Бінарний урок у 2 класі Я досліджую світ та Образотворче мистецтво. Тема «Зимові забави. Правила безпечної поведінки взимку»

Про матеріал
Бінарний урок у 2 класі Я досліджую світ та Образотворче мистецтво Тема «Зимові забави. Правила безпечної поведінки взимку» Розробила: Учитель початкових класів КЗ «Зарожненський ліцей» Писаренко Софія Олексіївна
Перегляд файлу

                           

 

 

 

 

Бінарний урок у 2 класі

Я досліджую світ та Образотворче мистецтво

 

 

 

Тема «Зимові забави. Правила безпечної поведінки взимку»

 

 

 

 

 

                        Розробила:

                    Учитель початкових класів

                     КЗ «Зарожненський ліцей»

   Писаренко Софія Олексіївна

 

 

 

 

Чугуїв 2021

 

 

Я досліджую світ:  Тема. Правила безпечної поведінки взимку

Мета:

Навчальна: вчити дітей берегти власне життя і здоров'я; розширити уявлення про небезпеку взимку; розглянути і вивчити правила безпечної поведінки під час зимових розваг.

Розвивальна: розвивати інформаційну, комунікативну, пізнавальну компетентності;  експериментальні навички, спостережливість, логічне мислення, вміння виділяти головне у тексті, навички самостійної діяльності.

Виховна: виховувати розу­міння необхідності дотримуватись правил безпеки, відповідати за збереження свого життя та здоров’я; викликати цікавість до вивчення предмету.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Образотворче мистецтво: Тема. Зимові розваги

Мета:

Навчальна: розширити поняття про кольори, удосконалювати навички роботи з пензлем та з олівцями на папері; збагачувати уяву, пам’ять, творче та логічне мислення.

Розвивальна: розвивати уміння заповнювати (композиційно) площину аркуша зображенням; розвивати увагу та спостережливість.

Виховна: виховувати сприйняття  світу через засоби мистецтва, виховувати естетичні почуття, любов до природи; виховувати охайність, бажання бути здоровим.

Тип уроку: урок тематичного малювання.

Обладнання: презентація, репродукції творів живопису – Ф.Сичкова «Катанння з гір»,  В.Сурикова "Узяття снігової фортеці".

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

1. Вітання

Гарно так в полі, в саду, на городі
Зима прикрашає все в нашій господі!

Чи тепло, чи затишно вдома у вас? (відповіді дітей)

Тож доброго дня! Я вітаю всіх вас!

 

2. Визначення емоційного стану

- У мене сьогодні гарний настрій, я дуже рада зустрічі з вами.

- Діти, а який настрій у вас? Оберіть будь ласка смайл, що відповідає вашому настрою.(діти ставлять смайл, що відповідає їх настрою)             

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- Зима – казкова пора року. Кожен у захваті, коли Морозець пощипує його ніс та щічки. Своєю красою зима приваблює і художників.

- Діти, подивіться на картини відомих митців – Ф. Сичкова та В. Сурикова та скажіть, які ж зимові розваги зображено?  (відповіді дітей)

Так, взимку безліч є розваг,

Ігор різних в дітвори,

У дворі такий " аншлаг"-

Лижі, сани й ковзани!

- А ви, діти, любите розважатися взимку? Чи вважаєте ви правильним дотримуватися при забавах та іграх правил? (відповіді дітей)

- Сьогодні ми з вами поговоримо про зимові розваги та які ж існують правила під час «Зимових розваг».

ІІІ. Робота з новим матеріалом

- Діти подивіться відео та послухайте, які є правила поведінки взимку

https://www.youtube.com/watch?v=GHQqW-XILMY  

- Діти, як ви вважаєте, чи потрібно  виконувати правила про які вам розповідали? Чому? (відповіді дітей)

- Пропоную вам виконати цікаву вправу та з’ясувати, які зимові розваги є безпечними, а які ні. https://learningapps.org/display?v=pt2g94sjn21

- Молодці діти! А зараз пропоную відпочити! Подивіться, Дід Мороз надіслав нам цікаву руханку. Встаньте, будь ласка, зі своїх місць та спробуйте повторити рухи Діда Мороза.

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=aDL9JdI51jM 

ІV. Практична робота

- Подивіться, будь ласка на малюнки ще раз та скажіть, завдяки яким кольорам на картинах ми можемо зрозуміти, яку пору року зображено? При змішуванні яких фарб ми зможемо отримати голубий, сірий та рожевий кольори? (відповіді дітей)
Молодці! Ці кольори ви можете використовувати і у своїй роботі.

 

- Розгляньте уважно малюнок та пригадайте, як правильно передати пропорції  та пози тіла в русі? (відповіді дітей)

- Ще раз звертаю вашу  увагу на розміщення зображення. Ви вже знаєте, що аркуш паперу можна розташовувати горизонтально або вертикально. Якщо художник хоче показати велику гірку де граються діти, він розміщує зображення вертикально. А якщо зображено великий простір і митець підкреслює, що дітям необхідно для їхньої гри багато снігу, то малюнок розташовується горизонтально.

 - Спробуємо уявити собі картину « Безпечні зимові розваги дітей» та починаємо малювати. Нагадую, що спочатку потрібно зробити начерк майбутнього малюнка. Діти є головні персонажі ваших робіт. Тому, коли будете малювати власні роботи, пам'ятайте, що головне в творі, до чого необхідно привернути увагу глядача, завжди малюють більшого розміру.

V. Підсумок роботи

- Які зимові розваги подобаються саме вам?

- Які правила безпечної поведінки ви запам’ятали?

- Чи дотримуєтесь ви правил безпеки під час зимових розваг?

- Поміркуйте, що ви можете покласти в вашу торбинку знань…. (відповіді дітей)

- Скажіть, чи змінився ваш настрій після нашого уроку? Оберіть будь ласка смайл, що відповідає вашому настрою.

- Далі ви будете працювати самостійно, малювати малюнки за темою «Безпечні зимові розваги». Фотографії ваших робіт надішліть мені на поштову скриньку.

Я бажаю вам успіхів!

 

docx
Додано
14 травня 2021
Переглядів
1438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку