Урок "Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа."

Про матеріал
Урок № 31. Технологічна карта уроку. Модельна навчальна програма (автори): «Математика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.) Підручник математика навчальний посібник для 5 класу частина 1
Перегляд файлу

Звичайний урок

 

 

Технологічна карта уроку

Предмет: Математика Урок № 31  Клас: 5

Тема уроку: Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа

П.І.Б учителя: Григор'єва Л.А. учитель математики Семененківського НВК Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області

 

Цілі уроку:

 

Навчальні: - ознайомити учнів з поняттям степеня з натуральним  показником та

                        термінологією(основа степеня,показник степеня,степінь)

                     - навчитися читати і записувати вирази зі степенями;

                     - навчитися знаходити значення виразів, що містять степінь;

Розвивальні: - розвивати вміння здобувати інформацію з різних джерел, вміння

                           спостерігати;

                      - розвивати комунікативні навички та здібності учнів за допомогою

                        колективної форми роботи на уроці;

                      - забезпечити досягнення зазначеної мети уроку і створити на уроці

                        умови для розвитку розумових здібностей учнів

 

 

 Обладнання уроку:мультимедійна презентація, відеоматеріал, підручник

 

 

Тип уроку: Формування нових знань

 

Компетенції учнів на уроці: 

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа, числа у степені 1.

Знати що таке степінь числа, квадрат і куб натурального числа, число у степені 1.

Пояснювати, що таке:  степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа, число у степені 1. Вміти читати і обчислювати квадрат і куб натурального числа.

                                             

Хід уроку

Етапи уроку

 

Час/

хвилини

 

Зміст

 

Методи і прийоми

 

Ф

О

Н

Д*

 

Діяльність вчителя

 

Діяльність учнів

1

Самовизначення до діяльності

1

Вступне  слово вчителя.

З яким настроєм ви приєдналися до уроку?

Чого б ви побажали всім нам під час уроку?

Вчитель і учнібажають успіху на уроці один одному.

Бесіда «Мікрофон»

Ф

Вітається з учнями, налаштовує на плідну роботу.

Учні сприймають повідомлення від вчителя і однокласників, налаштовуються на роботу, записують в зошитах дату.

2

Постановка цілей і завдань, загальна мотивація

3

Постановка проблемного питання через задачу в якій у учнів недостатньо знань для короткого запису добутку однакових множників.

Метод стимулювання й мотивації навчально пізнавальної діяльності.

Ф

Вчитель разом з учнями розв'язує поставлену проблему.

Оголошення теми уроку.

Разом з вчителем взначають тему і мету уроку

3

Перевірка знань та навичок учнів для підготовки до нової теми

4

Актуалізація опорних знань учнів. Слайд 2.

 

Метод організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності словесно демонстраційний

Ф

Вчитель разом з учнями розв'язує поставлену проблему.

 

Учні усно виконують завдання.

4

Мотивація навчальної діяльності учнів

4

Переглянути відео:

https://youtu.be/9QHyDYDLWBM

Метод організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності демонстраційний

Ф

Викликає інтерес учнів, спонукає до аналізу ситуації

Учні дізнаються поняття степеня

5

Організація сприйняття та осмислення нової інформації

9

Доповненя до відео матеріалу. Слайди 4,5,6,7

Словесно демонстраційний метод

Ф

Вчитель акцентує увагу на новий матеріал, який представлено на слайдах.

Узагальнюють та роблять висновки.

6

Первинна перевірка розуміння нової інформації

4

Застосування набутих знань.          Усні вправи на простих прикладах. Слайд 8

Практичне застосування знань і вмінь

Ф

І

Залучає учнів до актуалізації знань

Аналізують. Використовуючи свої знання дають відповіді на запитання

7

Застосування нових знань

12

Застосування набутих знань. Робота з підручником № 1, 2, 3, 5 (урок 31)

 Слайд 9.

Практичне застосування знань і вмінь

П

Слідкує за виконанням завдання, розвиває вміння застосувати їх на практиці

Навчальна робота в парах під керівництвом вчителя та поза контролем вчителя. Виконують завдання в зошитах.

8

Контроль над результатами навчальної діяльності, здійснюваний вчителем і учнями, оцінка знань;

3

Тестова робота. Слайд 11.

Діагностично – коригуючий метод оцінювання, що допомагає з'ясувати причини труднощів

І

Коментує критерії оцінювання

Виконують тестове завдання. Роблять висновки виконують самооцінку

9

Рефлексія Підсумок уроку

5

Розгадування кросворду.    Слайд 12.

Вчитель проговорює домашнє завдання.

Урок 31. Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа. За наведеним кодом і посиланням розміщено теоретичний матеріал. Ознайомся з теоретичним матеріалом.

Слайд 13

Словесно -демонстраційний

Ф

Г

Організовує зворотний зв'язок

Учні активно приймають участь у рефлексії та підведенні підсумків уроку.

  • ФОНД - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова).

 

docx
Додано
8 червня 2022
Переглядів
514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку