Дата: 25.02.2020
Клас:2-Б
Тема: Створення орнаменту
Мета: Навчальна:
Розвивальна:
Виховна:
Очікуванні результати:
Обладнання: ПК, програмне забезпечення – графічний редактор Paint.
Тип уроку: комбінований
Міжпредметні зв’язки: логіка, українська мова.
Хід уроку
І. Організаційна частина (2 хв)
- Добрий день! Сідайте будь-ласка. Мене звати Лілія Геннадіївна.
- Перед початком нашої роботи я пропоную вам прикрасити ось це дерево кольоровими стрічками, які будуть відображати настрій з яким ви прийшли на урок. Жовта – гарний настрій, блакитна – поганий настрій, біла – вам байдуже.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. (7 хв)
Які інструменти ми не назвали? Яке їх призначення?
(олівець, палітра,розпилювач, заливка кольором, масштаб)
ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності здобувачів освіти.
Робота на картках.
Графічний редактор – це … а) прилад для створення і редагування малюнків; б) програма для створення і редагування малюнків; в) програма для створення і редагування текстових документів; г) прилад для друку малюнків на папері. 2. Визначте, що ви отримаєте в результаті виконання наступних дій: - Встановити основний колір жовтий; - Вибрати інструмент ОВАЛ; - Притримуючи клавішу Shift, намалювати круг; - Вибрати інструмент ЛІНІЯ і налаштувати його на малювання самих жирних ліній; - Притримуючи клавішу Shift, намалювати відрізки, котрі виходять із центру жовтого круга. |
ІV. Сприймання і усвідомлення учнями нового матеріалу
- Сьогодні у нас незвичайний урок: давайте здійснимо подорож в глибину століть. Земля українська – древня земля. Сприятливі природні умови і м’який клімат сприяли тому, що тут рано появились перші поселення людини. Де є людина, там є предмети побуту. В руках умільців звичайні предмети побуту, одежа, начиння перетворювались в казкові витвори мистецтва. Такі речі входять до декоративно-ужиткового мистецтва.
Декоративно-ужиткове мистецтво – це один з видів художньої діяльності, твори якого є гарними і корисними.
Орнамент – це прикраса, візерунок, побудований на ритмічному чергуванню геометричних елементів або стилізованих росли і тварин.
Орнаменти бувають кількох видів:
4.1. Фізкультхвилинка
V. Практична робота на ПК. (15 хв)
1.Правила техніки безпеки
-Перш ніж ви займете місця за комп’ютерами, потрібно повторити правила з техніки безпеки. Отже,пропоную гру «Так чи ні?» Я називаю ситуації, а ви плескаєте в долоні, якщо «так», а якщо «ні», то сидите тихенько.
-Можна самому лагодити комп’ютер, що зламався.(Ні)
-Не можна торкатися пальцями екрану монітора.(Так)
-Не можна без дозволу вчителя виконувати будь-які операції.(Так)
-До комп’ютерного класу можна приносити сторонні речі.(Ні)
-Починати роботу за комп’ютером можна тільки з дозволу вчителя.(Так)
-Відстань від очей до екрана монітора має бути 50-60 см.(Так)
-Клавіатуру можна класти на коліна.(Ні)
-Працюючи за комп’ютером можна їсти й пити.(Ні)
-Молодці діти, ви добре справились з цим завданням. Отже, сідайте кожен за своє робоче місце і слухайте мене уважно.
- Діти, сьогодні ви творці писанок. Користуючись своїми знаннями символів, кольорів, вмінням працювати з програмою Paint ви намалюєте писанку, яку вам підказує ваша душа, ваше серце. Не бійтесь, творіть.
- На ваших робочих місцях є інструкційні картки з завданням практичної роботи.
Практична робота
Тема: Створення орнаменту
Комплекс вправ для очей
Вправи виконують сидячи в зручній позі, хребет прямий, очі відкриті, погляд - прямо, відвернувшись від комп'ютера:
VІ. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ.
Наш урок підходить до закінчення, і мені хотілося б взнати вашу думку про виконану роботу.
1