Смирнова Світлана Валеріївна,
учитель початкових класів
Харківської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 129
Харківської міської ради
Харківської області
Образотворче мистецтво. 4 клас.
Тема: Створення екологічного плакату.
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів:
Знаннєвий компонент:
Називає засоби художньої виразності графіки, види графіки; поняття плакат, види плакатів;
Діяльнісний компонент:
Відтворює об’єкти навколишнього світу засобами художньої виразності графіки та декоративно-ужиткового мистецтва;
Уміє використовувати мистецтво для вираження власних емоцій, почуттів, переживань;
Застосовує різні графічні техніки та матеріали;
Дотримується основних законів композиції; правил техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами.
Уміє ефективно співпрацювати з іншими.
Ціннісний компонент:
висловлює власну думку;
усвідомлює себе частиною світу, в якому все взаємопов’язане;
виявляє емоційне ставлення до краси в природі та в мистецтві; соціальну активність, відповідальність й екологічну свідомість, готовність брати участь у вирішенні питань збереження довкілля;
оцінює своє відношення до навколишнього середовища.
Ключові компетентності уроку: спілкування рідною мовою, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, соціальні та громадянські компетентності, обізнаність і самовираження у сфері культури, екологічна грамотність і здорове життя.
Тип уроку: комбінованний.
Хід уроку:
1.Організаційний момент.
2. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Відео фрагменти «Планета у смітті», «Острова сміття у Світовому океані»
3. Повідомлення теми уроку та очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Тема: Створення екологічного плакату
Епіграф уроку: «Встал поутру, умылся, оделся, привел себя в порядок и сразу же приведи в порядок свою планету»
Антуан де Сент-Экзюпери «Маленький принц»»
4. Актуалізація опорних знань
Блиц-опитування
5.Вивчення нового матеріалу.
Презентація вчителя «Плакат, види плакату, композиція плакату»
Проблемні питання:
6. Художньо-практична діяльність учнів. (Групова робота)
Завдання для груп:
№ 1. Створити елементи трава, вода.
№ 2. Створити квіти та дерева.
№ 3. Створити тварин.
№ 4. Створити заборонні знаки.
№ 5. Створити інформаційні знаки.
7. Презентація результатів власної діяльності, елементи театралізації.
8. Рефлексія
Подовження речень:
Я дізнався…
Мені вдалося…
Найбільш мене вразило…