Тема: Створення та редагування не складних малюнків
Тип уроку:комбінований
Методи та прийоми: словесні- бесіда, розповідь, пояснення;
Практичні- робота з підручником, метод вправ;
Наочні – ілюстрація, демонстрація.
Інтерактивні методи:
Міжпредметна інтеграція:
Здоров′язберігаючі технології: основи здоров`я, математика.
Обладнання: Комп`ютер, підручники.
Наочні засоби: презентація, супроводжувальний матеріал до уроку.
Технічні та програмні засоби навчання:
Література: підручник «Я досліджую світ » 2 клас ( автор Вдавенко В.В.; Котелянець Н.В.; Агєєва О.В.) 2 частина.
Інтернетресурси: Сучасна дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка "Tiger Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ
Тема: Створення та редагування не складних малюнків
Мета:
Тип уроку:комбінований
Методи та прийоми: словесні- бесіда, розповідь, пояснення;
Практичні- робота з підручником, метод вправ;
Наочні – ілюстрація, демонстрація.
Інтерактивні методи:
Міжпредметна інтеграція:
Здоров′язберігаючі технології: основи здоров`я, математика.
Обладнання: Комп`ютер, підручники.
Наочні засоби: презентація, супроводжувальний матеріал до уроку.
Технічні та програмні засоби навчання:
Література: підручник «Я досліджую світ » 2 клас ( автор Вдавенко В.В.; Котелянець Н.В.; Агєєва О.В.) 2 частина.
https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ
Хід уроку
I.Організація класу
1.Привітання
Вас вітаю, любі дітки.
Ви на мене подивіться.
І мені ви посміхніться.
Не забудьте про сусіда –
Один одному всміхніться
-Доброго дня діти! Мене звати Данило Олександрович і сьогодні урок інформатики проведу вам я.
II.Розвиваючі завдання.
1.Зайве слово.
- Погляньте на екран і скажіть, яке слово з поданих зайве. (кожен рядок слів на окремому слайді)
1) Автомобіль, літак, тролейбус, потяг.
2) Бджола, мураха, метелик, муха.
3). Ластівка, вороа, горобець, пінгвін.
4) Коло, ромб, квадрат, трикутник
2.Графічний диктант
Підготовче завдання
- Перед вами арифметичний знак додавання. Щоб його намалювати треба виконати ось таку послідовність дій (показуєте). Читаємо дію і виконуємо. Всі памятають де право/ліво, вверх/вниз?. (Можна викликати до дошки учня або роботи це самому з коментуванням чи чекати підсказок учнів).
Самостійне виконання графічного диктанту
- Перед вами листочки з точкою. Покладіть його так, щоб точка була у верхньому лівому куточку. Поставте ручку на точкуі починаємо виконувати, хто перший виконає завдання піднімає руку.
3 1 3 1 3 2 3 1 3 1 3 2
Мураха може підняти в 20 разів більше власної ваги тіла. Якщо б першокласник був таким же сильним, як мураха, він би зміг підняти автомобіль! Люди використовують мурашок різним чином. У Мексиці і Таїланді великі поживні яйця деяких видів збирають і використовують у кулінарії як замінник ікри. Великих мурах обсмажують, а беручких мурах-ткачів застосовують для накладання швів в польових умовах. Для цього мурашку підносять до країв рани і дають їй вхопитися за шкіру, після чого тіло відривають, а голову залишають. Жвали мурашки діють як степлер, міцно зшиваючи краї на кілька днів до повного рубцювання рани.
ІІІ. Перевірка раніше вивченого матеріалу.
1.Розвязування ребусів
- Подивіться на слайд і розгадайте ребус.
- На минулому уроці ви працювали з рафічним редактором Скретч. Скажіть з якими інструментами ви познайомилися?
(роздрукувати інтерфейс графічного редактора Скретч і прикріпити на дошці, якщо б була смарт то можна було б поверху обводити маркером)))
- Що треба зробити, щоб намалювати рівну фігуру? (утримувати або тримати клавішу Shift).
ІУ.Актуалізація опорних знань.
V. Повідомлення теми і мени уроку.
- На согоднішньому уроці ми будемо створювати та редагувати малюнки за допомогою середовища Scratch
VІ. Вивчення нового матеріалу.
1.Розповідь з демонстрацією.
- Для цього в графічному редакторі є такі інструменти: Очистити та Скасувати.
Якщо ви намалювали малюнок і вам здалось що тут щось зайве то ви можете використати інструмент Скасувати і тоді дія яку ви виконали повернеться до попередньої. А якщо натиснути інструмент Очистити то все зникне і тоді на допомогу прийде інструмент Скасувати. Для створення одинакових елементів зображення використовують Штамп. Спочатку треба намалювати малюнок, наприклад: сніжинку. Далі обераємо інструмент Штамп, віділяємо необхідний фрагмент, відпускаємо клавішу миші і штампуємо. Для того щоб скасувати штампування натискаємо на інструмент Олівець. До редагування можна віднести зміну кольору, для цього обираємо необхідний колір на палітрі, наприклад, блакитний і обираємо інструмент Заливка і підвівши курсор миші до потрібного нам місця натискаємо лівою клавішою. Так само можна змінити колір фону. Незміним інструментом редагування є Гумка.
VІI. Закріплення матеріалу
1.Алгоритм дій.
Вам зараз потрібно поставити в певній послідовності цифри що за чим виконується
- Прочитайте дії та пронумеруйте їх.
VІІІ. Руханка
Сучасна дитяча руханка - танець, фізкультхвилинка "Tiger Dance"https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ
ІХ. Практична робота з ПК
1.Пояснити завдання або правила гри.
-Сьогодні ми будемо малювати мурашку. І під час цього нам знадобляться інструменти для редагування.
2.Демонстрація виконання завдання або гри.
1. Відкрий графічний редактор Скретч.
2. намалюй тіло мурашки. Які інструменти ти використаєш?
Овал який зображує животик мурашки треба повернути в потрібне положення. Для цього рухай стрілочку яка з`явиться біля овалу. Який обереш колір контуру? Видали зайві лінії за допомогою інструмента очистити.
3. Намалюй окреме коло. Двічі використай інструмент Обрати і дюблювати. Отримаєш очі мурашки. Так вони матимуть одинаковий розмір. Розфарбуй їх білим. Обери інструмент Олівець . Установи чорний колір і потрібну товщину лінії. Постав дві чорних цяточки на білих очах.
4. Намалюй рот мурашку за допомогою інструмента Овал . Витри зайві лінії за допомогою Очистити. Розфарбуй мурашку та фон.
5. Намалюй лапки та вусики мурашки. Які інструменти ти використаєш? Як змінити колір мурашки на сірий? (обрати інструмент Заливка).
6. Збережи малюнок. Заверши роботу з програмою.
3.Виконання завдання по черзі за вчительським компютером (10-15 хв).
4.Релаксація
А зараз давайте закриємо очі та згадаємо щось приємне, згадали ?
А тепер потріть ваші долоньки та закрийте ними ваші оченята
Тепер повільно відкривайте очі та відводьте долоньки в сторону
Х.Підсумок уроку.
-Ви сьогодні були активними тож дякую вам за урок.