Мета: розширення знань дітей про те, як створити грядку на підвіконні і доглядати за цибулинами та молодими паростками пряних трав; активізувати у дітях ініціативу, увагу і пам'ять, збагачувати словниковий запас дитей, залучати до роботи проекту дітей, вчителів і батьків.
Мета: Розширення знань дітей про те, як створити грядку на підвіконні і доглядати за цибулинами та молодими паростками пряних трав; активізувати у дітях ініціативу, увагу і пам'ять, збагачувати словниковий запас дитей, залучати до роботи проекту дітей, вчителів, і батьків. "Що за зелень біля вікна. Адже за вікном у нас зима. Подейкують що цибуля, Корисна від семи недугів. Малюки цибулька садили. Урожаєм пригостили, Вітамінів цілий скарб Приходьте всі до нас у сад.»
Завдання: 1. Вчити дітей щодня доглядати за рослинами взимку в кімнатних умовах. 2. Формувати уявлення дітей про необхідність світла, тепла, вологи грунту для зростання рослин. 3. Фіксувати уявлення дітей про зміни росту рослин в різних середовищах пророщування. 4. Повторення правильного і дбайливого ставлення до природи. 5. Вчити виконувати індивідуальні та колективні доручення, навчити дітей бачити результат своєї праці. Проектна ідея. Створити в класній кімнаті город на підвіконні. Учасники проекту: діти, батьки і вчителі. Робота з батьками. Провести роботу з батьками «Участь у проекті« Город на підвіконні ». Підготувати для проведення проекту - контейнери, землю, цибулини та насіння для пророщування, посадки. Домашнє завдання - перегляд і обговорення мультфільму «Чиполіно», з дітьми виростити зелену цибулю у себе вдома на підвіконні, скласти розповідь про те, як доглядали за цибулею в домашніх умовах, розширити уявлення у дітей про застосування зеленої цибулі в їжу.
Очікувані результати. 1. Діти навчаться садити і доглядати за цибулею, пророщеною розсадою пряних трав, познайомляться з умовами їх утримання, вчитимуться помічати користь і красу пророщених рослин взимку. 2. У дітей сформуються знання і уявлення про зростання зеленої цибулі в кімнатних умовах як в контейнері з грунтом так і в склянці з водою; посів та догляд за розсадою. Способи оцінки: досліди, спостереження, бесіди, експерименти.
ІІ етап - висаджування овочів та зелені. Діти спостерігали за ростом цибулі, проводили досліди, експерименти. Встановлювали зв'язки: рослини - земля, рослини - вода, рослини - людина. У процесі досліджень діти познайомилися з художньою літературою про овочі: приказки, вірші, казки, загадки. Розглядали ілюстрації, картини на овочеву тематику. Проводилися заняття, дидактичні ігри, бесіди.