Урок «Святий Миколай іде – Різдво веде». Декорування. Декорування чобітка для подарунків від Святого Миколая та «подарунка» для нього"

Про матеріал
- ознайомити учнів з поняттям «декорування»; - ознайомити учнів з правилами «декорування»; - повторити характеристики контрастних кольорів; - розвивати в учнів навички декорування; - розвивати творчу уяву та фантазію учнів; - виховувати повагу до міцної внутрішньої опори людини, що знаходить свій прояв у доброті, чуйності, лагідності.
Перегляд файлу

Тема: «Святий Миколай іде – Різдво веде». Декорування. Декорування чобітка для подарунків від Святого Миколая та «подарунка» для нього
Мета і завдання:

  • ознайомити учнів з поняттям «декорування»;
  • ознайомити учнів з правилами «декорування»;
  • повторити характеристики контрастних кольорів;
  • розвивати в учнів навички декорування;
  • розвивати творчу уяву та фантазію учнів;
  • виховувати повагу до міцної внутрішньої опори людини, що знаходить свій прояв у доброті, чуйності, лагідності.

Обладнання:

  • для вчителя: мультимедійний додаток, презентація, зразок чобітка;

для учнів: картки,макет чобітка, макет рукавичок, фоаміран, клей, оздоблення.

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу
1. Вступне слово учителя.
 Продзвенів для нас дзвінок,
 Починаємо урок.
 Попрацюємо старанно,
 Щоб почути у кінці,
Що у нашім дружнім класі
Дітки просто молодці!
2.Психологічний настрій уроку.
 Вправа «Спіймай свій настрій»
У вас сьогодні гарний настрій? 
Посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого  обличчя та «киньте» своєму сусідові. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.
Я сподіваюсь, що ми зможемо створити ситуацію успіху на занятті.

3. Зачитування девізу заняття.
Діти, а давайте разом прочитаємо девіз заняття.
Твори добро, де тільки зможеш. (слайд 2)
- Хто з вас бажає творити добро?
- Я рада, що знайшла так багато однодумців.
 

4. Робота над загадкою.

- Дітки, ви любите відгадувати загадки? Дуже добре.

-  Стало біло навкруги —

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Воду сковую в льоди.

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я — … (зима).

 

   Так, правильно. Це зима.

  • За що ви любите зиму?
  • А якими зимовими святами багата зима? 

4. Емоційне введення

Зараз ми з вами переглянемо відео фрагменту «Пригоди Левчика та його друзів. Прийди, Миколаю». (відео 8)

  • Чому діти у мультфільмі змогли  отримати подарунки від Святого Миколая?

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

  1. -  Діти, ви почули, що до кожного приходить святий Миколай і приносить подаруночки. А сьогодні ми з вами будемо чарівниками. Зробимо  подаруночок, який ви подаруєте найближчій вам людині. Подарунки приємніше дарувати самому, ніж  їх одержувати . Таким чином ми даримо радість своїм близьким.
  • Але у  нас  є труднощі. Летіло янголятко до нас в гості і тримало в руках зірочки зі словом. Тим часом подув вітерець і букви розсипались . Давайте зберемо їх і скажемо, яке  слово  несло янголятко?

              токбічо (Чобіток) (слайд 3)

  • Правильно!
  • Послухайте легенду про панчохи та черевики для Святого Миколи.

(Легенда)

  1. Розгляд листівки. Відповіді на запитання. (слайд 4)
  • Кого зображено на малюнку?
  • Чиї листи читає Святий Миколай?
  • Про що пишеться у цих листах?
  • Чи всі діти отримують подарунки від Миколая?
  • Як потрібно поводитися діткам, щоб отримати подарунки?
  • Коли та як приносить подарунки Святий Миколай?

( перегляд фрагменту)

  • Зверніть увагу на зображення панчішок: (слайди 5-7)
  • Чим сподобались вам панчішки?
  • Завдяки чому вони виглядають так яскраво та виразно?
  • Правильно. Вони такі гарні та виразні завдяки оздобленню, тобто декоруванню.
  • Що таке декорування?  ( слайд 8)

( Діти працюють із карткою). Дають відповіді.

  • Яким словом можна замінити слово декорування? (оздоблення).
  • Пригадайте за рахунок чого декоративні вироби виглядають такими виразними та яскравими?
  • Так. Між світлими кольорами - темного, а між темними – світлого. (слайд 9)
  1. Фізкультхвилинка. (слайд 10)

(відео 7 Танці-зігріванці)

IIІ. Практична робота. (слайд 11)

  1.  Декорування чобітка  для подарунків від Святого Миколая.
  • Діти, давайте переглянемо інструкційну карту (слайди 11-12) виконання роботи.
  • Подивіться, як можна оздобити чобіток.

(чіпляю на дошку)

  • А тепер можете прикрасити свій чобіток. Прикраси у кожного на парті. Кожен працює за власним задумом. Для цього у вас на парті є елементи декорування.
  1. Аналіз робіт.
  2. Декорування рукавичок.(Робота в групах)
  • Дітки, я вважаю, що і Миколаєві і вашим рідним дуже сподобаються ваші чобітки. На початку заняття ви розповідали, робите багато добрих справ. Тому ми не можемо не виготовити подаруночок для Миколая. А це будуть рукавички, щоб він не замерз у руки, несучи  вам солодощі та інші подарунки. Попрацюємо в групах. «Дизайнери» та «Трударики».
  1. Вчитель. Ой прийшло СМС повідомлення. Це наш Листоноша. Прислав електронну телеграму. (слайд 14)
  • Допоможемо дідусеві Миколаю вибратися із засніженого лісу ? (Лабіринт – робота в парі) (Слайд 15)

 

  1. - А тепер час і Святого Миколая радо зустрічати,

                   Тому треба пісню гарно заспівати.

Виконується пісня «Святий Миколай, завітай до нас»

      Зустріч з Миколаєм.

С в я т и й   М и к о л а й:
(слова Миколая)

     (роздає дарунки)

ІV. Підсумок уроку

       Що ви сьогодні виготовляли?

       Чи задоволені ви своєю роботою?

      Вербальне оцінювання.

  • Давайте ми всі разом пообіцяємо Миколаю, що будемо: (слайд 16)
     -гарно вчитися;
     - бути добрими та чемними;
     -завжди допомагати друзям;
     - не вживати лихих слів;
     -поважати старших;
     - шанувати батьків, дідусів, бабусь;
     -любити свою Україну.






 

 

 

docx
Додано
30 березня 2021
Переглядів
1386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку