Урок "Спортивні події у світі"

Про матеріал
Методична розробка з дисципліни: «Іноземна мова» за темою: «Спортивні події у світі». Підготувала Горлова Я.В. - викладач кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії» Маріупольського механіко-металургійного коледжу ДВНЗ «ПДТУ» - 2018 р. Викладено методику проведення практичного заняття, спрямованого на удосконалення лексико-граматичних навичок за темою: «Спортивні події у світі», узагальнення правил, розвиток здібностей студентів (інтелектуальних,мовних) та закріплення лексичного та граматичного матеріалу за допомогою текстів, завдань та обговорень.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МЕХАНІКО – МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОЛЕДЖ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

відкритого заняття

СПОРТИВНІ ПОДІІ У СВІТІ

з дисципліни: «Іноземна мова»

спеціальність:121 «Інженерія програмного забезпечення»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018

Методична розробка з дисципліни: «Іноземна мова» за темою:  «Спортивні події у світі». Підготувала Горлова Я.В. - викладач кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої  категорії» Маріупольського механіко-металургійного коледжу ДВНЗ «ПДТУ» - 2018 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

Викладено методику проведення практичного заняття, спрямованого на удосконалення лексико-граматичних навичок за темою: «Спортивні події у світі», узагальнення правил, розвиток здібностей студентів (інтелектуальних,

мовних) та закріплення лексичного та граматичного матеріалу за допомогою текстів, завдань та обговорень.

 

 

 

Методична розробка може бути корисною для викладачів іноземної мови закладів вищої  освіти 1-2 рівнів акредитації, а також вчителів  англійської мови загальноосвітніх шкіл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План заняття.

 

Група ПЗ-18                                                                  Дата 21.11.2018

 

Дисципліна: «Іноземна мова».

 

Тема: «Спортивні події у світі».

 

Мета заняття:

Методична:

удосконалення  методики активізації роботи студентів шляхом використання різноманітних форм і методів проведення заняття.

Дидактична:

-навчальна: систематизація і узагальнення знань за темою: «Future Simple Tense», «Present Continuous Tense»,  структура «to be going to»; вироблення навичок  вживання  лексичних одиниць  за темою: «Спортивні події у світі»;

застосовування набутих знань на практиці; сприяння формуванню розуміння мовлення;

-розвивальна:  розвиток  навичок  читання, говоріння, письма та аудіювання

іноземною мовою;  розвиток лінгвістичної здогадки; творче сприймання і осмислення навчального матеріалу;  запам’ятовування і відтворення інформації.

Виховна: формування у студентів самостійності, активності, творчої ініціативності, вміння працювати в колективі, виховання дбайливого ставлення до свого здоров’я, заохочення студентів вести здоровий спосіб життя.

 

Вид заняття: практичне

 

Тип заняття: комбіноване

 

Форми та методи проведення заняття: фронтальне усне опитування, читання та усний переклад тексту, бесіда за презентацією, виконання вправ на закріплення лексичних одиниць та граматичних структур «Future Simple Tense», «Present Continuous Tense»,  структури «to be going to», творче завдання, письмовий переклад з англійської мови.

 

Міжпредметні зв’язки:

Забезпечувані – фізична культура, історія України, всесвітня історія

Забезпечувальні – іноземна мова за професійним спрямуванням

 

Технічні засоби навчання: проектор, екран, ноутбук.

 

Методичне забезпечення: вправи на закріплення лексичного матеріалу за темою ( Додаток А), вправи на закріплення граматичного матеріалу «Future Simple Tense», «Present Continuous Tense»,  структури «to be going to» (Додаток Б), таблиці для роботи з лексичними одиницями (Додаток В), презентація за темою: «World’s Major Sporting Events», творче завдання (Додаток Г), завдання до аудіювання (Додаток Д), семантична мапа (Додаток Е), текст за темою (Додаток Ж) тест на визначення знавця спорту (Додаток И), творче домашнє завдання (Додаток К).

 

Література:

основна:

1. Карпюк О. Д. – «Англійська мова» (10-й рік навчання, рівень стандарту) : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти, Тернопіль, Видавництво: Астон, Рік: 2018- 256с.;

допоміжна:

1. Нерсисян, М. А.; Піроженко, А. О.- «Англійська мова» (10-й рік навчання, рівень стандарту) : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти, Тернопіль, Видавництво: Навчальна книга – Богдан,  Рік: 2018

2.Плахотник В.М.,  Мартинова Р.Ю., Александрова Л.Г. «Підручник англійської мови для 10 класу загальноосвітньої школи», Київ, «Освіта» 2001р.

 

Інформаційні ресурси:

https://www.wonderslist.com/10-greatest-sport-events/

http://www.topcrop.ru/sport/samye-prestizhnye-sportivnye-sobytija-v-mire.html

https://puzkarapuz.ru/content/1952

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття.

 

1. Організаційна частина заняття.

1.1 Підготовка аудиторії до заняття (тема записана на дошці, на робочих столах – роздавальний матеріал до заняття).

1.2 Greeting. Привітання студентів.

                  T: Good morning students. Good morning our dear guests.

                      Glad to see you at our English lesson. Sit down, please.

1.3 Перевірка наявності студентів на занятті, доповідь чергового.                

2. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

 Aim                  2. 1. Повідомлення теми та мети заняття.

                         T: An ideal person according to the Greeks was a person

                             who was strong both physically and mentally. They never

                             admired a person who was just a good athlete, or just a good

                             artist or a scientist, but was not fond of sports.                        

                           Today we are going to discuss sport events in Ukraine and 

                            in the world. We’ll revise the words concerning sport and healthy

                            way of life.”

Warm-up          2.2. Уведення в іншомовну атмосферу. Мовна розминка.

                             Активізація лексичних одиниць, вивчених на попередньому

                    занятті. Фронтальне опитування.

 T: “Let’s practice aloud the words you learned at the previous 

                               lesson. I’ll tell you the word in Russian or English and

                                you’ll translate it.

 

матч

match

competition

змагання

loser

переможений

переможець

winner

gym

спортивна зала

stadium

стадіон

бути фанатом

to be a fan

бадмінтон

badminton

archery

стрільба з лука

атлетика

athletics

healthy people

здорові люди

командна гра

team sport

a skating-rink

ковзанка

тренуватися

to go training

професіонал

a professional

an amateur

аматор

figure-skating

фігурне катання

чемпіонат

championship

ride a bicycle

їздити на велосипеді

 

2.3.  Формування мовної компетенції.

T: And now, one more task for you. Try to match each word and its definition.                

 

              T:  A person who plays football is called a...     S:  Football player

              T: A person who does running is called a …     S: Runner

              T: A person who plays hockey is called a …     S: Hockey player

              T: A person who plays tennis is called a …       S: Tennis player

              T: A person who does swimming is called a … S: Swimmer

              T: A person who plays volley-ball is called a… S: Volley-ball player

              T: A person who drives cars in races

                   is called a                                                  S: Racer

3. Узагальнення та систематизація лексичних одиниць за темою.

3.1. Лексичні загадки.

T: Well done. Try to guess the name of a game.

 

              T: It's a game played by two teams of eleven

                  players who try to kick a ball into the other

                  team's gate.         S: Football

               T: It is a game played indoors between two

                   teams of five players in which each team

                   tries to win points by throwing a ball into

                   the basket.                                                            S: Basketball

               T: It is a game for two people or two pairs

                    of people who use rackets to hit a small

                   soft ball backwards and forwards over a net.      S: Tennis

 

               T: It is a sort of swimming under the water

                   using a special equipment .                                 S: Diving

 

               T: It is an outdoor game played by two teams

                    with an oval ball that you kick or carry.             S: Rugby

 

3.2. Формування мовленнєвої компетенції при розвитку навичок діалогічного мовлення.

T: Look at the picture and try to guess the word. Now try to answer my questions:        

   T: Where is football played?                         S: Football ground/stadium

   T: Where can you do swimming?                 S: Swimming pool

   T: Where can you play tennis?                      S: Tennis court

   T: Where can do ice-skating?                        S: Ice-rink

   T: Where can you play basketball?                S: Gymnasium

   T: What do you need to play tennis?              S: two rackets, a tennis ball, a net

   T: What do you need to play football?           S: a ball, two gates

   T: What do you need to play basketball?     S: two baskets, a ball

   T: What do you need to play rugby?            S: an oval ball, two gates

 

4. Основна частина заняття.

4.1. Brainstorming.

T: You know that sport plays a great role in our life. It helps us in different ways. Some people can’t live without sport. If you ask me doing my morning exercises, walking a lot and going to the gym seems important things for me. Besides, I like to play basketball, volleyball, bowling and table tennis. And what about you?

While answering my questions try to use the following phrases:

  • To my mind…
  • In my opinion…
  • As for me…
  • I’m sure…
  • I should say…
  • If you ask me…
  • I’m absolutely crazy about…

T: Now answer my question, please.

  1. Why is sport so important in our life?
  2. Do all people need sport?
  3. Do you do morning exercises regularly?
  4. What kind of sport is the most popular in Ukraine?
  5. What kind of sport is the most popular in the USA?
  6. What kind of sport is the most popular in the UK?
  7. What kinds of sport are the most profitable?
  8. What is your favourite kind of sport?
  9. What about you?
  10. What extreme kinds of sport can you mention?
  11. Why is there an element of risk in every sport?
  12. What can fail?

 

4.2. Робота за картками. (Додаток А).

4.2.1. T: Look into your cards. Find the word that doesn’t belong.

Be ready to answer in a minute.

 

4.2.2. T: Now try to make sentences. Match the sport and the description.

And then we’ll check them.

 

4.2.3. Виконання вправ. Етап закріплення розуміння вживання мовних оборотів. T: The next task is called “Go or play”.

You can see the names of different kinds of sport. You should write them into two columns – those you play and those you go. You have three minutes to do this task.

 

The card with the words:

Football, basketball, cycling, swimming, diving, ice-hockey, skating, tennis, table tennis, skiing, horse-riding, golf.

 

T: Let’s check your answers:

(Викладач разом зі студентами перевіряють завдання).

 PLAY: Football, basketball, ice-hockey, tennis, table tennis, golf.

 GO: Cycling, swimming, diving, skating, skiing, horse-riding.

 

4.2.4. Тренування студентів у вживанні лексики.

T: Look at your card. Choose the correct word in bold to complete the sentences.

 

  1. In field hockey, players used a stick to (hit/score) the ball into the goal.
  2. The winner is the team, which (won/scored) more goals than their opponents.
  3. Athletes from around the world are going to (compete/oppose) for the championship.
  4. Millions of people (watch/view) the Olympic games on TV.
  5. I know a good sports centre where we can (do/play) tennis for free.

 

T: Let’s check your answers:

(Викладач разом зі студентами перевіряють завдання).

 

4.2.5. Узагальнююче повторення граматичного матеріалу. Переклад речень.

(Додаток Б)

 

T: Look into your cards. Be ready to read and translate the sentences.

Translate into Russian:

 

4.2.6. Узагальнююче повторення граматичного матеріалу.

Складання речень із граматичними конструкціями «to be going to».

T: Try to make sentence using information below. Then we’ll check them.

 

5. Узагальнення знань студентів щодо визначних спортивних подій у світі.

5.1. Презентація «Worlds Major Sporting Events». (Додаток В)

 

T: Hundreds of years sporting events attracted and united   people all over the world. Impressions, emotions, energy attract fans and thirst of victory attracts sportsmen. Can you mention the world’s major sporting events?

Look at these titles. Give me the correct translation of them.

 

Now try to guess the event, listen attentively. (Студенти переглядають відеоролики та відгадують,  про які спортивні події йдеться.)

 

5.2. Формування мовленнєвої компетенції при розвитку навичок монологічного мовлення.

T: Some of our students had a special task. They had to find the information about the sporting event and they are going to tell us about them right now.

5.3. Етап перевірки  розуміння презентації та доповіді.

Відповіді на запитання.

T:  Answer my questions, please: 

Tell me The National Basketball Association in a short way.

What is the name of a country that organized The ICC Cricket World Cup?

What is the major international event?          

What is the most widely viewed Cup competition?

Who contests in the FIFA World Cup?

What is the current format of the FIFA World Cup?

What is your favourite football player?

 

5.5. Вибіркова робота за презентацією. Творче завдання. (Додаток Г)

T: Let’s check how attentive you are! Try to arrange the words correctly.

 

6. Аудіювання.

6.1.Підготовка учнів до аудіювання, ознайомлення з ЛО, що ускладнюють розуміння тексту.

6.2. Прослуховування тексту. Listening the presentation.

6.3. Контроль розуміння. Comprehension check. (Додаток Д)

7. Контроль домашнього завдання. Check on homework                         

7.1. Складання семантичної карти із лексичних одиниць за темою.

T: “Your homework for today was to make up semantic map of some sport terms.

         (Додаток Е)                                      

7.2. Читання та переклад тексту. (Додаток Ж)

T: Let’s read the text.

T: Let’s translate it.

 

8. Підсумки  заняття.

8.1. Підбиття підсумків заняття. Summarizing. Коментар відповідей студентів.

 T: I’d like to say that you have shown us your knowledge in the sphere of sport.  

  Your marks are:...                                            

8.2  The quiz. If the time left. (Додаток И)                                                                       

8.3. Домашнє завдання. Homework. (Додаток К)                                                                       

T: Write down your home task for the next lesson is to fill in the card. (Додаток I)                                       

Choose three famous people and describe them using the prompts below;

If you could meet a famous person what question would you ask him/her?

Pick a famous person you’d like to be friends with. Why?

 

                                          

 

 

 

 

 

Додаток А

 

  1. Find the word that doesn’t belong.

 

1. Golf                     tennis                  track                      soccer

2. Jumper                 cook                    diver                     chess-player

3. Stadium               classroom            gym                      skating-rink

4. Festival                match                  contest                  competition

5. Prize                    cup                       medal                   winner   

6. Hoop                    helmet                 javelin                  roller skaters

 

  1. Match the sport and the description.

 

1. tennis               a. is done in water

2. jogging  b. a boat is need for it

3. swimming              c. is a team sport

4. fencing  d. is played by two or four with a ball

5. skiing            e. can be done alone

6. skating  f. wind is necessary

7. rowing  g. is done on ice

8. hockey  h. swords are used for it

9. sailing            i. snow is necessary for it

10. boxing  j. can only be done by two

 

  1. Write the words  into two columns – those you play and those you go.

Example:

GO

PLAY

 

 

 

Football, basketball, cycling, swimming, diving, ice-hockey, skating, tennis, table tennis, skiing, horse-riding, golf.

 

  1. Choose the correct word in bold to complete the sentences.

 

  1. In field hockey, players used a stick to (hit/score) the ball into the goal.
  2. The winner is the team, which (won/scored) more goals than their opponents.
  3. Athletes from around the world are going to (compete/oppose) for the championship.
  4. Millions of people (watch/view) the Olympic games on TV.
  5. I know a good sports centre where we can (do/play) tennis for free.

 

 

 

 

Додаток Б

 

  1. Translate:

 

  1. They are going to play tennis.
  2. He is going to ride a bike.
  3. He isn’t going to give up basketball.
  4. Hold her! She is going to fall.
  5. It is going to be a difficult race.
  6. I’m going to say a few words about this match.
  7. He is going to be a great football-player.
  8. They are going to win the grand prize today.
  9. The Canadian hockey team is coming to London.
  10. We are going to use our chance!
  11. We are going to watch baseball tonight. Can you go with us?
  12. What are you going to do? - I am going to ski.
  13. Will you go to the baseball game?
  14.  I'm going to do my best.
  15. Ted and Bob are going to the camp.
  16. Try to make sentence using information below.

 

My friends

 

 

 

am

is

are

 

 

 

 

 

      going to

a football match with me.

Tom and Bob

play tennis on Sunday.

Nick

give up jogging.

Nataly

be a great chess-player.

My mother

speak about Olympic games to him

My uncle Vlad

finish the training in time.

This old man

find a new coach for training.

I

see a football match at the stadium.

We

win the race.

They

take part in the competition.

This athlet

show the best results in this kind of sport.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток В

 

 

World’s Major Sporting Events

FIFA World Cup

 

Olympic Games

 

The UEFA Champions League

 

Tour de France Cycling

 

Wimbledon Tennis

 

Super Bowl

 

Cricket World Cup

 

Rugby World Cup

 

Formula One Racing

 

National Basketball Association

 

British Polo Day

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Г

You can use  the words more than once.

 

Vladimir Klytchko -

David Beckham –

Yana Klochkova –

Cristiano Ronaldo -

Vasyl Virastyuk –

Serhii Bubka –

Andriy Shevchenko -

Oleksandr Usyk -

Maria Sharapova –

LeBron James -

Michael Schumacher -

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Д 

Foot movement | fʊtˈmuːvmənt| - рух ногою

Featherweight title ˈfeðərweɪt ˈtaɪtl | супер середня вага

Timing |ˈtaɪmɪŋ| розрахунок часу, розклад, синхронність

Siblings |ˈsɪblɪŋ| рідний брат або рідна сестра

Injury |ˈɪndʒəri| - тілесне ушкодження, забиття, рана

Chieftains |ˈtʃiːftən| керівник

Success |səkˈses| успіх

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Е

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток Ж               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сороченко Олена Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
16 лютого 2019
Переглядів
2760
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку