Урок "Створення інтерактивного плакату за допомогою Google сервісів"

Про матеріал
Хмарні технології являють собою вільний спосіб доступу до зовнішніх обчислювальних інформаційних ресурсів у вигляді сервісів, що надаються за допомогою мережі Інтернет. Для виконання навчальних завдань учні використовують різноманітні електронні ресурси, я зупинила свій вибір на Google сервісах, та запропонувала завдання на урок створення інтерактивного плакату «Джерела живлення» за допомогою Google сервісів. Метою створення такого уроку – це навчити учнів користуватися онлайн – сервісами, розвивати логічне та креативне мислення, формувати вміння діяти за інструкцією, планувати та робити свої висновки. План уроку розроблений таким чином, що учень може самостійно (виконуючи пошагові ілюстраційні інструкції )виконати завдання. Перевагою Google сервісів порівняно з традиційними засобами навчання є наявність зручних у використанні засобів візуалізації навчального матеріалу. Опанувавши онлайн сервіси учні максимально швидко, ефективно та з мінімальними капітальними витратами вирішувати ту чи іншу задачу. Користуючись онлайн сервісами слід пам’ятати, що існують як переваги, так і недоліки.
Перегляд файлу

План інтегрованого уроку  інформатики з використанням елементів STEAM-освіти на тему «Створення інтерактивного плакату за допомогою Google сервісів»

Тема уроку: Створення інтерактивного плакату «Джерела живлення» за допомогою Google сервісів.

Мета уроку: навчити учнів користуватися онлайн – сервісами, розвивати логічне та креативне мислення, формувати вміння діяти за інструкцією, планувати та роботи свої висновки.

Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь і навичок.

Міжпредметні зв’язки : інформатика, спецтехнологія зварників.

Очікувані результати: учні вільно використовують онлайн середовища для вирішення певних задач.

Обладнання: доступ до мережі Інтернет, підручник, комп’ютер.

Структура уроку:

1.Організаційна частина - 1хв.

2.Мотивація навчальної діяльності учнів - 2хв.

3. Актуалізація опорних знань : 3хв.

4. Вивчення нового матеріалу - 10хв

5. Практичне закріплення матеріалу -25хв.

6. Висновки уроку - 3хв.

7. Домашнє завдання -1хв.   

 

Хід уроку

  1. Організаційний етап

Перевірка готовності учнів до уроку.

  1. Мотивація навчальної діяльності

На попередніх  уроках спецтехнології зварників ви ознайомилися з джерелами живлення( види, принцип дії, класифікація). На уроках інформатики ознайомились з можливостями Google сервісів. Тепер перед нами постала задача закріпити здобуті знання з обох предметів та створити інтерактивний плакат за допомогою  Google сервісів.

 

  1. Актуалізація опорних знань

Питання до учнів.

  1. Що таке джерела живлення?
  2. Класифікація джерел живлення?
  3. Чим відрізняється трансформатор від інвертора?
  4. Що таке хмарні технології?
  5. Можливості Google сервісів ?
  1. Вивчення нового матеріалу.

Надання учням інформації щодо особливостей роботи з Google сервісами.

Більшість користувачів знайомі з Google завдяки пошуковій системі та поштовому сервісу. Однак в арсеналі компанії є сотні менш відомих, але в той же час корисних продуктів.

 

  1. Практичне закріплення нового матеріалу.

Отже, Google сервіси завжди готові до роботи, матеріал для створення інтерактивного плакату в папці (диск С/робочий стіл)«Інтерактивний плакат «Джерела живлення»».

Перше, з чого вам потрібно розпочати, це зайти в свій «Аккаунт Google»

 

 

Розпочинаємо роботу:

 

В «Додатках Google»

 

 

Вибираємо додаток «Диск»

 

 

Потім вибираємо «Створити»

 

 

 

 

 

 

 

З меню вибираємо Google Презентації

 

Вибираємо «Створити порожню презентацію»

Після вибору з’являється робоче вікно (меню не відрізняється від звичайних презентацій Power Point)

Змінюємо фон нашого майбутнього плакату

 

Додаємо заголовок нашому плакату (Вставка/ Word Art)

 

 

 

Додаємо малюнки (існують варіанти додавання малюнків, додавання малюнку на ваш вибір)

Додаємо елементи оформлення (на ваш розсуд)

 

 

 

 

Додаймо до нашого плакату посилання на текстову інформацію (спочатку потрібно додати будь-який елемент оформлення, до якого потім буде можливість прикріпити посилання)

 

 

       Додавання елементу оформлення

 

 

Тепер у нас є можливість додати посилання (додаємо до вибраного елементу посилання)

Посилання можемо додати шляхом пошуку в Інтернеті, або шляхом копіювання адреси

 

Потім натискаємо «Применить»

Додаємо відео до нашого плакату (таким чином, як і текстову інформацію)

Переглянемо наші старання (меню «Смотреть»)

 

 

Обов’язково даємо назву нашому плакату

Наш результат

Всі посилання «Вікіпедія», «Відео» працюють

 

Готовий інтерактивний плакат автоматично зберігається на вашому Google диску, можливо додати спільний доступ до існуючого плакату(«Настойки доступа»)

  1. Підбиття підсумків уроку

Отже, сьогодні на уроці ви навчилися користуватися онлайн – сервісами Google створюючи інтерактивний плакат, за допомогою якого закріпили  також знання з спецтехнології зварників.

  1. Повідомлення домашнього завдання

 

  • Підготувати електронну презентацію на тему « Створення інтерактивного плакату за допомогою Google сервісів» (за бажанням).

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
15 листопада 2019
Переглядів
1424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку