Урок "Створення вітальної листівки з використанням графічного редактора і текcту" у

Про матеріал
На даному уроці учні навчаться створювати вітальну листівку в середовищі графічного редактора; закріплять уміння і навички створювати зображення у графічному редакторі Tux Paint; удосконалять навички роботи з інструментами графічного редактора; у дітей сформується інформаційно – комунікаційну компетентність, самостійність.
Перегляд файлу
  1. Організаційний момент

Привітання  Слайд 1

Сьогодні до нас на урок завітало багато гостей, давайте їх привітаємо.

На урок у 2 – б ми вас кличемо,

Миру, здоров’я,  достатку

Ми вам зичимо.

 

  1. Прийом «Лист від друга»

Діти, сьогодні зранку я включила комп ‘ютер і побачила  повідомлення: «Вам надійшов лист  від хлопчика з великими блакитними очима з Планети сонячних зайчиків.

Що ж це за хлопчик, діти? (Елзік)  Слайд 2

 А ось лист від Елзіка: «Запрошую учнів 2 – б класу в гості. Скоро у мене особливий день. Як і кожна земна дитина, я на нього дуже чекаю. Це свято,на якому будутьСлайд  3

Далі лист обривається, а з’являються тільки підказки

  1. Інтерактивна вправа  «Асоціативний кущ»  Слайд 4

 

 

 

Так на яке свято нас запрошує Елзік? (День народження)

 

  1. Інтерактивна вправа «Мовна розминка»  Слайд 5

Кожен іменинник з нетерпінням чекає привітань. Що ж ми побажаємо Елзіку? А допоможе нам в цьому  надпис «день народження» (Діти на кожну букву придумують ознаки:)

Д – доброзичливим, добрим, дбайливим і т. д.

Е – енергійним, ерудованим, емоційним і т. д.

Н – надійним, наполегливим, неперевершеним і т. д.

Ь –

  1. Рефлексія « Букет настрою»  Слайд 6

Побажання ми придумали.  А що ще дарують на день народження, який найбажаніший подарунок для кожної людини? Відгадайте загадку

Вони бувають різні:

Ранні й пізні.

Розквітають в різні дні

І червоні й голубі.

Яскраві пелюстки

 І запах пречудовий.

 Нам хочеться усім

 Побачити їх знову. (Квіти)

Наш Елзік дуже любить квіти. Давайте й ми подаруємо йому букет, але наш букет непростий ,тому що Елзік любить усе незвичне, букет повинен відповідати вашому теперішньому настрою.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

Без чого не можна ходити на день народження?

Мені здається, що у нас немає найголовнішого. Чого ж , діти, у нас немає? (Подарунка)

А який подарунок, на  вашу думку, найкращий? (Подарунок, зроблений своїми руками).

Сьогодні ми з вами створимо для Елзіка вітальну листівку за допомогою комп’ютера, використовуючи графічний редактор Tux Paint.

 «Хвилинка -  цікавинка» Слайд 7

Цікаво, що перша листівка з’явилася в Китаї більше, ніж тисячу років тому і мала вигляд червоної картки. Її надсилали тим, кого не змогли відвідати на свято. На цих картках не було малюнків, на них просто писали гарні побажання.

 

Листівки бувають різними (вчитель демонструє зразки листівок) Слайди 8 - 14

Що є обов’язковим елементом кожної листівки? (Малюнок, напис.)

Що може бути зображено на малюнку, щоб він відповідав темі «День народження»? (Квіти, кульки, подарунки, іграшки)

  1. Фізхвилинка  (під мелодію пісні Барбарики «День народження»)

Побажання придумали, квіти подарували, давайте придумаємо для Елзіка розваги. (Діти танцюють під  музику ).

 

 

  1. Робота за комп’ютером.

А тепер приступимо до створення подарунка. Але перш, ніж сісти за комп’ютер, давайте пригадаємо  правила безпечної роботи     та правила поведінки в комп’ютерному класі.

 

А) Повторення правил безпечної роботи за комп’ютером.

Зараз ми з вами попрацюємо в групах. Кожній групі я  даю аркуш паперу, на якому написано, що дозволяється робити в комп’ютерному класі, а що не дозволяється.

