План реалізації STEM – проекту
Проект «Фітоклумба біля школи»
Актуальність проблеми: людство стоїть на порозі екологічної катастрофи, причиною якої є невміння людей користуватися дарами природи, які використовувалися нашими пращурами багато століть.
Стислий опис: учні отримують завдання дослідити, як впливають лікарські рослини на організм людини та навколишнє середовище. Опрацювати матеріали, які стосуються впливу лікарських рослин на організм людини.
За результатами дослідження вони мають створити перелік рослин, які можна висадити на фітоклумбі біля школи.
Очікувані результати: створення фітоклумби біля школи з лікарськими рослинами, які позитивно впливатимуть на організм людини
|
Предмет |
Тема (з програми) |
Компетентності (знання, уміння, навички), які формуватимуться в учнів |
S |
Хімія
Біологія
Географія
Історія України |
Вплив мінеральних добрив на склад ґрунту
Вплив лікарських рослин на організм людини
Природні комплекси. Природні зони. Лікарські рослини, які ростуть у нашій місцевості
|
Формування уявлень про мінеральні добрива та ефективність їх внесення в грунт
Формувати інтерес до лікарських рослин, відчуття особистої відповідальності за збереження рослин
Розширення знань про географію рослин та її компоненти, розуміння учнями ролі географії рослин у житті людей і впливу суспільства на природні умови.
Розвивати пізнавальну активність учнів, загальний кругозір щодо історії використання лікарських рослин |
T |
Інформатика |
Створення та опрацювання текстових документів, графічних зображень, комп'ютерних презентацій, опрацювання числових даних |
Здійснювати пошук необхідних інформаційних матеріалів (відомостей) з використанням пошукових систем, зокрема в Інтернеті, алгоритмічно, логічно та критично мислити; здійснювати опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора |
R |
Українська мова |
Створення власних висловлювань. Письмо. |
Забезпечувати розвиток систематичного й різнобічного збагачення словникового запасу й граматичної будови мовлення учнів різними засобами, удосконалювати мовні і мовленнєві уміння і навички, уміння користуватися різними засобами мови, застосовувати міжпредметні зв’язки |
E |
Трудове навчання |
Технологія вирощування рослин та догляду за ними |
Розвивати знання про основні базові технології: механічні, хімічні, біологічні, енергетичні, інформаційні. Формувати вміння вирощувати рослини, доглядати за ними. Формувати вміння безпечної праці, організації робочого місця та санітарно-гігієнічних вимог під час виконання робіт із грунтом. |
A |
Мистецтво |
Дизайн |
Учні вчаться проектувати і моделювати зовнішній вигляд фітоклумби |
M |
Математика
|
Відсоткові розрахунки
|
Учні вчаться знаходити відсотки від числа, знаходити число за його відсотком знаходити відсоткове відношення, та робити розрахунки за формулою складних відсотків.
|