Урок "Створення екологічного плакату"

Про матеріал
Урок образотворчого мистецтва екологічної спрямованості для учнів 4 класу "Створення екологічного плакату "Приведи в порядок свою планету""
Перегляд файлу

 

Смирнова Світлана Валеріївна,

учитель  початкових класів

Харківської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів № 129

Харківської міської ради

Харківської області

 

 

 

Образотворче мистецтво. 4 клас.

 

Тема: Створення екологічного плакату.

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів:

Знаннєвий компонент:

Називає засоби художньої виразності графіки, види графіки; поняття плакат, види плакатів;

 

Діяльнісний компонент:

Відтворює об’єкти навколишнього світу засобами художньої виразності графіки та декоративно-ужиткового мистецтва;

Уміє використовувати мистецтво для вираження власних емоцій, почуттів, переживань;

Застосовує різні графічні техніки та матеріали;

Дотримується основних законів композиції; правил техніки безпеки при роботі з різними художніми матеріалами та інструментами.

Уміє ефективно співпрацювати з іншими.

 

Ціннісний компонент:  

висловлює власну думку;

усвідомлює себе частиною світу, в якому все взаємопов’язане;

виявляє емоційне ставлення до краси в природі та в мистецтві; соціальну активність, відповідальність й екологічну свідомість, готовність брати участь у вирішенні питань збереження довкілля;

оцінює своє відношення до навколишнього середовища.

 

Ключові компетентності уроку: спілкування рідною мовою, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, соціальні та громадянські компетентності, обізнаність і самовираження у сфері культури, екологічна грамотність і здорове життя.

Тип уроку: комбінованний.

 

 

Хід уроку:

1.Організаційний момент.

 

 

2. Мотивація навчальної діяльності учнів.

 

Відео фрагменти «Планета у смітті», «Острова сміття у Світовому океані»

 

3. Повідомлення теми уроку та очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів.

 

Тема: Створення екологічного плакату

 

Епіграф уроку: «Встал поутру, умылся, оделся, привел себя в порядок и сразу же приведи в порядок свою планету»

Антуан де Сент-Экзюпери «Маленький принц»»

4. Актуалізація опорних знань

 

Блиц-опитування

 

5.Вивчення нового матеріалу.

 

Презентація вчителя «Плакат, види плакату, композиція плакату»

 

Проблемні питання:

  • Перед вами зображення. Визначте, які з них плакати?
  • Перед вами зображення плакатів. Визначте, до якого виду вони відносяться?

 

6. Художньо-практична діяльність учнів. (Групова робота)

Завдання для груп:

№ 1. Створити елементи трава, вода.

№ 2. Створити квіти та дерева.

  3. Створити тварин.

№ 4. Створити заборонні знаки.

№ 5. Створити інформаційні знаки. 

 

 

 

7. Презентація результатів власної діяльності, елементи театралізації.

 

8. Рефлексія

Подовження речень:

Я дізнався…

Мені вдалося…

Найбільш мене вразило…

doc
Додано
19 березня 2019
Переглядів
1626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку