Урок "Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора TuxPaint."

Про матеріал
Тема. Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора TuxPaint. Мета: повторити правила роботи з програмою "Tux Раіnt", набирати текст у графічному редакторі; закріпити навички користування інструментами у графічному редакторі; розвивати увагу; виховувати естетичні почуття. Обладнання: ноутбук, ілюстрації, роздатковий матеріал. Тип уроку: урок систематизації знань учнів.
Перегляд файлу


 

 

Тема. Створення вітальної листівки з використанням графічного зображення редактора TuxPaint.

Мета: повторити правила роботи з програмою "Tux Раіnt", набирати текст у графічному редакторі; закріпити навички користування інструментами у графічному редакторі; розвивати увагу; виховувати естетичні почуття.

Обладнання: ноутбук, ілюстрації, роздатковий матеріал.

Тип уроку: урок систематизації знань учнів.
                                                                                    Хід уроку

І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Повторення правил техніки безпеки.

- Зараз пограємо в гру світлофор. Якщо моє твердження вірне – сигналізуєте зеленою карткою, якщо ні – червоною.

1. Не можна перебувати у комп’ютерному класі без учителя. (з)

2. Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу. (ч)

3. Починати роботу з комп’ютером можна без вказівки вчителя. (ч)

4. Коли працюєш з комп’ютером, потрібно тримати спину рівно, ноги поставити на підлогу. (з)

5. Схиляючись близько до монітора, ти псуєш зір. (з)

6. Клавіатура має лежати на столі, на рівні твоїх ліктів. Не можна класти її на коліна. (з)

7. Можна торкатися пальцями екрана монітора. (ч)

8. Не можна класти будь-що на клавіатуру. (з)

9. Можна їсти й пити за комп’ютерним столом. (ч)

2. Фронтальне опитування.

- Як завантажити програму Тuх Paint?
- Як змінити колір фігури?
-  Як установити колір фону?
-  Що таке палітра?
-  Як вибрати колір для фігури?
-  Для чого використовують "Фігури"? 
-  Для чого призначені "Букви"?
- Що таке магія?

- Які ви знаєте інструменти програми Tux Paint? (Пензлик, Гумка, Штамп, Магія)

3. Робота з індивідуальними картками.

ІІІ. Повідомлення і теми уроку.

- Незабаром в Елзіка – день народження. Цікаво, як святкують дні народження на планеті Елзіка? А поки що Ганнуся хоче привітати його листівкою. Вона вже придумала, що напише й намалює.

- Тож тема нашого уроку: «Листівка для Елзіка». Але малювати листівки ми будемо не на звичайному папері фарбами чи олівцями, а за допомогою комп’ютера. На сьогоднішньому уроці ми з вами закріпимо навички роботи з графічним редактором.
ІV. Практична робота за ПК.
1. Інструктаж до практичної роботи.

- А тепер, користуючись графічним редактором Tux Paint, спрпобуйте відтворити з поданого зразка комп'ютерну листівку. Спочатку за допомогою клавіатури наберіть текст. Або спочатку малюнок, а потім – текст.

2. Виконання практичної роботи.

- А зараз переходимо до виконання практичної роботи.

- Хто виконав - піднімає руку.

- Молодці, діти.

3. Релаксація.

- А зараз виклали все з рук. Заплющили очі. Уявіть море, сонце, пісок, як ви йдете по ньому, вам тепло, спокійно і затишно. А тепер намалюйте заплющеними очима коло, квадрат, овал, прямокутник, трикутник.

- А тепер відкривайте очі.»

V. Підсумок уроку.

1.  Чи сподобалася вам програма Тих Paint?

2.  Чого ви навчились впродовж вивчення теми?

3. Які об'єкти графічного редактора Тих Paint ви знаєте?

4. Як можна створити віртуальну виставку в графічному редакторі, щоб показати її рідним?

5.  Чи можна перенести створений рисунок на аркуш?

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку