Мета: повторити переставну , сполучну і розподільну властивості множення, навчити учнів застосовувати їх при обчисленнях та спрощенні виразів; розвивати логічне мислення,інтерес до математики; виховувати зосередженість і дисципліну, активність та охайність.
До уроку завантажена презентація.
Тема: Сполучна і розподільна властивості множення. Розв’язування вправ.
Мета: повторити переставну , сполучну і розподільну властивості множення, навчити учнів застосовувати їх при обчисленнях та спрощенні виразів; розвивати логічне мислення,інтерес до математики; виховувати зосередженість і дисципліну, активність та охайність.
Девіз уроку: недостатньо мати тільки добрий розум, головне раціонально його використовувати.
Р.Декарт
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Повторення
Конкурс «Математичний футбол»
Для цього клас поділяється на три команди, ,кожна з яких вибирає собі назву,пов’язаною з дією множення; наприклад, «Перший множник», «Другий множник», «Добуток». Назви команд записуються до таблиці на дошці.
Перший множник |
|
|
|
Другий множник |
|
|
|
Добуток |
|
|
|
Запитання.
ІІІ. Приклади застосування властивостей множення.
Кожна команда презентує своє творче завдання
І команда
Обчислити зручним способом.
ІІ команда
Спростіть вирази:
ІІІ команда
Виконайте множення:
ІV. Під час автомобільних перегонів, у ваших автомобілях трапилися поломки. Яка з команд швидше налагодить свій автомобіль, та відправиться у подорож.
Завдання: знайти помилки у прикладах і пояснити,чому вони допущені.
В найближчому магазині є деталь для вашого автомобіля,яка вам необхідна після поломки. Але вона одна. Купить її та команда, яка першою підрахує, скільки коштує ця деталь, розв’язавши задачу.
З одного пункту в одному напрямі вирушили одночасно два автомобіля. Один з них їхав зі швидкістю 67 км/год, а другий – 62 км/год. Яка відстань буде між ними через
6 годин після початку руху?
V. Конкурс «Коловорот»
Кожна пара команди отримує пронумеровану картку,на якій записано дію. Учні в парі виконують її лише в тому випадку, коли отримує результат попередньої дії,яку виконала попередня пара.
Завдання
І команда ІІ команда ІІІ команда
(65146) (312150) (1618984)
VІ. Конкурс «Гімнастика розуму»
Відтворити записи дій множення
І команда ІІ команда ІІІ команда
а) 345 а) 143 а) 231
*** *** ***
345 143 462
345__ 286 231___
* * * * * * * * * * * * * * *
б) А А В б) М М N б) O O X
__ B N X
C C A B K K M N Y Y O X
VІІ. Підсумок уроку
Домашнє завдання.