Урок "Створення анімації за допомогою програми Easy Gif Animator"

Про матеріал
Модуль – «Комп’ютерна графіка»: призначення та основні функції програми Easy Gif Animator
Перегляд файлу

Модуль – «Комп’ютерна графіка»

Тема:  призначення та основні функції програми Easy Gif Animator.

Мета: розглянути програму Easy Gif Animator; навчитися створювати просту анімацію за допомогою програми Easy Gif Animator.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: комп’ютер з програмою Easy Gif Animator, конспект уроку, заготовка готового зображення.

Хід уроку:

І. Організаційний етап.

Вітання з класом. Перевірка присутніх та готовність учнів до уроку.

ІІ. Повторення

Повторюємо ПТБ за ПК ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні на уроці ми з вами розглянемо програму Easy Gif Animator та за допомогою її спробуємо створити невеличке анімаційне зображення. 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Що можна зробити за допомогою програми Easy Gif Animator:

ü  анімаційні банери;

ü  анімаційні кнопки;

ü  різні види простих і складних анімацій.

Для роботи можна використати зображення в форматах gif, jpg, jpeg, png, iso, bmp, а на виході отримати зображення в форматі gif, avi, flash. Програма дає можливість:

ü  створювати «анімацію з нуля» або за допомогою Майстра;

ü  редагувати кадри в процесі роботи;

ü  редагувати створені раніше або готові гіфки;

ü  використовувати різні ефекти для тексту та зображень; 

ü  передчасно переглядати результат своєї роботи в своєму браузері;

ü  змінювати розмір анімації, експортувати із неї всі абр декілька кадрів, а також робити непрозорими необхідні її частини; домовляти музику при збереженні в форматі flash;

ü  генерувати HTML код для публікації в мережі.

Інтерфейс програми Easy Gif Animator.

Усі операції та елементи показуються безпосередньо в самій програмі. Учні повторюють за вчителем на своїх комп’ютерах. 

Примітка. На жаль, ця програма не безкоштовна. Але дається пробний період – або 15 днів, або до 20 запусків програми. Цього має вистачити для виконання практичних завдань.

Знаходимо її піктограму imageта запускаємо програму. Перед нами з’являється вікно

запуску:

 

 

image

Розгляньте уважно, які можливості для вашої творчості є. 

Уважно перегляньте верхнє контекстне меню і бокову панель інструментів, яка знаходиться зліва, щоб зрозуміти, якими функціями ви зможете користуватися втому чи іншому випадку.

Після того, як ми запустили програму і вибору «Створити нову анімацію», у нас з’являється нове вікно:

image

У вікні кадрів анімації розміщуються усі створенні кадри, а у вікні редагування можна побачити всі зміни. За допомогою вкладки «Властивості анімації» можна: üвстановити її тип: постійно або задати кількість повторень;

ü  вибрати колір фону;

ü  змінити розмір роботи і добавити коментарі до неї.

Панель інструментів майже така ж сама, як і в ГР Paint (розглянемо декілька):

image

На вкладці «Властивості кадру» можна вибрати час кожного кадру, і добавляти, при необхідності, коментарі до зображенню. Тут також можна виставити прозорість вибраних зображення. 

imageВікно перегляду анімації

 

Основний алгоритм роботи з програмою Easy Gif Animator.

Для того, щоб почати процес створення анімації, необхідно знати найпростіший алгоритм, вивчивши який в майбутньому дозволить вам легко і просто виготовляти анімаційні картинки, банери або кнопку будь-якого виду.

Все це ми вивчимо на прикладах.

Фізкультхвилинка.

Гімнастика для очей.

Створення найпростішої анімації.

Створимо анімацію руху тварини – кішки. Для цього ми повинні заготовити відповідні зображення.

Як вже було сказано, зображення можна розмістити за допомогою «Майстра» - це коли усі відповідні зображення вже готові, наприклад:

image 

Тоді алгоритм буде такий: Добавити зображення/вибираємо відповідну папку з нашими заготовками/виділяємо необхідні зображення/натискаємо кнопку Відкрити/

image                 

Натискаємо кнопку Далі – виставляємо цикл відтворення анімації і його затримку/

 image

знову натискаємо кнопку Далі – виставляємо позицію зображення/кнопка Далі – завершення:

image 

image 

Працюємо з кадрами.

Щоб створити новий кадр натискаємо такі кнопки

 

В першому випадку можна вставити нове зображення, а в другому – відкривається пустий кадр, де ви можете потім намалювати все що завгодно, використовуючи функцію редагування. Цей варіант підходить для створення простих кнопок і банерів з нуля, так і для створення індивідуальних робіт.

 

 

 

imageЗа допомогою стрілок можна змінювати порядок розташування кадрів.

Редагування і перегляд.

Спочатку ми виділяємо кадр, який ми хочемо відредагувати. Потім можна використати Панель інструментів або натиснувши кнопку Редагувати кадр і

image

 

imageБудь-який кадр можна видалити

 

Крім того, в процесі редагування, можна на вкладці «Властивості кадру» виставити час кадру, дописати коментар, і використати прозорість до вибраного зображення. 

Для того, щоб змінити розміри кадру – вкладка «Властивості анімації»/кнопка «Змінити розмір»:

image 

Поставивши галочку біля функції «Не об’єднувати палітру», можна покращити колір анімації.

Для редагування зображення/тексту використовують інструмент «Виділення». За його допомогою можна зробити кольорове зображення чорно-білим, відобразити по горизонталі/вертикалі…:

image 

Крім того, як і в будь-якому редакторі, кадри можна копіювати, вирізати, вставляти, користуючись вкладкою верхнього меню Правка: image

image 

У вікні перегляду можна побачити відредагований кадр:

image

V. Підсумок уроку.

Ми і надалі будемо працювати з програмою і конкретно на прикладах розглянемо сам процес створення анімаційних зображень, банерів і кнопок.., в яких використаємо наші нові знання та вміння, які ми отримали на цьому уроці.

Бесіда з учнями.

Виставляння оцінок за урок. VІ. Домашнє завдання.

_____________________________________________________________________

 

 

 

pdf
Додано
17 травня
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку