Математика
2 клас
Тема. Одиниці довжини. Додавання і віднімання. Перетворення.
Мета. систематизувати знання учнів про одиниці вимірювання довжини; вправляти у заміні одиниць вимірювання, додавати і віднімати іменовані числа; розвивати навички самоконтролю, увагу, мислення; виховувати старанність у навчанні, допитливість
Очікувані результати.
Учень/ учениця:
описує (коментує) послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання (в тому числі сюжетної задачі) за допомогою дорослого або самостійно [2 МАО 2-2.2-2]
Зміст уроку
І. Етап орієнтації.
- Математика – точна наука, вона вимагає конкретних, міцних знань. Тому треба на уроці бути уважним, правильно мислити, добре запам’ятовувати.
ІІ. Етап цілепокладання. Мотивація діяльності.
1. Хвилинка каліграфії.
- Запишіть числа шостого десятка.
2. Обчисліть ланцюжок.
90 – 30 + 10 - 40 + 20 = …
3. Мозковий штурм.
- Як називаються числа при додаванні?
- Як називаються числа при відніманні?
- Які числа називають іменованими?
- Які знаєте одиниці довжини?
- Якою одиницею вимірювання будемо вимірювати довжину зошита?
- А ширину коридору?
- А відстань між містами?
4. Метод «Прес». Робота в парах.
- Здійсніть перетворення іменованих чисел:
70 см = … дм
45 см = ….дм … см
9 дм 7 см = … см
ІІІ. Етап цілереалізації
1. Повідомлення теми уроку
2. Пояснення нового матеріалу.
Пояснення нового матеріалу - за підручником с. 72 . Фронтальна робота
Офтальмологічна вправа.
3. Робота з підручником
1. Додавання і віднімання іменованих чисел. № 3 с. 72 (1 ст. – фронтально, 2 ст. – самостійно)
2. Аналіз розв`язання задачі № 4.
3. Розв`язування задач.
У лелеки довжина дзьоба — 19 см, у бекаса — 7 см. На скільки сантиметрів довжина дзьоба у лелеки довша, ніж у бекаса?
Найменша хижий птах у світі – сокіл-крихта. Довжина тіла з хвостом - 15 см. Довжина хвоста 5 см. Яка довжина тіла у сокола без хвоста?
4. Перетворення іменованих чисел № 5.
- Перетвори іменовані числа у сантиметри.
5. Порівняння іменованих чисел № 6 (1 ст. – фронтально, 2 ст. – самостійно)
4. Робота в парах.
Вимірювання довжини і ширини геометричних фігур, знаходження суми довжин сторін геометричних фігур.
ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий
- Що ви сьогодні на уроці дізналися …
- Що ви сьогодні на уроці навчилися …
- Оцініть свою роботу на уроці.