Урок алгебри в 7 класі
Тема: Степінь та його властивості.
УРОК-ПОДОРОЖ
Мета: Систематизувати знання учнів з теми. Через гру формувати в учнів уміння і навички виконувати дії з степенями; розвивати в учнів інтелектуальні та творчі здібності; виховувати дисциплінованість, відповідальність за результати своєї роботи, прищеплювати інтерес до математики; виховувати в учнів упевненість у своїх силах; формувати культуру математичних записів.
Урок алгебри в 7 класі
Тема: Степінь та його властивості.
УРОК-ПОДОРОЖ
Мета: Систематизувати знання учнів з теми. Через гру формувати в учнів уміння і навички виконувати дії з степенями; розвивати в учнів інтелектуальні та творчі здібності; виховувати дисциплінованість, відповідальність за результати своєї роботи, прищеплювати інтерес до математики; виховувати в учнів упевненість у своїх силах; формувати культуру математичних записів.
На дошці напис:
«Саме на подоланні труднощів
росте і розвивається математик».
О. Хінчин
Хід уроку
І. Організаційна частина
- Усі ви, діти, напевно любите подорожувати. Сьогодні ми з вами вирушаємо у незвичайну подорож – подорож до країни Степінь.
- Успіх нашої подорожі залежить від усіх нас. Під час подорожі можуть виникнути труднощі і перешкоди, але якщо ви будете дисциплінованими, дружними та працьовитими, то зможете успішно подолати їх.
Працювати будемо за маршрутом:
1. Перша станція «Теоретична»
Розгадати кросворд:
1.Число, яке показує до якого степеня підноситься основа. (показник).
2.Друга степінь числа називається … (квадрат).
3.Число, яке підносять до степеня. (основа).
4.При множенні степенів з однаковою основою – основа залишається, а показники … (додають).
5.Вирази складені з чисел та знаків дій називаються … (числові).
6.Раціональні вирази, які не містять ділення на вираз із змінною, називають … (цілі).
7.Добуток кількох рівних множників. (степінь).
8.При діленні степенів з однаковою основою – основа залишається, а показники … (віднімають).
1
2
3
4
5
6
7
8
2. Друга станція «Усна лічба».
Спочатку сформулюйте привила дій над степенями:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель ставить точку в порожньому квадраті, учні виконують: а) множення степенів; б) ділення степенів;
в) піднесення степеня до степеня.
|
|
|
|
4. Станція «Практична»
Біля дошки працюють по черзі учні (один разом із класом, інший - самостійно).
Обчислити:
5. Станція «Кмітливість»
6.Станція «Точних обчислень»
|
|
Обчислити:
Розв’язати рівняння
|
|
8. Станція «Самостійна»
Виконати самостійну роботу:
В-І
|
В-ІІ
|
Підсумок уроку
Підведення підсумків подорожі, відзначення найактивніших учасників.
Домашнє завдання.