1 група олівцем зеленого кольору  проводить лінії до напису «можна» речення, в яких написано, що дозволяється робити в комп’ютерному класі, а 2 група олівцем червоного кольору проводить лінії до напису,  «не можна»  речення, в яких написано, що не дозволяється робити в комп’ютерному класі.

Потім кожна група вибере доповідача, який представить вашу роботу.

 

Вмикати комп’ютер без дозволу вчителя.

Відстань від очей до екрана монітора повинна бути не менше 50 см

Пити воду біля комп’ютера

Під час роботи з комп’ютером руки  повинні бути сухі та чисті.

Торкатися до монітора руками.

Торкатися до монітору вказівкою.

Торкатися до дротів, задньої панелі монітора та системного блока.

Сидіти за комп’ютером так: спина рівно, лікті – на столі, ноги на підлозі.

 

Б) Практична діяльність учнів за комп’ютером.

1.Розгляд листівки в підручнику.

2. Готуємо фон для листівки

Яку кнопку на панелі інструментів нажимаємо?  (Нова)

3.Створення вітального напису

Якого змісту може бути підпис, щоб він відповідав темі «День народження»?

(Вчитель прикріплює на дошку надписи:

Вітаю!
З днем народження!

Поздоровляю!
Це все для тебе!

З Днем народження, Елзіку!

Якою кнопкою на панелі інструментів будемо користуватися, щоб виконати напис? (Шрифт)

Яку кнопку на клавіатурі треба нажати, щоб з’явилася велика буква? (Shift)

Яку кнопку на клавіатурі треба нажати, щоб з’явився знак оклику? (Shift 1)

Яку кнопку на клавіатурі треба нажати, щоб була відстань між буквами? ( Пропуск)

 

4.  Створення різних зображень, малюнків на вітальній листівці.

Якими кнопками будемо користуватися на панелі інструментів, щоб з’явилися зображення, малюнки?

(Магія, пензлик, фігури)

Якими кнопками будемо користуватися, щоб відмінити команду?

Якими кнопками будемо користуватися, щоб витерти зображення?

5. Гімнастика для очей

Оченята роблять вправи: вліво – вправо.

Потім вгору, потім вниз оченятами дивись.

Широко відкрию очі, роздивлюсь усе охоче.

Потім мружусь наче киця, і заплющую очиці.

Очкам слід ще й станцювати (Колові рухи очима)

І лиш потім працювати.

6.Перегляд учнівських робіт. Прослуховування вітань для Елзіка.

 

  1. Підсумок уроку

Станьте, діти, в коло. Отримуючи від мене умовний мікрофон,  закінчіть речення.

Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»
На уроці я навчився..

Найцікавіше  було…

Виконана робота допоможе в майбутньому…

Працювали ви старанно,

Тож урок пройшов не марно.

Працювали від душі,

Другий клас ви – молодці.

Від уроку всі отримали насолоду,

Тож приймайте нагороду!

(Вчитель вручає дітям повітряні кульки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: Створення вітальної листівки з використанням графічного редактора і тексту

Мета уроку: Вчити учнів створювати вітальну листівку в середовищі графічного редактора; закріплювати уміння і навички створення зображень у графічному редакторі Tux Paint; удосконалювати навички роботи з інструментами графічного редактора;  формувати  інформаційно – комунікаційну компетентність; розвивати уяву, фантазію, самостійність учнів; виховувати художні смаки, інтерес до вивчення курсу.

Обладнання: програмне забезпечення, мультимедійна презентація, вітальні написи, правила техніки безпеки в комп’ютерному класі, відеофізкультхвилинка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Не можна                   Можна

 

 

  1.   Вмикати комп’ютер без дозволу вчителя.

 

2. Відстань від очей до екрана монітора повинна бути не менше 50 см

 

3. Пити воду біля комп’ютера

 

4. Під час роботи з комп’ютером руки повинні бути  сухі та чисті.

 

5.Торкатися до монітора руками.

 

6.Торкатися до монітора вказівкою.

 

  1.      Торкатися до дротів, задньої панелі монітора та системного блока.

 

8.Сидіти за комп’ютером так: спина рівно, лікті – на столі, ноги на підлозі.

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
17 листопада 2021
Переглядів
891
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку