Урок "Таблиці додавання та віднімання числа 4 з переходом через десяток. "

Про матеріал

Ідея уроку - математики-будівельники. План уроку - від фундаменту до даху. Цеглинка за цеглинкою будується будинок і засвоюється навчальний матеріал з акцентом на виховання.

Перегляд файлу

Математика 1 клас

Тема: Таблиці додавання та віднімання числа 4 з переходом через десяток. Розв’язування прикладів за шкалою лінійки. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання многокутників.

Мета: Ознайомити учнів із повною таблицею додавання числа 4 та віднімання числа 4; вдосконалювати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі; виховувати бажання бути кращими.

Обладнання: Лінійки, індивідуальні листки, приклади-цеглини, цифри, картки для оцінювання.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Девіз: «Горішок знань міцний – це знає кожний, та нам не відступати.

 Його нам розколоти допоможе бажання ваше: «Все на світі знати!»»

ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

  • Дійсно. В житті потрібно дуже багато знати. Зараз виходите в 1 клас, в школу, а коли виростете, ще будете вчитися в училищі, в інституті, коли оберете, наприклад, професію будівельника. А будівельникам ой як потрібно знати математику!?
  • З чого майстер мурує будинок? (з цегли)
  • Перед собою ви бачите багато цеглинок в стовпчику. (Додаток 1. Індивідуальний листок). Пронумеруйте їх, починаючи з першої. Скільки їх у нас? ((20).
  • Уявімо, що їх потрібно вистачити на фундамент, стіну, цілий будинок. Скільки кутів має будинок? (4).
  • Діти, на уроці ми будемо розглядати повні таблиці додавання і віднімання числа 4, розв’язувати приклади за лінійкою, попрацюємо над задачею, не забудемо за фізкультхвилинку і підведемо підсумки вашої праці. А допоможуть це зробити вчителі-гості.

 

 

Правильні відповіді  +-

Активність

+-

Старанність

+-

Поведінка

+-

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Повторення вивченого.

  1. Каліграфія  - цифра 4.

Закладемо четвірку у фундамент (Додаток 2. ППЗ Математика)

  1. Усний рахунок «Поскладаємо цеглу». Усі цеглини потрібно розташувати в порядку зростання результатів.

8 – 2  3 + 2  4 + 5  2 + 1  10 – 10  10 – 1  9 + 3  5 + 5  3 + 4  9 + 2  (Додаток 3. Картки).

3. «Поремонтуємо будинок». Вставити вікна так, щоб на кожному поверсі стало по 4 вікна. (Додаток 1. Інд. листок).

(На дошці). 4 – це 1 +1 +1 +1, 1 + 3, 3 + 1, 2 + 2.

ІV. Вивчення нового матеріалу. (Додаток 4. ППЗ Математика 1 клас).

V. Фізкультхвилинка «На зарядку»

1. Розбудило сонечко нас з тобою.

Повело нас сонечко за собою.

Хлопчики й дівчатка, я і ти,

Робимо зарядку раз, два, три.

  Раз, два, три/ 2 рази

  Робимо зарядку Раз, два, три.

 

  1. Ручками до сонечка потягнулись.

Весело всі сонечку усміхнулись.

Плещемо в долоні, я і ти,

Прокидайтесь соні раз, два, три.

 

  1. Повернулись вліво, потім вправо.

Хто ще так несміло робить вправи?

Більш не позіхаємо, я і ти,

Весело стрибаємо раз, два, три.

VІ. Розвиток математичних знань.

1. Робота з підручником.  Математика 1 клас с.  № 4 на дошці, № 5 задача.

- Скільки квартир у першому будинку? (8)

- Що відомо про другий будинок? (на 4 більше)

- Яке запитання до задачі?

- Який приклад треба скласти, щоб розв’язати задачу? (8 + 4 = 12(кв.)

2. Геометричний матеріал.

- З яких геометричних фігур складено будинок? Геометричні фігури трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник називають много кутниками.

- Намалюйте многокутник, який пропущено. ( Додаток 1.)

VІІ. Закріплення знань.

Презентація «Подорож 4 до друзів» (Додаток 5)

Підсумок – усний рахунок.

VІІІ. Підсумки уроку.

  • Ми, як будівельники – цеглинка за цеглинкою виконали завдання уроку. Нам було нелегко, але ми старалися. Будинок побудувати теж важко. А ще складніше побудувати, зробити, виростити своє « я». Яку б професію ви не обрали, у житті вам знадобиться розум… (Додаток 1. написи на цеглинках)
  • І, маючи навіть одну цеглинку, є з чого розпочати Будьте слухняними і намагайтесь ставати кращими.

Підсумки гостей. Оцінки учням за урок. А за те, якими ви виростете, оцінку поставить життя.

 

 

 

 

Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів смт. Луків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 клас

 Вчитель. Москалюк Наталія Іванівна

 

 

 

 

doc
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку