Урок. "Стрибки в довжину з місця та з розбігу"

Про матеріал
В даній розробці уроку йде мова про вид спорту, який відмінно розвиває мускулатуру ніг та вправність-це стрибки. Але стрибати в довжину не даються так легко. Для досягнення максимального результату треба чітко дотримуватися правил техніки виконання стрибків. Уміння стрибати в довжину стане в нагоді не тільки спортсменам.
Перегляд файлу

 

 

 

План-конспект

 

уроку фізичної культури                                                                           для учнів  6Б класу

Тема уроку:  

“ Стрибки  в довжину

       з  місця та з  розбігу ”.

 

 

Урок №9. Стрибок в довжину з розбігу способом «зігнувши ноги

 

 

 

 

 

 

                                                    Вчитель: Головачов В.В.

 

 

 

 

Woman athlete doing long jump Stock Vector Image by ©blueringmedia  #111079678

                                        

Мета:                                                                                                                      

 

  1. Вивчити техніку виконання стрибків з місця та з розбігу.
  2. Розвивати в учнів колективізм, загальну витривалість.
  3. Виховувати загально-вольові якості: силу волі, витримку, дисциплінованість, упевненість у своїх силах.
  4. Прищеплювати зацікавленість до самостійних занять фізичними вправами.
  5. Оновлювати рухову пам'ять шляхом повторення отриманих навичок і умінь.
  6. Сприяти гармонійному розвитку.

 

Завдання уроку: 

  1. Навчати техніки виконання стрибкових вправ.
  2. Удосконалювати техніку виконання бігових вправ.
  3. Здійснювати самоконтроль та визначення ЧСС під час уроку.
  4. Сприяти розвитку координації рухів, швидкісно-силових якостей.
  5. Розвивати в учнів загальну витривалість засобами спеціальних вправ .
  6.  Формувати в учнів навички здорового способу життя.
  7.  Виховувати морально-вольові якості: дружбу, взаємодопомогу.

 

Інвентар:

 Свисток, секундомір, прапорці, маленькі бар'єри, координаційна драбина.

 

 Місце проведення:

          спортзал школи.


 

№ п\п 

 

Зміст    уроку

 

Дозування

 

Організаційно - методичні    вказівки

І. Підготовча частина.

 

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Основна частина.

 

 

6.

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Заключна частина.

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

11.

 

 

 

12.

 

 

 

 

 Вихід класу під музичний супровід.

 

 

 

 

 

30 с

 

 

 

 

Увага! Клас - Стій!  Раз-Два!

 

 

 

 Шикування класу в одну шеренгу.

 

 

 

10 с

 

Виконання команд: Рівняйсь!  Струнко!  Вільно!

 

 Привітання

 

 

20 с

 

 

 

 Бесіда ( питання – відповідь)

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

-Який зараз урок?

-Що ми робимо на уроці фізкультури?

-Навіщо ми займаємось фізкультурою?

 

   Замір ЧСС за 10 с.

 

20 с

Не затримувати дихання, спокійно рахувати удари за 6 секунд  та помножити на 10.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом .

-кожен учень записує свій пульс

 

 

Розминка ( виконання вправ під музичний супровід по колу)

 

а) Різновиди ходьби:

 

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи;

- кроком в присяді;

 

 

10 хв

 

 

 

 

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

 

 

 

 

-дистанція 2 кроки;

 

слідкувати за поставою;

 

спина пряма, підборіддя підняте;

 

руки на поясі;

 

руки за головою;

 

руки на поясі;

 

 

 Замір ЧСС за 10 с.

 

 

 

20 с

 

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом (більше 30 ударів)

 

б)    Біг :

- підскоком;

- з високим підніманням стегна;

- із «закиданням» гомілки;

- на прямих ногах;

- правим боком;

- лівим боком;

- дрібним кроком;

- з швидким прискоренням;

 

 

 

5-10 кіл

 

 

-дистанція між учнями 2-3 кроки;

 

у середньому темпі;

 

 

 

у швидкому темпі;

 

Замір ЧСС за 10 с.

 

 

 

20 с

 

 

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом (більше 30 ударів)

 

 

 Повідомлення теми та завдань уроку.

 

 

1. Бесіда (питання - відповідь)

 

 

 

 

 

2. Показ виконання техніки стрибка вчителем;

 

 

 

 

 

 

а) виконання стрибка з місця

   дітьми;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б) виконання стрибка з розбігу

  дітьми;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Замір ЧСС за 10 с.

 

 

12 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 раз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 с

 

 

 

  Види стрибків

 

-Які ви знаєте види стрибків?

- стрибок з місця

- стрибок з розбігу

- Зверніть увагу на екран:

(техніка виконання стрибка)

 

 

Техніка стрибка з місця

Вихідне положення: стійка ноги нарізно на ширині ступні, ступі паралельно, носки біля визначеної лінії. Перед початком стрибка треба підвестися на носки, підняти руки вгору, потім опуститись на всю ступню, ноги напівзігнуті, руки відвести назад, тулуб нахилити вперед (положення «старт плавця»).

 

Урок №8. Стрибок в довжину з місця

 

 

 

 

 

Техніка стрибка з розбігу

 

 

 

 

Перед виконанням стрибка у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» потрібно визначити довжину розбігу. Для цього треба стати на брусок для відштовхування спиною до стрибкової ями. Зробити 16-18 бігових кроків. Зупинившись, позначити рискою місце зупинки. Потім повернутись обличчям до стрибкової ями та виконати розбіг, поступово збільшуючи швидкість. Вона має бути найшвидшою на момент відштовхування. Останній крос скоротити і виконати його швидше за всі попередні. Поштовх  робити однією ногою, енергійно, миттєво перейшовши з п’ятки на носок.

Під час поштовху махову ногу зігнути в коліні, руки енергійно рухати вперед - вгору. У польоті ноги зігнути в колінах, підтягнути до грудей, а перед приземленням винести вперед. Перед приземленням тулуб нахилити вперед, руки під час польоту рухати униз-назад, а під час приземлення різко винести вперед.

Техніка виконання стрибка у довжину розбігу способом «Зігнувши ногиЯк тільки п’ятки торкнуться опори, зігнути ноги так, щоб не впасти назад.

 

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом (більше 30 ударів)

 

 

Замір ЧСС за 10 с.

 

 

 

20 с

 

 

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом (більше 30 ударів)

 

 

Загально-розвиваючі вправи на спритність.

 

 

- маленькі бар'єри (різновиди бігу) ;

- координаційна драбина (різновиди  бігу);

 

 

 Загально-розвиваючі вправи на силу.

 

- згинання та розгинання тулуба лежачи(вправи на прес);

- вправи для спини "лодочка";

 

 

 

 

10 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- дихання рівномірне;

- дистанція 2 кроки;

 

 

 

 

 

 

 

- слідкувати за диханням;

 

 

 

 

 

Замір ЧСС за 10 с.

 

 

 

20 с

 

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом (більше 40 ударів)

 

 

 

 

 

 

 

 Підсумок уроку.

 

 

 

 Оцінювання.

 

 

 

Організований вихід із зали.

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

-Що ви робили сьогодні на уроці?

- Які види стрибків ви запам'ятали?

 

-виставляння балів, роздача прапорців;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
6 березня 2023
Переглядів
2233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку