додавання і віднімання. Перетворення.

Мета. систематизувати знання учнів про одиниці вимірювання довжини; вправляти у заміні одиниць вимірювання, додавати і віднімати іменовані числа; розвивати навички самоконтролю, увагу, мислення; виховувати старанність у навчанні, допитливість

Очікувані результати.

Учень/ учениця:

  • читає і записує натуральні числа (мінімум до 100)– словами і цифрами[2 МАО 2-4.2-3];
  • з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування проблемного завдання, в тому числі й сюжетних задач (яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти) [2 МАО 2-2.2-1];

описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]

  • знаходить значення математичних виразів [2 МАО 2-4.3-3];
  • здійснює вимірювання величин, маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів (лінійка, [2 МАО 3-4.7-1];
  • знає одиниці вимірювання величин та співвідношення між ними [2 МАО 3-4.7-2];
  • записує результати вимірювання основних величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м); [2 МАО 3-4.7-3];
  • вимірює довжини предметів або відрізків  [ 2 МАО 3-4.7-4];
  • розв’язує проблемні ситуації зі свого життя, що містять групи пов’язаних між собою величин (довжини, [2 МАО 3-1.2-1];
  • розуміє, які одиниці вимірювання величини доцільно використовувати в конкретному випадку [2 МАО 3-1.2-4];
  • порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини,  [2 МАО 3-1.2-5];
  • перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань [2 МАО 3-1.2-6];
  • виконує дії додавання і віднімання з іменованими числами, поданими в однакових одиницях вимірювання [2 МАО 3-1.2-7]

Зміст уроку

І. Етап орієнтації.

- Математика – точна  наука, вона вимагає конкретних, міцних  знань.  Тому  треба  на  уроці  бути уважним, правильно мислити, добре запам’ятовувати.

ІІ. Етап цілепокладання. Мотивація діяльності.  

1. Хвилинка каліграфії.

- Запишіть числа шостого десятка.

2. Обчисліть ланцюжок.

90 – 30 + 10 - 40 + 20 = 

3. Мозковий штурм.

- Як називаються числа при додаванні?

- Як називаються числа при відніманні?

- Які числа називають іменованими?

- Які знаєте одиниці довжини?

- Якою одиницею вимірювання будемо вимірювати довжину зошита?

- А ширину коридору?

- А відстань між містами?

4. Метод «Прес».  Робота в парах.

- Здійсніть перетворення іменованих чисел:

70 см =  … дм

45 см =  ….дм … см

9 дм 7 см = … см

 ІІІ. Етап цілереалізації

1. Повідомлення теми уроку

  • Яку тему вчимо?
  • Що ми знаємо?  Що вміємо? Що хочемо дізнатися?
  • Сьогодні будемо вчитися додавати і віднімати одиниці довжини.

2. Пояснення нового  матеріалу.

  Пояснення нового матеріалу -  за підручником с. 72 . Фронтальна робота

   Офтальмологічна вправа.

3.  Робота з підручником

1. Додавання і віднімання іменованих чисел.  № 3 с. 72 (1 ст. – фронтально, 2 ст. – самостійно)

2. Аналіз розв`язання задачі № 4.

3. Розв`язування задач.

     У лелеки довжина дзьоба — 19 см, у бекаса — 7 см. На скільки сантиметрів довжина дзьоба у лелеки довша, ніж у бекаса?

     Найменша хижий птах у світі – сокіл-крихта. Довжина тіла з хвостом - 15 см. Довжина хвоста 5 см. Яка довжина тіла у сокола без хвоста?

 4. Перетворення іменованих чисел № 5.

- Перетвори іменовані числа у сантиметри.

5. Порівняння іменованих чисел № 6 (1 ст. – фронтально, 2 ст. – самостійно)

4. Робота в парах.

Вимірювання довжини і ширини геометричних фігур, знаходження суми довжин сторін геометричних фігур.

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

- Що ви сьогодні на уроці дізналися …

- Що ви сьогодні на уроці навчилися …

- Оцініть свою роботу на уроці.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
1424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку