21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Урок: "Степінь та його властивості". (Алгебра, 7 клас)

Про матеріал

Урок алгебри в 7 класі

Тема: Степінь та його властивості.

УРОК-ПОДОРОЖ

Мета: Систематизувати знання учнів з теми. Через гру формувати в учнів уміння і навички виконувати дії з степенями; розвивати в учнів інтелектуальні та творчі здібності; виховувати дисциплінованість, відповідальність за результати своєї роботи, прищеплювати інтерес до математики; виховувати в учнів упевненість у своїх силах; формувати культуру математичних записів.

Перегляд файлу

Урок алгебри в 7 класі

Тема: Степінь та його властивості.

УРОК-ПОДОРОЖ

Мета: Систематизувати знання учнів з теми. Через гру формувати в учнів уміння і навички виконувати дії з степенями; розвивати в учнів інтелектуальні та творчі здібності; виховувати дисциплінованість, відповідальність за результати своєї роботи, прищеплювати інтерес до математики; виховувати в учнів упевненість у своїх силах; формувати культуру математичних записів.

 

 

На дошці напис:

«Саме на подоланні труднощів

росте і розвивається математик».

 О. Хінчин

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

 - Усі ви, діти, напевно любите подорожувати. Сьогодні ми з вами вирушаємо у незвичайну подорож – подорож до країни Степінь.

 - Успіх нашої подорожі залежить від усіх нас. Під час подорожі можуть виникнути труднощі і перешкоди, але якщо ви будете дисциплінованими, дружними та працьовитими, то зможете успішно подолати їх.

Працювати будемо за маршрутом:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Перша станція «Теоретична»

Розгадати кросворд:

     1.Число, яке показує до якого степеня підноситься основа. (показник).

2.Друга степінь числа називається … (квадрат).

3.Число, яке підносять до степеня. (основа).

4.При множенні степенів з однаковою основою – основа залишається, а показники … (додають).

5.Вирази складені з чисел та знаків дій називаються … (числові).

6.Раціональні вирази, які не містять ділення на вираз із змінною, називають … (цілі).

7.Добуток кількох рівних множників. (степінь).

8.При діленні степенів з однаковою основою – основа залишається, а показники … (віднімають).

 

                     

                                    1

 

                           2

 

                                    3

 

                                             4

 

                                                  5

                                  6

 

 

                                    7

 

               8

 

2.  Друга станція «Усна лічба».

Спочатку сформулюйте привила дій над степенями:

  1. Як помножити два степеня з однаковою основою?
  2. Як поділити два степеня з однією основою?
  3. Як піднести степінь до степеня?                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель ставить точку в порожньому квадраті, учні виконують: а) множення степенів; б) ділення степенів;

в) піднесення степеня до степеня.
 

  • Третя станція «Уважність».
  1. Який вираз сховався?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Знайти помилки

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Станція «Практична»

Біля дошки працюють по черзі учні (один разом із класом, інший - самостійно).

Обчислити:

 

5. Станція «Кмітливість»

  1. Подати вираз у вигляді квадрата одночлена:
  2. Подати вираз у вигляді куба одночлена:
  3. Спростити вираз:
  4. Обчислити:            

 

6.Станція «Точних обчислень»

 

 

 

 

Обчислити:

 

 

 

 

 

  1. Станція «Загадкова»

Розв’язати рівняння

 

 

 

 

 

 

 

 8. Станція «Самостійна»

Виконати самостійну роботу:

В-І

 

 

В-ІІ

 

 

Підсумок уроку

Підведення підсумків подорожі, відзначення найактивніших учасників.

 

Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
1693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку