Дорожня карта уроку. Створюємо та надсилаємо листи
обов’язково на розгляд вчителя (рівень класу, наявність вільного часу ) можна дати на д-з
|
Рекомендований пріоритет |
Зміст і види діяльності |
Час, хв |
Підручник, ст. |
Зошит, ст. |
Слайд, № |
|
Обговорення. Порівнюємо звичайний та електронний лист. |
4 |
12 |
|
2 |
|
|
Вікно електронного листа. |
4 |
12 |
|
3 |
|
|
Як і для чого вказувати тему листа. |
2 |
|
|
4 |
|
|
Папки електронної скриньки. Папка Вхідні. |
2 |
13 |
|
5 |
|
|
|
|
- |
|
|
|
|
Емоції та ставлення до співрозмовника. Емотикони |
2 |
13 |
|
6 |
|
|
Презентуємо себе від імені іншої особи та підбираємо під цей опис нікнейм. |
5 |
14 |
|
7 |
|
|
Пам’ятка етичного листування |
3 |
13 |
|
8 |
|
|
Відповідаємо на лист вчителя/вчительки. |
10 |
14 |
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вправа (підручник): Підприємливість |
|
14 |
|
|
|
|
Вправа (підручник): Міркуємо та аргументуємо |
3 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього, час. |
35 |
|
|
|
© Козак Л. З., видавництво «Літера», 2021