Урок із теми "Школа стрибків", вивчення стрибку з розбігу у довжену. Також вправи та ігри на розвитов сили та спритності, використання методів для підвищення щільності уроку.
Урок з фізичної культури для учнів 2 класу.
Вчитель: Яцишина О.М.
Тема: Школа стрибків
Мета: 1. Навчити стрибку у довжену з розбігу «зігнувши» ноги.
2. Розвивати спритність, силові якості.
3. Виховувати вміння орієнтуватись, увагу.
Інвентар: гімнастичні палиці,гумова стрічка, гімнастичний мат,скакалки, обручи.
Місце проведення: спортивний зал
№ п/п |
Зміст уроку |
кількість |
Методичні вказівки |
П
І
Д
Г
О
Т
О
В
Ч
А
Ч А С Т И Н А
|
1.Шикування, повідомлення завдань уроку. 2.Різновиди ходьби: - звичайна ходьба
3.Різновиди бігу: - с перестрибуванням через палицю - зі зміною напрямку. 4. Комплекс загально розвивальних вправ з палицею: 1)Піднімання рук за голову . В.п.-о.с.,руки широким хватом унизу. 1-підняти руки вгору 2-зугнути руки у ліктях, дістатись палицею потилиці 3- випрямити руки вгору 4-опустити руки у в.п. 2) Повороти руки. В.п.-звичайна стійка,права рука витягнута попереду. 1-8 –повороти правою рукою 1-8 – повороти лівою рукою. 3) Нахили тулуба вперед. В.п.- ноги нарізно, хват позаду. 1 - 3 – нахилити тулуб вперед, руками потягнутись назад 4 – випрямитись у в.п.
|
10’ - 12’ 1’
20’’ 20’’ 20’’
20’’
20’’
40’’
40’’
5’- 6’
12 – 15 разів
4 – 5 разів
5 – 6 разів |
Чітке виконання команд, правильна постава, тримати строй руки вгору руки за головою руки на поясі
утримувати тулуб вище звернути увагу на дихання за сигналом бігти у зворотньому напрямку
темп повільний
Руки розминаємо по черзі
Ноги не згинати у колінному суглобі |
|
4) Повороти тулуба. В.п.- ноги нарізно, хват звичайний, палка унизу. 1 – повернути тулуб вправо, підняти руки вперед; 2 –повернутись у в.п. 3 -4 – теж саме у ліву сторону. 5) Перекати. В.п. – широка стійка, руки широким хватом попереду. 1 – присісти на праву, ліву випрямити в сторону; 2 – перейти на ліву ногу, праву випрямити в сторону. 6)Піднімання ніг по черзі вгору. В.п. – сісти на підлогу, ноги прямі разом, палицю держим звичайним хватом попереду. 1 – підняти праву ногу через палицю вгору 2 – в.п. 3 – 4 – теж саме лівою ногою. 7)Нахили тулуба в сторони. В.п.- сісти на підлогу, ноги нарізно, руки широким хватом попереду. 1 – нахилитись до правої ноги, дістатись лівою рукою носочка; 2 – випрямитись у в.п. 3 -4 – теж саме до лівої ноги. 8) Піднімання ніг за голову. В.п.- лягти на спину, руки вгорі. 1 – підняти ноги, продіти через палицю, дістатися ногами підлоги за головою; 2 - повернутись у в.п. 9) Прогинання тулуба. В.п. –лягти на живіт, руки з палицею попереду. 1 – прогнутися, підняти руки вище вгору; 2 – в.п. 10) Присідання. В.п. – о.с., стоячи на палиці, руки на поясі. 1 – присісти, руки вперед 2 – випрямитись у в.п. 11) Стрибки зі зміною ніг. В.п. – стійка правой попереду, руки на поясі, палиця на полу. 1 – стрибок, змінити ноги місцями, ліва попереду 2 – стрибок, права попереду. 12) Вправа на встановлення дихання. Перешикування для основної частини |
12 – 14 разів
15 – 16 разів
12 – 14 разів
12 – 14 разів
12 – 14 разів
12 – 14 разів
12 – 14 разів
32 -40 разів |
Темп повільний
Витягувати ногу в колінному суглобі
Нога на підлозі пряма, другу ногу піднімаємо вище вгору
Дістатись протилежною рукою до носочка, ногу в колінному суглобі не згинати
Дістатись ногами до підлоги за головою, темп повільний
Повільно, без поштовхів, підняти руки вгору, затриматись, та повільно повернутись у в.п. Контроль за диханням
4 стрибка робимо у повільному темпі, потім 4 стрибка у швидкому темпі. |
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А
|
|
20’ -25’ 5’- 7’
2’ 4-5 разів
1’ 4-5 разів
2’ 6-7 разів
4’ – 5’
3’ – 5’
6’ – 7’
|
Поточний метод
Поступово розібрати техніку виконання стрибка
Фронтальний метод
змагальний метод через обручи м’яч зажати між колін в колоні, тримаючись руками за пояс попереднього, команда разом стрибая, рухається до фішки і повертається к лінії старту. Провести гру два-три рази |
З А К Л Ю Ч Н ч А а с т и н а |
(Рухлива гра на увагу).
|
3’ – 5’
1’ – 2’
1’
1’ – 2’ |
Фронтальний метод. 1оплеск-ходьба, 2-зупинка, 3-присід. За зростом
Відмітити учнів, які найбільш вправно виконували завдання. |