Ідея уроку - математики-будівельники. План уроку - від фундаменту до даху. Цеглинка за цеглинкою будується будинок і засвоюється навчальний матеріал з акцентом на виховання.
Математика 1 клас
Тема: Таблиці додавання та віднімання числа 4 з переходом через десяток. Розв’язування прикладів за шкалою лінійки. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання многокутників.
Мета: Ознайомити учнів із повною таблицею додавання числа 4 та віднімання числа 4; вдосконалювати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі; виховувати бажання бути кращими.
Обладнання: Лінійки, індивідуальні листки, приклади-цеглини, цифри, картки для оцінювання.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Девіз: «Горішок знань міцний – це знає кожний, та нам не відступати.
Його нам розколоти допоможе бажання ваше: «Все на світі знати!»»
ІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.
|
||||
Правильні відповіді +- |
Активність +- |
Старанність +- |
Поведінка +- |
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Повторення вивченого.
Закладемо четвірку у фундамент (Додаток 2. ППЗ Математика)
8 – 2 3 + 2 4 + 5 2 + 1 10 – 10 10 – 1 9 + 3 5 + 5 3 + 4 9 + 2 (Додаток 3. Картки).
3. «Поремонтуємо будинок». Вставити вікна так, щоб на кожному поверсі стало по 4 вікна. (Додаток 1. Інд. листок).
(На дошці). 4 – це 1 +1 +1 +1, 1 + 3, 3 + 1, 2 + 2.
ІV. Вивчення нового матеріалу. (Додаток 4. ППЗ Математика 1 клас).
V. Фізкультхвилинка «На зарядку»
1. Розбудило сонечко нас з тобою.
Повело нас сонечко за собою.
Хлопчики й дівчатка, я і ти,
Робимо зарядку раз, два, три.
Раз, два, три/ 2 рази
Робимо зарядку Раз, два, три.
Весело всі сонечку усміхнулись.
Плещемо в долоні, я і ти,
Прокидайтесь соні раз, два, три.
Хто ще так несміло робить вправи?
Більш не позіхаємо, я і ти,
Весело стрибаємо раз, два, три.
VІ. Розвиток математичних знань.
1. Робота з підручником. Математика 1 клас с. № 4 на дошці, № 5 задача.
- Скільки квартир у першому будинку? (8)
- Що відомо про другий будинок? (на 4 більше)
- Яке запитання до задачі?
- Який приклад треба скласти, щоб розв’язати задачу? (8 + 4 = 12(кв.)
2. Геометричний матеріал.
- З яких геометричних фігур складено будинок? Геометричні фігури трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник називають много кутниками.
- Намалюйте многокутник, який пропущено. ( Додаток 1.)
VІІ. Закріплення знань.
Презентація «Подорож 4 до друзів» (Додаток 5)
Підсумок – усний рахунок.
VІІІ. Підсумки уроку.
Підсумки гостей. Оцінки учням за урок. А за те, якими ви виростете, оцінку поставить життя.
Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів смт. Луків
1 клас
Вчитель. Москалюк Наталія Іванівна